Cadenzza Budapesten

Zsolesz / 2016-04-21

 

 

Folyamatosan növekszik a márkás divatékszerek iránti kereslet, ezzel szemben a piacon kevés ilyen multibrand koncepcióra épülő szereplő van – a fókusz a klasszikus ékszereken és a tömegpiacon van. A Swarovski cégcsoport erre a piaci résre reagálva hozta létre a prémium divatékszer szegmens egyik első multibrand szereplőjét, a Cadenzza-t 2012-ben. A márka célja tehát az, hogy az ékszer egyfajta önkifejezési eszközzé váljon, és a hölgyek, akik viselik, a kiegészítők által magabiztosnak, gyönyörűnek érezzék magukat. Az üzlet célja, hogy vásárlóik az ékszerekkel ki tudják fejezni saját személyiségüket és egyedi stílusukat, megkoronázva ezzel megjelenésüket.

 

A budapesti üzletben is mindig az aktuális kampánynak megfelelő ékszerek kerülnek a fókuszba, így a „Modern Whites” kampánnyal találkozhatnak jelenleg a hazai vásárlók is. A kollekció darabjai akár egy esküvői vagy egy alkalmi outfithez is passzolnak, de a hétköznapokon is bátran viselhetőek. A kollekció főbb ismertetőjegyei a geometrikus vonalak, az egyedi textúrák, a feltűnő kontúrok, a fehér, fakó színek, a márványos minták, a krémszínű gyöngyök és a Swarovski® kristályok.



Az Európában 41 üzlettel jelen levő Cadenzza olyan designer márkákat kínál, melyek eddig hazánkban nem voltak jelen. Az ékszerek már 6900 Ft-tól kaphatóak.

A 2016-os tavaszi/nyári kollekció darabjai a budapesti üzletben és a vállalat weboldalán tekinthetőek meg: http://www.cadenzza.at/lookbook

 

 

Kapcsolódó bejegyzések