Köszi, anyu!

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-24

A Procter & Gamble, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság globális partnere, örömmel jelenti be, hogy Hosszú Katinka, az ötszörös világbajnok, világcsúcstartó úszó olimpikon, és édesanyja, Barbara lesz az immáron hagyományos, „Köszi, Anyu!” kampány magyar nagykövete a 2016-os Riói Olimpiai Játékokra. A “Köszi, Anyu!” kampánnyal a Procter & Gamble – a korábbi hagyományaihoz híven – ez alkalommal is az anyák elkötelezett támogatójaként jelenik meg az ötkarikás játékok partnerei között. A kampány először 2012-ben, a Londoni Olimpiai Játékok előtt indult el világszerte, azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet az anyák áldozatos munkájára. 

Tovább

Új Ralph Lauren kollekció

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-24

Megérkezett az új Polo Ralph Lauren kollekció Magyarországra is. A Polo november 14-én nyitotta meg első budapesti üzletét, azóta mind a női és férfi kollekciókból is lehet válogatni, a magyar főváros szívében, az Andrássy úton. A Ralph Lauren számára izgalmas és fontos lépésnek bizonyult megjelenni a magyar piacon. A vásárlók a boltba lépve egy trendi, fiatalos világban találhatják magukat, miközben a belső design betekintést nyújt a Polo és Amerika dicső múltjába. A 330 négyzetméteren fekvő üzlethelyiségben a női és férfi Polo ruházat, sportruházat, cipők és kiegészítők széles választéka található meg, benne a legújabb kollekcióval. 

Tovább

Cadenzza Budapesten

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-21

A Fashion Streeten - a Deák Ferenc utca 21-ben - nyitott üzletet a prémium divatékszer szegmens egyik első multibrand képviselője, a Cadenzza. A Swarovski cégcsoporthoz tartozó márka több mint 40 nemzetközi ékszer designer által tervezett, gondos kezek által készített luxus divatékszereket kínál, a Cadenzza saját tervezői által megálmodott ékszerkollekciók mellett. A nyitáskor aktuális kampány a „Modern Whites” nevet viseli, mely elnevezés jól tükrözi azt a filozófiát, amit a márka képvisel.

Tovább

5 éves az Europeum

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-20

„Hétre ma várom a Nemzetinél, ott ahol a hatos megáll”… a Blaha Lujza tér azóta már átalakult, híres épületét is hiába keressük, de a vágányokon ugyanúgy döcögnek a villamosok, mint a 19. században. Igaz, hogy mára combinóra keresztelték át a hatost, de a Blahán ugyanúgy megáll, s kiteszi utasait az Europeum bevásárlóközpont impozáns, modern épülete előtt, ahol már nem Blaha Lujza szórakoztatja a nagyérdeműt, hanem a legújabb divat és szépség csillogó kínálata várja őket. Ám 2016. május 7-én az Europeum-ba nem csupán a vásárlás miatt lesz érdemes betérni.

Tovább

Kenzo & Avon

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-19

Úgy tűnik, hogy ez a hét a kozmetikai iparban a nagy bejelentések hete: az Avon ma tette közzé, hogy Kenzo Takadaval együttműködve alkotja meg legújabb illatát! Különleges páros talált egymásra az izgalmas és eklektikus kollaboráció keretében, melynek eredményeképpen az Avon kínálata egy új, prémium illatpárral bővül. A szépségipari márka és a neves divattervező, Kenzo Takada együttműködésének köszönhetően, 2016 őszén jelenik meg az új illatkollekció, mely az AVON LIFE by Kenzo Takada nevet kapta.

Tovább

Stájer túrák szezonja

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-19

Ahogy minden évben, így idén is rendkívül gazdag és fantáziadús programválasztékkel csábítanak bennünket osztrák szomszédaink, hogy ne csak a síszezont élvezzük szépséges országukban. Mert Ausztria nyáron is elbűvölő és bizony nagyon jólesik a kánikulából az oxigéndús hegyi levegőre kiszakadni! A szívből jövő vendéglátást és jókedvet, amivel stájerországban fogadják a vendégeket tanítani kellene! Aki Steiermark régiót választja pihenése helyszínéül nemcsak gyönyörű tájakra, kedves vendéglátókra és jó programokra számítson, de készüljön fel ellenállhatatlan gasztronómiai csábításokra is! A színes programokról igyekszünk sorra hírt adni, legyen az első csokor a túrázóknak és keréképározóknak szóló ajánlat némi régimódi fürdéssel fűszerezve! 

Tovább

5+1 tipikus online vásárló

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-18

Online vásárolni csodálatos. Megnyomod a "kosárba" gombot és máris jön az instant boldogság-érzés. Nincs tömeg, nincs sorban állás, cipekedés helyett ráadásul minden dobozokban érkezik házhoz. Persze az online vásárlóknak is vannak különböző típusai – a SzEK.org összegyűjtötte, kikkel találkozhatunk össze az online barangolásaink alkalmával. Íme:

Tovább
Post Image

EGYSZERŰ LUXUS: BEMUTATKOZOTT A VAGHEGGI

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-18

Exkluzív környezetben mutatkozott be a sajtó képviselői és a bloggerek előtt a nagymúltú olasz szépségipari világmárka, a Vagheggi, mely szlogenje szerint egyenlő “a természet érintésével és az egyszerű luxussal”.

Tovább

Az Auchan új arca

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-16

Családi életközpontként szeretne még több élményt nyújtani vásárlóinak az Auchan, illetve emlékezetesebbé tenni termékein keresztül az otthon töltött pillanatokat. Az áruházlánc új céljaként minden vásárlási alkalmat kalanddá változtat, melyre a polcain megtalálható termékek mindegyike egy-egy lehetőséget nyújt. A vásárláshoz köthető élményt az új szlogen is kifejezi: „Nagy választék kalandból. Auchan”. Az imázs váltással összehangolva a vállalat 14 áruháza nyitva tart április 17-én, vasárnap. Íme a megújulást kommunikáló reklámfilm

Tovább

Cara a Rimmelnél

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-14

A tegnapi napon a Rimmel izgalmas bejelentést tett: megnevezte új márkanagykövetét. Ezentúl a sokoldalú angol modellszínésznő, Cara Delevingne is a Rimmel család tagja. A londoni születésű, 23 éves ifjú sztár képviseli a kampányokban a trendi kozmetikai márkát. Figyelemreméltó megjelenése és trend-diktáló személyisége alapján remek választás a márkának. Cara Delevigne modellként hatalmas sikereket ért el, emellett különleges tehetséggel megáldott színésznő, aki előtt fényes jövő áll, mindezeken túl pedig inspiráló személyiségű fiatal nő, akinek világszerte mintegy 36 millió követője van a közösségi oldalakon.

Tovább