12 órányi illat
Mint már korábban beszámoltunk róla, a Procter&Gamble pszichológiai tudományos kutatásokra alapozva fejlesztette legújabb mosószerét. Ám még valami feltétlenül szükséges becses ruhadarabjaink teljeskörű ápolásához. Annak érdekében, hogy többet tudjanak a nők ruháikhoz fűződő viszonyáról, a P&G hét közép- és kelet-európai országra kiterjedő reprezentatív kutatást végzett a nők vásárlási és a ruhaápolási szokásait vizsgálva. A kutatás feltárta, hogy a nők mindennapjaiban igen nagy szerepet játszik a ruhavásárlás, hiszen a megkérdezettek csupán 1%-a nyilatkozott úgy, hogy egy éven belül egyáltalán nem vesz magának semmilyen új ruhadarabot, míg a válaszadók 67%-a évente legalább 20-at. A válaszadók 40%-a a ruha kiválasztását és vásárlását arra alapozza, hogy jól áll-e neki az adott darab, de a mosási instrukciókat tartalmazó címkével már csak a vásárlást követően szembesül.
Tovább