Különleges Atelier fogások

Szerző: Zsolesz / / 2016-05-02

Az Atelier francia szó jelentése műhely. A Nespresso Atelier elnevezésű rendezvény pedig valóban egy olyan műhelyt teremtett, ahol hat neves gasztronómiai szakember mutathatta be a közönségnek, mit eredményez a magas gasztronómia és a minőségi kávé találkozása. Mindebben pedig a Nespresso a Bocuse d’Or Budapesten tartott európai döntőjét felvezetendő, a verseny hivatalos kávépartnerként és a hazai Bocuse d’Or Akadémia arany fokozatú támogatójaként vállalt szerepet. Segal Viktor, a hazai kulináris élet kikerülhetetlen alakja olyan társakat választott maga mellé, akikkel valóban maradandó élményt nyújthattak a Nespresso Atelier-n megjelent vendégeknek. A három különleges kávépillanat – brunch, ebéd, illetve vacsora – köré szervezett rendezvény bebizonyította, hogy a legjobb minőségű kávét nem csak az unalomig ismert tiramisu elkészítésekor lehet használni, hanem akár a legkülönlegesebb fogások esetén is. 

Tovább

Jótékonysági játékgyűjtés

Szerző: Zsolesz / / 2016-05-01

A Játéksziget, a Máltai Szeretetszolgálat és a Leo Burnett reklámügynökség szemléletformáló kampányba kezdett, melyben Basico kollekció néven furcsa, kézzel eszkábált játékok segítségével hívja fel a Játéksziget üzletekbe látogató felnőttek és gyerekek figyelmét és aktivizálja őket a rászoruló gyerekek támogatására. A kampány nem csak pénzbeli adománygyűjtésre buzdít, hanem felhívja a figyelmet arra is, hogy megkímélt állapotú, használt játékaikkal is segíthetnek a gyerekek szegény sorsú társaikon, ha a Játéksziget boltjaiban kihelyezett dobozokba gyűjtik megunt, régi kedvenceiket, gyereknap előtt április végétől május 25-ig! Az összegyűjtött játékokat a Máltai Szeretetszolgálat osztja szét a játékot nélkülöző családok körében gyereknapra. A jótékonysági kezdeményezéshez Szekeres Nóra is csatlakozott.

Tovább

Mi újság a Navonánál?

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-29

A Navona Fashion tavaszi-nyári darabjait Görög Zita mutatja be a márka legfrissebb fotósorozatán. A nőies fazonok, különleges megoldások és a nőies, különleges modell kifejezetten jól állnak egymásnak! Bár Megla Rózsa divattervező ruháit lehetetlen egy kalap alá vonni, mivel minden egyes darabja egy-egy külön életet élő, megismételhetetlen alkotás, ha mégis muszáj közös pontokat keresni, akkor talán leginkább a pasztell színek, a kontrasztos megoldások illetve a monokróm ugyanakkor markánsan eltérő struktúrájú anyagok jellemzik az új kollekciót. Rózsa több évtized tapasztalatával, biztos kézzel nyúl a különleges francia és olasz kelmékhez és hoz létre egészen új, egyedi, mégis hordható és előnyös formákat.

Tovább

Akciók anyák napjára

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-25

A Cadenzza anyák napja alkalmából két akcióval is kedveskedik a vásárlóknak. Ted Baker az egyik leggyorsabban fejlődő, vezető lifestyle brand az Egyesült Királyságban. Az 1987 Glasgow-ban alapított márka akkoriban férfi ruházatot kínált csak, de a rohamos fejlődésnek köszönhetően mára már a portfólió kiegészült női termékekkel, ékszerekkel, táskákkal, parfümökkel, napszemüvegekkel és egyéb kiegészítőkkel is. Ted stílusára jellemző a fanyar humor, ami mellé a letisztultság és a magas minőség párosul.

Tovább

Meglepetés a Tezenis-től

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-25

A szépség, anélkül, hogy önmagát megtagadná, sokszor párban jár az extravaganciával: egy tiszta szempár, egy őszinte mosoly és néhány tetoválás sokat tud mesélni a kifutókon és a divatvilág színterein töltött pillanatokról. A Tezenis 2016 két It Manjével együttműködve vezet be minket, új, meglepő és férfias univerzumába. Andrè Hamann és Francisco Lachowski véleményformálók, trendteremtők, a divatikonok, több mint 1 millió követővel - a fiúk nevére érdemes kattintani! Ők mutatják be ezt a kényelmes és cool kollekciót, amely részben lágy tapintású pizsamákból és joggerekből, valamint rugalmas és szexi boxerekből áll. Íme, egy kis ízelítő:

Tovább

Köszi, anyu!

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-24

A Procter & Gamble, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság globális partnere, örömmel jelenti be, hogy Hosszú Katinka, az ötszörös világbajnok, világcsúcstartó úszó olimpikon, és édesanyja, Barbara lesz az immáron hagyományos, „Köszi, Anyu!” kampány magyar nagykövete a 2016-os Riói Olimpiai Játékokra. A “Köszi, Anyu!” kampánnyal a Procter & Gamble – a korábbi hagyományaihoz híven – ez alkalommal is az anyák elkötelezett támogatójaként jelenik meg az ötkarikás játékok partnerei között. A kampány először 2012-ben, a Londoni Olimpiai Játékok előtt indult el világszerte, azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet az anyák áldozatos munkájára. 

Tovább

Új Ralph Lauren kollekció

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-24

Megérkezett az új Polo Ralph Lauren kollekció Magyarországra is. A Polo november 14-én nyitotta meg első budapesti üzletét, azóta mind a női és férfi kollekciókból is lehet válogatni, a magyar főváros szívében, az Andrássy úton. A Ralph Lauren számára izgalmas és fontos lépésnek bizonyult megjelenni a magyar piacon. A vásárlók a boltba lépve egy trendi, fiatalos világban találhatják magukat, miközben a belső design betekintést nyújt a Polo és Amerika dicső múltjába. A 330 négyzetméteren fekvő üzlethelyiségben a női és férfi Polo ruházat, sportruházat, cipők és kiegészítők széles választéka található meg, benne a legújabb kollekcióval. 

Tovább

Cadenzza Budapesten

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-21

A Fashion Streeten - a Deák Ferenc utca 21-ben - nyitott üzletet a prémium divatékszer szegmens egyik első multibrand képviselője, a Cadenzza. A Swarovski cégcsoporthoz tartozó márka több mint 40 nemzetközi ékszer designer által tervezett, gondos kezek által készített luxus divatékszereket kínál, a Cadenzza saját tervezői által megálmodott ékszerkollekciók mellett. A nyitáskor aktuális kampány a „Modern Whites” nevet viseli, mely elnevezés jól tükrözi azt a filozófiát, amit a márka képvisel.

Tovább

5 éves az Europeum

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-20

„Hétre ma várom a Nemzetinél, ott ahol a hatos megáll”… a Blaha Lujza tér azóta már átalakult, híres épületét is hiába keressük, de a vágányokon ugyanúgy döcögnek a villamosok, mint a 19. században. Igaz, hogy mára combinóra keresztelték át a hatost, de a Blahán ugyanúgy megáll, s kiteszi utasait az Europeum bevásárlóközpont impozáns, modern épülete előtt, ahol már nem Blaha Lujza szórakoztatja a nagyérdeműt, hanem a legújabb divat és szépség csillogó kínálata várja őket. Ám 2016. május 7-én az Europeum-ba nem csupán a vásárlás miatt lesz érdemes betérni.

Tovább

Kenzo & Avon

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-19

Úgy tűnik, hogy ez a hét a kozmetikai iparban a nagy bejelentések hete: az Avon ma tette közzé, hogy Kenzo Takadaval együttműködve alkotja meg legújabb illatát! Különleges páros talált egymásra az izgalmas és eklektikus kollaboráció keretében, melynek eredményeképpen az Avon kínálata egy új, prémium illatpárral bővül. A szépségipari márka és a neves divattervező, Kenzo Takada együttműködésének köszönhetően, 2016 őszén jelenik meg az új illatkollekció, mely az AVON LIFE by Kenzo Takada nevet kapta.

Tovább