Kapcsoljunk ki!

Szerző: Zsolesz / / 2015-07-09

Sokszor érezhetjük azt a mindennapokban, hogy nincs szükségünk másra, csak hogy legyen néhány percünk magunkra és ez idő alatt feltöltődjünk, új erőre kapjunk. A mozgalmas, kihívásokkal teli napokon egy-egy megnyugvást hozó pillanat - például egy kellemes séta a parkban, néhány pozitív gondolat feljegyzése, kedvenc zenénk hallgatása vagy éppen csak az a pillanat, amikor veszünk egy mély levegőt és kicsit hátradőlünk a székünkben - kellemes érzést nyújthatnak. Ezekben a pillanatokban akár egy palack hűs frissítő is remek kísérő lehet, ezért alkotta meg a Nestea új jegesteáját, a Nestea Bodza-szőlőt, mely a bodza frissességét ötvözi a szőlő kellemes aromájával.

Tovább

Isabeli a L’Oreal csapatban

Szerző: Zsolesz / / 2015-07-07

A L’Oréal Paris-t egy újabb csodaszép szupermodell, az olasz származású brazil Isabeli Fontana képviseli. „Isabelit különleges karizmája és szépsége tette igazi divatikonná. Nem számít, hogy a kifutón vonul vagy távol van a reflektorfénytől, Isabeli mindig tud meglepetést okozni őszinte játékosságával és túláradó nagylelkűségével. Most ez az erős, különleges és lenyűgöző szupermodell csatlakozik a L’Oréal Paris nagyköveteinek csapatához”- nyilatkozta Cyrill Chapuy, L’Oréal Paris nemzetközi márkaelnöke. A Dél-Brazíliában született Isabeli Fontana-t 13 éves korában fedezték fel. Olyan híres modellversenyek döntőjében szerepelt, melyet Cindy Crawford és Gisele Bündchen is megnyert.

Tovább

A jó közérzet kulcsa

Szerző: Zsolesz / / 2015-07-07

Az, hogy milyen illatot érzünk magunkon, jobban befolyásolja közérzetünket, mint gondolnánk! A frissesség érzése – különösen nyáron – és a megfelelő öltözet együtt jelentősen megnövelheti az önbizalmunkat, és pozitívan befolyásolhatja a nap kimenetelét is; derül ki a Lenor kutatásából, amelyben az amerikai pszichológus szakértő, dr. Rachel Herz az öltözködés és a magabiztosság összefüggéseire kereste a választ. A felmérés szerint a hölgyek választott öltözete nagyban befolyásolja önbizalmukat, de az is kiderült, hogy a magabiztossághoz nem elég szimplán a megfelelő viselet. A kutatás szerint a válaszadók közel kétharmada (60%) állítja, hogy a nap végére veszítenek komfortérzetükből, 55% szerint egyszerűen azért, mert a ruhájuk elveszíti reggeli frissességét. 

Tovább

Hidak bűvöletében

Szerző: Zsolesz / / 2015-07-06

Ismét örömmel mutatunk be Olvasóinknak egy ifjú kézműves tehetséget, Kovács Ágnest és csodálatos, egyszerűen-nagyszerű táskáit, amelyekre minden táskarajongó felkapja a fejét. A tervező stílusa fiatal kora ellenére meglepően kiforrot. Az AGNESKOVACS leather design esztétikája a funkció által vezérelt formák friss egyszerűségében valósul meg. A táskák jellegzetes karakterét az egyedi kialakítási technika adja; minden esetben egyetlen lapból, hajlítások és hajtások váltakozásával készül el a varrással rögzített végső forma. A 2010-ben alapított márka Párizs és London mellett bemutatkozott már Európa több városában is. Kovács Ágnes új Pons kollekciójának megalkotásakor egyik kedvelt inspirációs forrásából, a hidakból merített ihletet. Bonyolult szerkezeti felépítésük és összekötő funkciójuk egyedi módon jelenik meg a táskákban.

Tovább

Gay is OK!

Szerző: Zsolesz / / 2015-07-03

Mit szólna, ha az Ön szerelme is illegális lenne? A Lush és az All Out szervezet világméretű kampányt indít az LMBT egyenjogúságért; a cél 250 000 font összegyűjtése, mely az aktivisták munkáját segíti majd világszerte. Kampányukat úgy időzítették, hogy egybeessen az 1969-es New York-i, történelmi jelentőségű Stonewall lázadás évfordulójával. Ez a lázadás jelentette az LMBT jogokért folyó küzdelem kezdetét. 2015. június 25. és július 5. között világszerte 825 Lush boltban teszik fel a kérdést a vásárlóknak: „Mit szólnál, ha a te szerelmed is illegális lenne?”, és arra bátorítják őket, hogy készítsenek szelfit a kampány adománygyűjtést szolgáló termékével – egy aranyszínű szappannal, mely a Lush Love nevű illatát árasztja –, hogy ily módon adják tudtára a világnak: #GayIsOK, vagyis a melegséggel nincs semmi baj.

Tovább

Milyen a jó napszemüveg?

Szerző: Zsolesz / / 2015-07-02

Nem mindegy, milyen napszemüveget hordunk, hiszen az erős UV-sugárzás a szemet is veszélyeztetheti. "Az UV sugárzás káros hatásai az élet során összeadódnak, a károsodás pedig lassan, észrevétlenül jelenik meg, és végül színlátás vagy az éjszakai látás gyengülése formájában is jelentkezhet.  Ahol az UV-sugárzás visszaverődik (például víz mellett), ún. hóvakság alakulhat ki, amely igen fájdalmas, de általában 1-2 nap alatt magától gyógyul. Ráadásul, ha rendszeresen éri sugárzás a szemet, akkor egyéb szemfelszíni elváltozások is keletkezhetnek, például a kúszóhártya." tudtuk meg Dr. Tóth Esztertől, az Oxygen Medical szemészétől, kontaktológusától. 

Tovább

Sienna Miller a Vöslauer arca!

Szerző: Zsolesz / / 2015-07-01

„Aki fiatal akar maradni, annak korán kell kezdenie!” Az alábbi gondolat jegyében a fantasztikus színésznő, Sienna Miller képviseli majd a Vöslauert, Ausztria legkedveltebb ásványvizét, a következő két évben. A Vöslauer ásványvíz Bad Vöslauban ered, több mint 660 méter mélyről az alsó-ausztriai termálvíz régióból, mely Európában az egyik legmélyebb forrás. 15.000 év alatt mindenféle környezetkárosító hatástól védve értékes nyomelemekkel gazdagodott a forrásvíz, melynek különböző változatai közt mindenki megtalálja a kedvencét. „Életöröm, stílus, egyéniség és öntudat. Ezek a kritériumok szerepeltek az új kampányarcunk kiválasztásánál.”

Tovább

Elysian kicsi boltja

Szerző: Zsolesz / / 2015-06-29

A fiatal magyar márka, az Elysian újra Pop up bolttal kedveskedik vásárlóinak a Pozsonyi út 41. szám alatt. Az Elysian Summer Pop egy üde színfolt a Szent István park közelében. A márka elérhető árú nyári kollekciójával szeretné megszólítani azokat a nőket, akik letisztult eleganciára vágynak. A márka ezen a helyen mutatja be először vásárlóinak az Elysian 2015-16 őszi-téli kollekcióját is, amely által egy úgy arcát is megismerhetjük a márkának. Június 22-től Július 4-ig várja az érdeklődőket az Elysian kicsi boltja.

Tovább

Új, környezetbarát palack

Szerző: Zsolesz / / 2015-06-19

A NaturAqua természetes ásványvíz ezentúl a jövő élelmiszercsomagolási technológiáját, a PlantBottle Technológiát™ alkalmazza. Ez a környezetbarát innováció lehetővé teszi, hogy az üdítőital-piacon elsőként részben növényi alapanyagokból készült, teljes egészében újrahasznosítható PET palackot állítsanak elő. A PlantBottle™ csomagolás akár 25%-ban növényi alapanyagból készül, ezzel kisebb ökológiai lábnyomot hagyva maga után. A PlantBottle™ ugyanúgy néz ki, mint egy hagyományos PET palack, de részben fenntartható forrásból, azaz növényi alapanyag felhasználásával készül, csökkentve a bolygónkra és annak veszélyben lévő tartalékaira gyakorolt ökológiai lábnyomot.

Tovább

Védekezzünk a calicivírus ellen!

Szerző: Zsolesz / / 2015-06-18

A calicivírus mostanában sokak életét megnehezíti. Az egyik fő probléma a vírussal kapcsolatban, hogy az ember többször is áteshet a vírus okozta hasmenéses tüneteken, tekintettel arra, hogy a vírusnak számos variánsa van, hasonlóképpen az influenzavírushoz. Ez az oka annak, hogy a betegség ellen tartós védettség nem alakul ki. A calicivírus-járvány egy-egy országon, kisebb-nagyobb területen könnyedén végigsöpörhet. Ezt élhetjük át napjainkban hazánkban. A fertőzés gyakran egészségügyi intézményekben lép fel, hiszen ilyen helyeken a vírus könnyen terjed. Ugyancsak jellemző, hogy évről-évre tengeri hajóutakon tör ki calicivírus-járvány, tehát a nyaralások során fokozottan kell figyelni a higiéniás szabályok betartásra.

Tovább