12 órányi illat

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-24

Mint már korábban beszámoltunk róla, a Procter&Gamble pszichológiai tudományos kutatásokra alapozva fejlesztette legújabb mosószerét. Ám még valami feltétlenül szükséges becses ruhadarabjaink teljeskörű ápolásához. Annak érdekében, hogy többet tudjanak a nők ruháikhoz fűződő viszonyáról, a P&G hét közép- és kelet-európai országra kiterjedő reprezentatív kutatást  végzett a nők vásárlási és a ruhaápolási szokásait vizsgálva. A kutatás feltárta, hogy a nők mindennapjaiban igen nagy szerepet játszik a ruhavásárlás, hiszen a megkérdezettek csupán 1%-a nyilatkozott úgy, hogy egy éven belül egyáltalán nem vesz magának semmilyen új ruhadarabot, míg a válaszadók 67%-a évente legalább 20-at. A válaszadók 40%-a a ruha kiválasztását és vásárlását arra alapozza, hogy jól áll-e neki az adott darab, de a mosási instrukciókat tartalmazó címkével már csak a vásárlást követően szembesül.

Tovább

Kemény fiú Sinatra-t énekel

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-22


Április 27-én este felcsendülnek Frank Sinatra csodálatos dalai a Papp László Sportrénában. Előadójuk Robert Davi, amerikai színész, a filmvilág egyik legismertebb kemény fiúja, aki ugyanakkor kifejező énekével elnyerte a legnagyobb tiszteletet és csodálatot a rajongók, kritikusok és előadóművészek körében. Robert Davi hangja kísértetiesen hasonlít Sinatráéra, előadásmódja mégis egyedi. A jól ismert kemény fickó több mint 130 filmszerepben és egy tucat TV sorozatban szerepelt. Együtt dolgozott világhírű kollégáival, köztük Steven Spielberg, Clint Eastwood,  Bruce Willis,  Benicio Del Toro és Marlon Brando, hogy csak néhányat említsünk.

Tovább

Szerdán moziba megy Magyarország

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-20

A világ első kultúr sci-fije kerül április 22-én a magyar mozik vásznára. Szerdán este egy hatalmas, egyszeri és megismételhetetlen, különleges közösségi élményben lesz része azoknak, akik ellátogatnak a programhoz csatlakozó mozikba. Ekkor lövik ki ugyanis a Lámpagyújtogatók űrrakétáját; fedélzetén az emberiség első világűrbe szánt mozijával. A kultúr sci-fi, - ­bár nem erre a világra készült, - a földi kritika elismerését is kivívta. Kacagtat és ríkat. A tesztvetítéseken egymást váltogatták a gyomorba ütő csendek, az elismerő bólintások és a sorok között fodrozódó, néha kitörő nevetésbe torkolló kuncogások. A film megdöbbentő felismeréseket ígér, melyek segítségével újraértékelhetjük az egész életünket. Hivatalos mozielőzetes: https://www.youtube.com/watch?v=XSbSC0LLIMU

Tovább

Tudományos mosószer

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-20

Bármennyire is hihetetlenül hangzik, de a világ vezető mosó- és tisztítószereket gyártó vállalata termékei fejlesztéséhez pszichológiai és kognitív viselkedéstudománnyal kapcsolatos elemzést alkalmaz. A Procter&Gamble mosószer üzletága – amely olyan nemzetközi szinten ismert márkák gyártója, mint az Ariel vagy a Lenor – a kognitív tudományok segítségével keresi a választ arra a kérdésre, hogy az emberek miért unják meg saját ruhatárukat, és miért hordják az esetek 80%-ában a ruháik csupán 20%-át. A P&G ezen szempontokat szem előtt tartva olyan termékek fejlesztésén dolgozik, amelyek segítenek meghosszabbítani a kedvenc ruhadarabok szépségét és élettartamát. Legfrissebb kutatásukból az is kiderül, hogy választásainkat mennyire meghatározza az, hogy egyszerre több érzékszervünkre hat egy ruhadarab:

Tovább

VIP vendég az Image partin!

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-17

Idén április 8-án került megrendezésre az IMAGE Skincare Worldwide Launch Party (világméretű termékbevezető rendezvény) a világ jelentős nagyvárosaiban, melyen bőrápolási szakemberek, orvosok és a szakmai sajtó képviselői vettek részt és lehetőségük nyílt elsőként megismerni az IMAGE Skincare legújabb termékeit. Összességében az IMAGE Skincare több mint 100 partit szervezett a világ jelentős nagyvárosaiban, 15 000 résztvevővel. A Boscolo Budapest szállodában megrendezett magyarországi eseményt személyes jelenlétével tisztelte meg az Image Skincare alapítója, Janna Ronert. Az Egyesült Államok 200 legsikeresebb üzletembere közé beválasztott csodaszép és rendkívül közvetlen kétgyermekes anyuka anno saját bőrproblémájára, érzékeny, rozaceára hajlamos bőrére keresett megoldást,

Tovább

Különleges kávékoktélok

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-13

A Nespresso legújabb limitált őrleményével, a Monsoon Malabar-ral az egykoron féléves hajóút során tökéletesre érlelődött indiai kávé legendás aromáját hozta vissza. Az utánozhatatlan ízvilág megalkotására kialakították a “monszun-eljárás” nevű módszert: az indiai Malabár partjainál, a tenger közvetlen közelében két-három hónapon át jól szellőztetett raktárakban tárolják a kávészemeket, hogy a trópusi szelek alaposan átjárják őket, amikor az északnyugati monszun végigsöpör a nyugati partvidéken. 8-as besorolásával a Monsoon Malabar igen intenzív ízvilágú kávé, telt karaktere és egyedi íze csodás kávékoktélok elkészítésére csábít. Érdemes kipróbálni a Monsoon Malabar Gran Cru kávéból készült recepteket:

Tovább

Szélfútta kávélegenda

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-09

Az igazán különleges kávéélményekért a Nespresso távoli vidékeket kutat fel, és úgy alkotja meg Limited Edition Grand Cru kávéit, hogy izgalmas aroma- és ízvilágukkal újra meg újra örömteli meglepetést szerezzen a kávérajongóknak. A legújabb limitált kiadású kávékeverék, a Monsoon Malabar varázslatos felfedező útra invitálja a kávé szerelmeseit. Új Limited Edition kávéjában a Nespresso innovatív módon egyesítette kávészakértőinek modern ismereteit egy réges-régi kávéfeldolgozási módszerrel, s Malabár varázslatos partvidékén formálta meg a legkiválóbb minőségű kávészemek nyújtotta egyedülálló élményt.

Tovább

Kétéves smink képzés indul!

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-08

Magyarországon elsőként a KREA Kortárs Művészeti Iskola indít kétéves, filmes Smink és maszk képzést, amelynek célja a magas szintű művészeti és szakmai alapokkal rendelkező sminkes és maszkos szakemberek képzése. A képzés szakmai védnöke Elek Zoltán, az egyetlen magyar származású Oscar-díjas maszkmester, az amerikai Filmakadémia tagja. Szeptember 25-én indul hazánk egyetlen kétéves Smink és maszk képzése a KREA Kortárs Művészeti Iskolában. A KREA által kidolgozott és a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által jóváhagyott programkövetelmény alapján induló képzés célja, hogy hiteles szakemberek bevonásával kiemelkedően magas színvonalú oktatást nyújtson a hallgatók részére.

Tovább

Húsvét számokban

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-06

Egy felmérés szerint idén átlagosan 4-5000 forintot szánnak egy-egy gyerekre a családok, a legtöbben társasjátékot vagy építőjátékot vesznek ajándékba. A szülők úgy becsülik, gyermekük körülbelül 500 forint locsolópénzt kap idén, és inkább csokival jutalmazzák. A K&H tapasztalatai szerint az ünnepek előtt megnő az online bankkártyás vásárlások száma, amit a felmérés is megerősített: 64 százaléka a családoknak webshopon keresztül vesz ajándékot. 

Tovább

Kika Deco Workshop

Szerző: Zsolesz / , , / 2015-04-02

Különleges témákat járt körül a kika DECO lakberendezési üzlet második workshopjára a Design Terminálban.

Tovább