#barbielovestezenis

Szerző: Zsolesz / / 2015-10-07

1959. március 9-én egy new york-i játékbolt, a Toy Fair diadalmasan bemutatott egy új játékbabát: a neve Barbie® volt. Ő lett a világon az első divatbaba. 29.5 cm magas és rendelkezik minden olyan meghatározó tulajdonsággal, amellyel egy fiatal nő is. Megtestesítője az új generációk vágyának és törekvéseinek, amelyekkel a felnőttkorhoz viszonyulnak. Azóta is Barbie® képviseli a modern társadalom által bálványozott női ideált, aki bemutatja a legújabb trendeket, továbbítja a fiatal genereciók álmait, vágyait. Barbie® páratlan sikereket elérve vált a világ egyedülálló és egyetlen díva babájává és ezáltal az elmúlt 50 év meghatározó ikonjává. Mint minden díva, folyamatosan lépést tart az aktuális trendekkel, így inspirálva a játékok világához nem szorosan kapcsolódó iparágakat is. Barbie® és a Tezenis bemutatja a Tezenis új őszi kapszula kollekcióját. A Tezenis tökéletesen képes azonosulni ezzel a már történelmi jelentőségűnek számító ikonnal:

Tovább

Táska, ahogy tetszik!

Szerző: Zsolesz / / 2015-10-01

Pattintsd fel az új énedet! - ez a szlogenje Lengyel Zsuzsi új táskakollekciójának a CLICK-nek. Az őszi szezon legszellemesebb táskakollakcióját csupán néhány napja mutatta be a tervező osztatlan sikerrel a Honda Royal szalonban. Hiszen melyikünk ne örülne, egy személyre szabható, egyedi, több-az-egyben variálható bőrtáskának? A kollekció négy új, fekete bőr alapmodellt takar, melyek egyedi formájuknak köszönhetően más és más funkciót látnak el. Persze mindez még teljesen szokványos lehetne. A csavart a táskákra felCLICK-kelhető élénk színű, mintás vagy különleges texturájú trapézok jelentik, melyekkel pillanatok alatt egy különleges, csak ránk jellemző modell tulajdonosává válhatunk.

Tovább

Zene ihlette kollekciók

Szerző: Zsolesz / / 2015-09-25

A Tezenis - mely immár több, mint 500 üzlettel rendelkezik 18 országban -  erős karakterű, városi hangulatú fehérneműk megalkotására szakosodott. Arculatának köszönhetően mindig is tökéletes partnere volt a zenéhez illetve tehetségkutatáshoz kapcsolódó projekteknek. A márka őszi-téli szezon kampányának arca egy világhírű, ikonikus sztár, Rita Ora. Az énekes és divatdiktáror, akinek közösségi oldalát több mint 5 millió rajongó követi, a tökéletes sztár arra, hogy képviselje a márkát, a legújabb trendekre és a digitális világra fordított különös figyelem tekintetében is. Rita páratlan szerepelése az őszi/téli Tezenis shown lehetővé tette a márka számára, hogy újra életre keltse a 90-es évek pop kultúráját.

Tovább

Őszi egészség

Szerző: Zsolesz / / 2015-09-24

A derűs, szabad nyári napok után nagy változást hoznak az első őszi szelek. Az időjárás zordabbra fordulásával minden változik bennünk és körülöttünk, véget ér a lazítás ideje. Érinti ez egész életmódunkat, hiszen fel kell készítenünk magunkat az évszakváltásra, a nagyobb megterhelésre. Ősszel több a feladat munkában, családban, egészségünk megőrzésében egyaránt.  Megterhelés, ez testi-lelki szempontból is, melyre fokozottan fel kell készítenünk magunkat, szervezetünket. A korai kelés, rendszertelenebb táplálkozás, rohanós hétköznapok, bővülő feladatok, a betakarítás, a teendőink bővülése, a hűvösebb, szelesebb napok jelentik az ősz fokozott kihívásait.

Tovább

Fertődi újdonságok

Szerző: Zsolesz / / 2015-09-22

A júniusban lezárult rekonstrukciós munkálatoknak és az elmúlt évek fejlesztéseinek köszönhetően a fertődi Esterházy-kastély felújított környezetben várja a kultúra és a művészetek kedvelőit. Szeptember 10-én a nagyközönség előtt is bemutatkozott a teljes pompájában tündöklő hercegi rezidencia, amely október 24-ig a komolyzene fellegváraként is várja a látogatókat. Ismét 18. századi fényében tündököl az Eszterházi Vigasságoknak helyt adó kastélyegyüttes, melynek parkja a barokk kertművészet és tájformálás legszebb magyarországi példája. A több száz hektáros terület sétányai, alléi gondozottan, megnyesve egységesítik a vendégek elé táruló látványt, a kastélytól nyugatra fekvő parkrészek pedig megújult sétaút-hálózattal és növényállománnyal büszkélkedhetnek. Az Angolpark, az Északi-park (Marchand-tag) mellett a rekonstrukciós munkák legkiemelkedőbb darabja az egyedülálló szépségű Rózsakert,

Tovább

Miranda Kerr kollekciója

Szerző: Zsolesz / / 2015-09-21

Három szezon közös kampányai során Miranda Kerr és a Swarovski olyan kreatív együttműködésbe kezdett, ami végül egy kollekció formájában öltött testet. A Swarovski büszkén mutatja be új, Miranda Kerr közreműködésével tervezett kollekcióját, amit az ünnepek varázsa ihletett. „Öröm látni, ahogy mindez megvalósul, ez egy csodálatos folyamat volt,” mondta Miranda Kerr. A Swarovski kreatív igazgatója, Nathalie Colin szerint Miranda „Erős nő, aki tudja, hogy mit akar. Nagy mértékben részt vett a kreatív folyamatban, tartalmas megbeszéléseink voltak Sydney-ben és a világ különböző tájain, Párizstól New York-ig és Los Angeles-ig.” A kollekció a sokoldalú nő egyéni stílusát hangsúlyozza csillogásával.

Tovább

Rekordév a Rossmann-nál

Szerző: Zsolesz / / 2015-09-19

A napokban tartott sajtótájékoztatón ismertette a Rossmann drogérialánc tavalyi évi eredményeit, melyekre méltán lehetnek büszkék. A tavaly 2,3 milliárd forintos eredményt felmutató Rossmann drogéria lánc közel tíz százalékkal növelte árbevételét 2014-ben, és az idei évre is legalább két számjegyű, a piaci átlag feletti növekedést vár. Az idén megújult online drogériában pedig már több mint tízezer termék vásárolható meg, számos felhasználóbarát újítás mellett. A Rossmann értékesítési stratégiájában kiemelt szerepet kap az online értékesítés is. A vásárlói igények folyamatos monitorozása alapján júliusban megújult a drogéria webshopja a fiatalabb célcsoport elvárásait is figyelembe véve.

Tovább

A vihar színei

Szerző: Zsolesz / / 2015-09-18

„A nő sokféle és a szépség is az.” – vallja Zoób Kati, aki immár második alkalommal varázsolta el ezúttal a vihar színeitől ihletett divatbemutatójával a balatonfüredi közönséget. Couture, Attitude és Chance kollekcióiból összeállított kreációi az új trendnek szóltak. Zoób Kati bebizonyította, hogy a szépség igenis sokszínű. „Mind a három márkavonalunk a kortalan eleganciáról szól, nem pedig egy bizonyos évről, vagy évszakról, így nem szólhat egyetlen korosztályról sem.” – mondta el a divattervező, akinek 128 kreációból álló  2015/2016-os őszi-téli kollekcióját rendhagyó módon mutatta be 34 modell, akik minden korosztályt képviseltek. Ezzel a filmmel mi is részesei lehetünk a füredi őszköszöntő hangulatának. 

Tovább

Oroszlán Szonja a L’Occitane-nál!

Szerző: Zsolesz / / 2015-09-15

Tegnap délután kaptuk a hírt, hogy a L'Occitane Oroszlán Szonját választotta szépségnagykövetének! Oroszlán Szonja örömmel vállalta az együttműködést, mivel már régóta rajongója a márkának. Nem is találhattak volna alkalmasabb személyt nála, hiszen a művésznő a természetes szépség híve és kiemelt figyelmet fordít arra, hogy az általa használt bőr- és szépségápolási termékek is minél természetesebb módon, minél természetes alapanyagból készüljenek. A videóból kiderül, hogyan vélekedik Szonja az együttműködésről és milyen szempontok vezérlik a szépségápolásban. Kattintson a cikkre a fotózás és forgatás kulisszatitkait bemutató backstage filmért!

Tovább

Olasz kétszer

Szerző: Zsolesz / , , / 2015-09-08

A Nespresso új kávéőrleményei a sokszínű és gazdag olasz kávékultúra előtt tisztelegnek.

Tovább