A méret a lényeg!

Szerző: Zsolesz / / 2015-10-30

Biztosan járt már úgy a kedves Olvasó, hogy a kozmetikai kezelést követően hamar elillant a hatás – a feszesebb, élettelibb bőr csupán átmenetinek, a fiatalosabb megjelenés tiszavirág-életűnek bizonyult. Ennek oka, hogy a kozmetikumok nagy részének hatóanyagai csupán a bőr felső részébe, a hámrétegbe képesek bejutni, mivel túl nagy molekulákat tartalmaznak. Ha pedig csak bőrünk felső rétegét érik a különféle kezelések és hatóanyagok, csupán elenyésző részük jut el oda, ahol valóban szükség volna rájuk, így nem tudják a kívánt jótékony hatást kifejteni. Arról nem is beszélve, hogy a felszíni hámréteg folyamatosan cserélődik, és az elhalt hámsejtekkel együtt a kozmetikumokértékes hatóanyagai is távoznak. A bőr középső rétegében, az irhában zajlanak a fontos élettani folyamatok és itt következik be a bőr öregedése is. Stimuláló, serkentő, bőrfiatalító, méregtelenítő hatást elérni tehát kizárólag az irharétegben végzett kezelésekkel lehet.

Tovább

Lóháton a dél-zselici ízútvonalon

Szerző: Zsolesz / / 2015-10-29

Egy kivételes gasztro túrán vehetnek részt a lovaglás szerelmesei Dél-Dunántúlon, a meseszép zselici dombságban. A régió sokrétű, különleges gasztronómiájába betekintést nyújtó dél-zselici lovastúra varázslatos helyszíneken halad keresztül. A Zselic dombjai mélyén, Kán és Gorica között találhatjuk a KÁCA Tanyát (neve elhelyezkedésére utal). A kis tanyán patakocska szalad végig, festői környezetben őshonos magyar állatoknak nyújt otthont 100 hektáros területével. A házigazdák minden összetevőjében és ízében helyi termékekkel, sajtokkal, füstölt hústermékekkel várják a betérő vendéget.

Tovább

Mentsük meg a barátunkat!

Szerző: Zsolesz / / 2015-10-28

A mellrák elleni küzdelem hónapja alkalmából az AVON és az AVON a Nőkért Alapítvány 31 országban indítja el kampányát, amellyel több tízmillió nő figyelmét kívánja felhívni az önvizsgálat és a szűrővizsgálatok fontosságára. A kampány fő üzenete, hogy a mellünk egészsége nem kell, hogy magánügy legyen többé. A nőknek fontos felelősségük, hogy aktívan bátorítsák a családtagjaikat és a barátaikat, hogy ismerjék meg saját testüket, végezzenek rendszeresen önvizsgálatot, legyenek tisztában a kockázatokkal, és ha szükséges, beszéljenek orvosukkal is. Az AVON figyelemfelkeltő videója valódi beszélgetéseket tartalmaz nők és legjobb barátnőik között. A párbeszédek nagyszerűen bemutatják, hogy a mellrák témájának felhozása elsőre valóban abszurdnak tűnik a beszélgetésekben, de a kezdeti feszült pillanatokat felváltja a hála – a figyelemért, a bátorításért, támogatásért.

Tovább

Olasz Hetek az Auchanban

Szerző: Zsolesz / / 2015-10-26

Tudta Ön, hogy a magyarok legkedveltebb külhoni konyhája az olasz? Ennek okán az itáliai fogásokhoz szükséges alapanyagok igen keresettek az élelmiszeráruházak kínálatában. Az Olasz Külkereskedelmi Intézet és az Auchan Magyarország Kft. együttműködésének köszönhetően 29 dél-olaszországi cég termékeit ismerhetjük meg október 22. és november 4. között. Az itthon korábban még nem forgalmazott különleges élelmiszerek és kozmetikumok az Auchan áruházaiban lesznek megvásárolhatók az Olasz Hetek program keretében. A „Piano Export Sud” olasz kereskedelemfejlesztési program négy olasz tartomány, Campania, Calabria, Puglia és Szicília bemutatkozását segíti külföldön, így Magyarországon idén először.

Tovább

A legjobb őszi íz-lelő programok

Szerző: Zsolesz / / 2015-10-20

Szalonna fesztivál vagy gazvacsora, ökocsali büfé esetleg tulipános kenyér – ki-ki ízlése szerinti finomságokra és kedve szerinti programokra lel, ha a Mecseki Zöldútra ellátogat! A hazánk legízletesebb úti célja megtisztelő címét idén 19 pályázó közül a Mecseki Zöldút nyerte el, ahol a hagyománytisztelő, kézműves finomságok különleges programok keretében fedezhetők fel. A fenntartható (a környezetet nem kihasználó) turizmus mellett elkötelezett régió az egészséges táplálkozást és a gyógynövények felhasználását népszerűsíti. A helyi kistermelőktől vegyszer- és adalékanyag-mentes, nagy műgonddal elkészített, ízletes portékához juthatunk hozzá. Kóstolhatunk „gazokat”, amelyek tulajdonképpen vadon termő gyógyhatású növények, mint a zamatos turbolya, csicsóka, csipkebogyó, a kökény vagy a berkenye.

Tovább

Hazai siker

Szerző: Zsolesz / / 2015-10-16

Van már néhány kozmetikai márkánk, amit teljesen magunkénak mondhatunk, ilyen a Yamuna is. A 100%-ban magyar tulajdonú Yamuna Kft. 2002-ben Kajtár Zsolt, egyszemélyes vállalkozásaként indult Somogyvámoson. Kezdetben mindössze ötféle szappan képezte a kínálatot, amelyek mind tradicionális receptek alapján, természetes alapanyagokból készültek. Termékeit eleinte bioboltokban és különböző vásárokon árusította. Az évek során nőtt a kereslet, így egyre szélesebb lett a kínálat is: 2015-re a termékpaletta több mint 300 darabosra bővült! A márkanév alatt találhatunk többek közt szappanokat, gyógynövényes masszázsolajakat, masszázskrémeket, arcápolókat, sminktermékeket, fürdősókat. A Yamuna első saját márkaboltja 2015. október 5-én nyílt meg Budapesten a Jászai Mari téren.

Tovább

Mennyi is a napi 5 adag zöldség és gyümölcs?

Szerző: Zsolesz / / 2015-10-16

A gyümölcsök és zöldségek fontos elemei az egészséges táplálkozásnak. Ha megfelelő mennyiségben fogyasztjuk azokat, segítenek a szükséges tápanyagok és rostok bevitelében és az elterjedt krónikus betegségek megelőzésében is, mint például az elhízás. Az Egészségügyi Világszervezet legalább 400 gramm (5 adag) gyümölcs és zöldség fogyasztását javasolja naponta. "Az egészséges család" program célja, hogy ösztönözze a gyümölcs- és zöldségfogyasztást a várandós nők, a gyermekek és az idősek körében. A program keretében végzett egyik felmérés szerint az emberek gyakran nem tudják összevetni a zöldség- és gyümölcsfogyasztásra vonatkozó ajánlásokat az általuk ténylegesen elfogyasztott mennyiségekkel. Sokaknak az a téves benyomása, hogy elegendő gyümölcsöt és zöldséget fogyasztanak. A valóságban azonban a többség naponta még egyszer sem eszik zöldséget vagy gyümölcsöt.

Tovább

Zöld Nespresso

Szerző: Zsolesz / / 2015-10-14

A Nespresso újrahasznosított anyagokból készült tárgyak bemutatásával és egy használt kapszulákból álló, Bódis Boglárka, az Elysian divattervezője által megálmodott ruhakölteménnyel kívánja felhívni a figyelmet a kávékapszula újrahasznosítás fontosságára. Az alkalmi, több, mint ezer, tüllre varrt használt kapszulából álló ruha egy art-deco ihletésű kompozíció, kifinomultságával megtestesíti mindazt, amint az Elysian összetett jelentése hordoz: szépség, tökéletesség, békesség. A Nespresso egy doboz kávéval jutalmazza azokat a Club tagokat, akik december végéig visszaviszik használt kapszuláikat az Andrássy úti vagy az Allee Bevásárlóközpontban lévő Nespresso Boutique-ba. Az összegyűjtött, használt kapszulákat, az Inter-Metal Recycling Kft. csepeli üzemében dolgozzák fel. A folyamat végén tiszta alumínium nyerhető ki, a kávét hőerőművekben villamos energia termelésre hasznosítják, a gyűjtőtasakokból pedig hólapát készül. ÍME!

Tovább

#barbielovestezenis

Szerző: Zsolesz / / 2015-10-07

1959. március 9-én egy new york-i játékbolt, a Toy Fair diadalmasan bemutatott egy új játékbabát: a neve Barbie® volt. Ő lett a világon az első divatbaba. 29.5 cm magas és rendelkezik minden olyan meghatározó tulajdonsággal, amellyel egy fiatal nő is. Megtestesítője az új generációk vágyának és törekvéseinek, amelyekkel a felnőttkorhoz viszonyulnak. Azóta is Barbie® képviseli a modern társadalom által bálványozott női ideált, aki bemutatja a legújabb trendeket, továbbítja a fiatal genereciók álmait, vágyait. Barbie® páratlan sikereket elérve vált a világ egyedülálló és egyetlen díva babájává és ezáltal az elmúlt 50 év meghatározó ikonjává. Mint minden díva, folyamatosan lépést tart az aktuális trendekkel, így inspirálva a játékok világához nem szorosan kapcsolódó iparágakat is. Barbie® és a Tezenis bemutatja a Tezenis új őszi kapszula kollekcióját. A Tezenis tökéletesen képes azonosulni ezzel a már történelmi jelentőségűnek számító ikonnal:

Tovább

Táska, ahogy tetszik!

Szerző: Zsolesz / / 2015-10-01

Pattintsd fel az új énedet! - ez a szlogenje Lengyel Zsuzsi új táskakollekciójának a CLICK-nek. Az őszi szezon legszellemesebb táskakollakcióját csupán néhány napja mutatta be a tervező osztatlan sikerrel a Honda Royal szalonban. Hiszen melyikünk ne örülne, egy személyre szabható, egyedi, több-az-egyben variálható bőrtáskának? A kollekció négy új, fekete bőr alapmodellt takar, melyek egyedi formájuknak köszönhetően más és más funkciót látnak el. Persze mindez még teljesen szokványos lehetne. A csavart a táskákra felCLICK-kelhető élénk színű, mintás vagy különleges texturájú trapézok jelentik, melyekkel pillanatok alatt egy különleges, csak ránk jellemző modell tulajdonosává válhatunk.

Tovább