Dél-Itália ízei

Szerző: Zsolesz / / 2016-05-07

Az ICE Olasz Külkereskedelmi intézet tegnapi napon sajtótájékoztatót tartott Maria Assunta Accili olasz nagykövetasszony részvételével Gianni éttermében, a Pommo d'Oro-ban. Május 9. és 11. között a SIRHA kiállításon 11 dél-olasz cég kiváló minőségű élelmiszereivel ismerkedhetünk meg az ICE standjánál. Nagy hagyományokkal rendelkező itáliai olívaolajak, sajtok, tészták és húskészítmények között válogathatunk és közelebbről megismerhetjük a helyi gasztronómiát, autentikus recepteket. Kedvcsinálónak nézzék meg ezt a hangulatos videot!

Tovább

Újabb Nespresso Boutique

Szerző: Zsolesz / / 2016-05-07

Megnyílt a harmadik Nespresso Boutique Budapesten, az Arena Plazában. Ugyan a 23 féle Grand Cru kávékapszula, a magas nyomáson működő kávégépek és a különleges, formatervezett kávés kiegészítők akár online, a Nespresso webshopjában is beszerezhetők, a magas színvonalú kiszolgálást és a Nespresso élményt mégis a Nespresso Boutique-okban élhetjük át a legtökéletesebben. Így az Andrássy út és az Allee-beli üzlet mellett immár az Aréna Plázában is elérhetővé válik ez az élmény.

Tovább

Különleges Atelier fogások

Szerző: Zsolesz / / 2016-05-02

Az Atelier francia szó jelentése műhely. A Nespresso Atelier elnevezésű rendezvény pedig valóban egy olyan műhelyt teremtett, ahol hat neves gasztronómiai szakember mutathatta be a közönségnek, mit eredményez a magas gasztronómia és a minőségi kávé találkozása. Mindebben pedig a Nespresso a Bocuse d’Or Budapesten tartott európai döntőjét felvezetendő, a verseny hivatalos kávépartnerként és a hazai Bocuse d’Or Akadémia arany fokozatú támogatójaként vállalt szerepet. Segal Viktor, a hazai kulináris élet kikerülhetetlen alakja olyan társakat választott maga mellé, akikkel valóban maradandó élményt nyújthattak a Nespresso Atelier-n megjelent vendégeknek. A három különleges kávépillanat – brunch, ebéd, illetve vacsora – köré szervezett rendezvény bebizonyította, hogy a legjobb minőségű kávét nem csak az unalomig ismert tiramisu elkészítésekor lehet használni, hanem akár a legkülönlegesebb fogások esetén is. 

Tovább

Jótékonysági játékgyűjtés

Szerző: Zsolesz / / 2016-05-01

A Játéksziget, a Máltai Szeretetszolgálat és a Leo Burnett reklámügynökség szemléletformáló kampányba kezdett, melyben Basico kollekció néven furcsa, kézzel eszkábált játékok segítségével hívja fel a Játéksziget üzletekbe látogató felnőttek és gyerekek figyelmét és aktivizálja őket a rászoruló gyerekek támogatására. A kampány nem csak pénzbeli adománygyűjtésre buzdít, hanem felhívja a figyelmet arra is, hogy megkímélt állapotú, használt játékaikkal is segíthetnek a gyerekek szegény sorsú társaikon, ha a Játéksziget boltjaiban kihelyezett dobozokba gyűjtik megunt, régi kedvenceiket, gyereknap előtt április végétől május 25-ig! Az összegyűjtött játékokat a Máltai Szeretetszolgálat osztja szét a játékot nélkülöző családok körében gyereknapra. A jótékonysági kezdeményezéshez Szekeres Nóra is csatlakozott.

Tovább

Mi újság a Navonánál?

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-29

A Navona Fashion tavaszi-nyári darabjait Görög Zita mutatja be a márka legfrissebb fotósorozatán. A nőies fazonok, különleges megoldások és a nőies, különleges modell kifejezetten jól állnak egymásnak! Bár Megla Rózsa divattervező ruháit lehetetlen egy kalap alá vonni, mivel minden egyes darabja egy-egy külön életet élő, megismételhetetlen alkotás, ha mégis muszáj közös pontokat keresni, akkor talán leginkább a pasztell színek, a kontrasztos megoldások illetve a monokróm ugyanakkor markánsan eltérő struktúrájú anyagok jellemzik az új kollekciót. Rózsa több évtized tapasztalatával, biztos kézzel nyúl a különleges francia és olasz kelmékhez és hoz létre egészen új, egyedi, mégis hordható és előnyös formákat.

Tovább

Akciók anyák napjára

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-25

A Cadenzza anyák napja alkalmából két akcióval is kedveskedik a vásárlóknak. Ted Baker az egyik leggyorsabban fejlődő, vezető lifestyle brand az Egyesült Királyságban. Az 1987 Glasgow-ban alapított márka akkoriban férfi ruházatot kínált csak, de a rohamos fejlődésnek köszönhetően mára már a portfólió kiegészült női termékekkel, ékszerekkel, táskákkal, parfümökkel, napszemüvegekkel és egyéb kiegészítőkkel is. Ted stílusára jellemző a fanyar humor, ami mellé a letisztultság és a magas minőség párosul.

Tovább

Meglepetés a Tezenis-től

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-25

A szépség, anélkül, hogy önmagát megtagadná, sokszor párban jár az extravaganciával: egy tiszta szempár, egy őszinte mosoly és néhány tetoválás sokat tud mesélni a kifutókon és a divatvilág színterein töltött pillanatokról. A Tezenis 2016 két It Manjével együttműködve vezet be minket, új, meglepő és férfias univerzumába. Andrè Hamann és Francisco Lachowski véleményformálók, trendteremtők, a divatikonok, több mint 1 millió követővel - a fiúk nevére érdemes kattintani! Ők mutatják be ezt a kényelmes és cool kollekciót, amely részben lágy tapintású pizsamákból és joggerekből, valamint rugalmas és szexi boxerekből áll. Íme, egy kis ízelítő:

Tovább

Köszi, anyu!

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-24

A Procter & Gamble, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság globális partnere, örömmel jelenti be, hogy Hosszú Katinka, az ötszörös világbajnok, világcsúcstartó úszó olimpikon, és édesanyja, Barbara lesz az immáron hagyományos, „Köszi, Anyu!” kampány magyar nagykövete a 2016-os Riói Olimpiai Játékokra. A “Köszi, Anyu!” kampánnyal a Procter & Gamble – a korábbi hagyományaihoz híven – ez alkalommal is az anyák elkötelezett támogatójaként jelenik meg az ötkarikás játékok partnerei között. A kampány először 2012-ben, a Londoni Olimpiai Játékok előtt indult el világszerte, azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet az anyák áldozatos munkájára. 

Tovább

Új Ralph Lauren kollekció

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-24

Megérkezett az új Polo Ralph Lauren kollekció Magyarországra is. A Polo november 14-én nyitotta meg első budapesti üzletét, azóta mind a női és férfi kollekciókból is lehet válogatni, a magyar főváros szívében, az Andrássy úton. A Ralph Lauren számára izgalmas és fontos lépésnek bizonyult megjelenni a magyar piacon. A vásárlók a boltba lépve egy trendi, fiatalos világban találhatják magukat, miközben a belső design betekintést nyújt a Polo és Amerika dicső múltjába. A 330 négyzetméteren fekvő üzlethelyiségben a női és férfi Polo ruházat, sportruházat, cipők és kiegészítők széles választéka található meg, benne a legújabb kollekcióval. 

Tovább

Cadenzza Budapesten

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-21

A Fashion Streeten - a Deák Ferenc utca 21-ben - nyitott üzletet a prémium divatékszer szegmens egyik első multibrand képviselője, a Cadenzza. A Swarovski cégcsoporthoz tartozó márka több mint 40 nemzetközi ékszer designer által tervezett, gondos kezek által készített luxus divatékszereket kínál, a Cadenzza saját tervezői által megálmodott ékszerkollekciók mellett. A nyitáskor aktuális kampány a „Modern Whites” nevet viseli, mely elnevezés jól tükrözi azt a filozófiát, amit a márka képvisel.

Tovább