Post Image

VIGYÜK VISSZA AZ ÜRES TÉGELYEKET A THE BODY SHOP-NAK!

Rúzs & Más / 2019-10-17

A műanyag szennyezés globális probléma, és a bolygónak szüksége van a segítségünkre!
A The Body Shop történetében nem ismeretlen a kiürült termékcsomagolás visszagyűjtése és újrahasznosítása, és mostantól ismét életbe lép a módszer minden magyarországi márkaüzletben is!

1993-ban Anita Roddick, a márka alapítója úttörőként vezette be üzleteiben a termékcsomagolások visszaváltását és újrahasznosítását. Idén globálisan több országban újraindult a program a Közösségi Kereskedelmi újrahasznosított műanyag bevezetésével összhangban. Az Avanzo-Trade Kft. a The Body Shop magyarországi forgalmazója hónapok óta dolgozik a program elindításán, amely iránt a vásárló közönség érdeklődése is kimagasló.

2019. október 15-től a márka minden magyarországi üzletében visszaveszik a kiürült és kitisztított The Body Shop termékek műanyag tégelyeit és flakonjait, hogy azok újrahasznosításra kerüljenek. A vásárlók fenntarthatósági törekvéséért 5 tégely/flakon leadása után egy testvajat (50ml) kapnak ajándékba, amennyiben a Love Your Body Club törzsvásárlói program tagjai.

Az etikus szépségmárka a Holofon Zrt-vel működik együtt az összegyűlt műanyag csomagolás elszállításában és újrahasznosításában. A cég a tégelyeket és flakonokat megtisztítja, kiválogatja és műanyag granulátumot készít belőlük, hogy kerti kiegészítőkként, virágcserépként legyenek újrahasznosítva.

A program a 2019 júniusában indult Közösségi Kereskedelmi újrahasznosított műanyag bevezetésével és a The Body Shop termékcsomagolásokra vonatkozó 10 éves ambíciózus tervével áll összefüggésben. A márka évente 580 tonna új műanyag előállítását spórolja meg azzal, hogy 60ml-es, 250ml-es és 750ml-es flakonjaiban 100% PCR (post consumer recycled vagyis újrahasznosított) műanyagot használ. A cél 2022-re, hogy minden egyes termék csomagolása 75%-ban újrahasznosított műanyagból legyen, 2025-re, hogy minden műanyag kőolajszármazék mentes legyen és a csomagolási hulladék 100%-a visszaforgatásra kerüljön az ellátási láncba.

Közösségi Kereskedelmi újrahasznosított műanyagokról korábbi cikkünkben olvashatsz!

The Body Shop
A The Body Shop egy angol etikus szépségmárka, amely természet ihlette, állatkísérlet-mentes kozmetikumokat árul. Anita Roddick, a márka alapítója mindig is hitt abban, hogy az üzlet lehet a jóért való harc eszköze, és ez a szellemiség azóta is elkíséri a céget. A kiváló minőségű, természetes alapanyagokat tartalmazó kozmetikumok előállítása mellett a társadalmi felelősségvállalás is fontos szerepet játszik a márka életében, legyen szó az ökológiai lábnyom csökkentéséről, az állatkísérletek elleni küzdelemről, vagy a hátrányos helyzetű embereknek való segítésről a világ különböző pontjain.

Holofon Zrt.
A Holofon Zrt. meghatározó piaci részesedésével Magyarország egyik vezető műanyag újrahasznosító vállalata. A társaságot 1995-ben alapították műanyagipari, feldolgozói, illetve forgalmazói ismeretekkel rendelkező szakemberek. Cégük filozófiája a közszemlélet megváltoztatása a műanyaghulladékról. Fő tevékenységük az iparban és a kereskedelemben keletkezett hőre lágyuló műanyagok – zömében csomagolási hulladékok – feldolgozása. Az így újrahasznosított másodnyersanyag kiváló alapanyag műanyagfeldolgozók számára, késztermékek előállítására. A műanyag újrahasznosítás környezetbarát technológiával történik, melynek alapvető folyamata az (esetenkénti utóválogatás), aprítás, darálás, mosás, homogenizálás és granulálás.

VIGYÜK VISSZA AZ ÜRES TÉGELYEKET A THE BODY SHOP-NAK!
4.8 (95%) 4 vote[s]

Kapcsolódó bejegyzések