Erőt adó példák a mellrák leküzdésére
Az Estée Lauder vállalat 2014-es mellrákellenes figyelemfelkeltő (BCA) kampánya egy merész kezdeményezéssel buzdít cselekvésre. A “Hear our stories. Share yours.” (“Hallgassa meg a történeteinket! Ossza meg a sajátját!”) célja egy olyan közösség létrehozása, mely digitális történetmeséléssel ad erőt és nyújt támaszt a betegség által érintetteknek. A 2014-es BCA kampány, melynek szlogenje “Győzzük le a mellrákot. Együtt erősebbek vagyunk.,” a mellrákot leküzdő bátor nők és férfiak, illetve a betegek támaszainak valós, inspiráló történetein alapszik. A BCAcampaign.com oldalon olvasható, bátorító történetek erőt adnak és saját történeteik megosztására, a mellrákellenes harchoz való csatlakozásra és a Breast Cancer Research Foundation® (BCRF) alapítvány számára történő adományozásra ösztönözik az olvasókat.
Tovább
