Lendületben a 20 éves Rossmann

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-26

A 1993-ban hazánkban is megjelenő drogéria idén ünnepli 20. születésnapját. A Rossmann Magyarország 20 éves születésnapja alkalmából több meglepetéssel is kedveskedik vásárlóinak. A májusában elindított Facebook oldala két hónap alatt több mint 100.000 rajongót gyűjtött a különböző játékoknak köszönhetően, a napokban jelent meg a Kentaur magazin, október 7-étől néhány terméket a 90-es évek árain lehet megvásárolni és az év végén egyedi, saját fotóval ellátott tusfürdőt készíttethetünk karácsonyra.  A növekedés a piaci számokban is megjelenik, hiszen 2013-ra az előre jelzett bruttó forgalomnövekedés mintegy 7%-ra tehető.

Tovább

Mágikus pillanatok Karintiában

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-24

„Megérkezni és felüdülni” – ezt az ígéretet sehol máshol nem váltják be úgy, mint Karintiában. Itt ugyanis valóra válnak a tökéletes téli üdülésről szőtt álmok: a határtalan síélményekről széles, enyhe lejtésű sípályák, ropogós porhó, hangulatos menedékházi estek, az Alpok–Adria konyha egyedülálló karintiai finomságai, a féltve őrzött alpesi hagyományok és a könnyed, délies hangulat gondoskodik. Karintia igazán kedvező földrajzi fekvéssel büszkélkedhet, az Alpok–Adria térségben található tartomány télen is sok-sok napsütéssel, enyhe, ugyanakkor mégis hóbiztos időjárással várja az üdülővendégeket. A helybéliek kimondottan életvidám, nyitott és vendégszerető emberek. A pozitív példa könnyen átragad a vendégekre is.

Tovább

Lara Stone a L’Oreal nagykövetei közt

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-22

A L'Oreal a napokban jelentette be, hogy Lara Stone a L’Oréal Paris új szépségnagykövete. Lara Stone egy különleges szépség. A világ egyik legkeresettebb topmodelljeként üdvözölték, látványos vonalai, elképesztő nőiessége, Bardot-szerű sziluettje és szexi fogai tették valódi ikonná. Ragyogó egyénisége, különlegessége és szépségének csillogása az, ami felforgatta a divatvilágot és a topmodellek élvonalába juttatta. Amellett, hogy a világ legkeresettebb topmodelljei között van, néha „anti-modellként” is emlegetik éles tekintete és személyisége miatt, amely felforgatja a kifutók szokványos világát. Első gyermekének születése óta Lara ragyogóbb, mint valaha és immár a L’Oréal Paris szépségnagyköveteként üdvözölhetjük. „Lara egy valódi modern ikon. Lázadó, éles és érzéki szépsége hihetetlen erőssé és sikeressé tette. 

Tovább

Nagyobb tisztaság – kisebb széndioxid-lábnyom

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-18

Egy átlagos háztartásban megannyi tisztítandó felület van, melyekre általában mind külön-külön jól bevált tisztítószereket használunk. A szekrényben sorakozó tisztítószereink számát csökkenthetjük a Clin Multi-shine használatával, mely ragyogó tisztaságot kínál több mint húszféle felületen. A Clin Multi-shine sokféle felület tisztítására alkalmazható, mellyel időt és erőfeszítést takaríthatunk meg. A csaptelep, a konyhapult, a mosogató, a konyhaszekrény, a hűtőszekrény, kő, kerámia, inox, rozsdamentes acél, réz, króm, porcelán felületeire ugyanúgy alkalmazható, mint a fürdőszobai csempe, tükör, üvegasztal, ablakpárkány, virágcserép, fából és bőrből készült bútorok, dekorációs kellékek felületeire.

Tovább

Lush sztori

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-17

A Lush friss kozmetikumai 1995 májusában jelentek meg a piacon, de a cég története ennél jóval messzebbre nyúlik vissza. A mai kreatív csapat már több mint húsz éve dolgozik együtt. Hajápoló termékeket fejlesztettek természetes anyagokból, s ezek a készítmények rendkívül sikeresek lettek a Body Shopnál. Később Cosmetics to Go néven létrehozták saját, forradalmian újszerű kozmetikai cégüket az Egyesült Királyságban, majd mindent újrakezdtek immár a LUSH keretein belül. A Lush otthona Dél-Angliában, a tengerparton van, a Dorset megyében található Poole városában, a High Street 29-es szám alatt. Innen nőtt ez a cég azzá a nemzetközi hálózattá, amelyet ma annyian ismernek és szeretnek. Sikerült mind a mai napig barátságosnak és közvetlennek maradnia, a friss termékek még mindig kézi munkával készülnek, csak éppen ma már több gyárban szerte a világon.

Tovább

Teresa Palmer az Amway-nél

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-14

A kizárólag az Amway által forgalmazott Artistry együttműködési megállapodást kötött Teresa Palmerrel. Az ausztrál színésznő három éven át globális nagykövetként képviseli a presztízs bőrápolási és kozmetikai termékekből álló márkát. Teresa kortalan szépsége, erőteljes és bájos karaktere jól illeszkedik az Artistry márka filozófiájához. A szépséges filmsztár nemrégiben Nicholas Hoult és John Malkovich oldalán főszerepet kapott az „Eleven testek” című romantikus zombi vígjátékban, valamint Liam Hemsworth-szel játszott a „Love and Honour” című romantikus filmdrámában. Az amerikai mozikban idén júniusban megjelenő „Wish You Where Here” című filmben a Joel Edgerton oldalán megformált karakterével elsöprő sikert aratott. Elegáns stílusának és kortalan szépségének köszönhetően Palmer már világszerte több magazin címoldalára került.

Tovább

Nyerő páros

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-09

A háziasszonyoknak új egyenletet kell megtanulnunk, ha lépést akarnak tartani a korral: Dosia+Vanish=Dosia Premium. A még ragyogóbb tisztaság érdekében ugyanis a már jól ismert mosószercsalád házasságra lépett a Vanish-sel, hogy új családot alapítsanak. A Dosia Premium továbbfejlesztett formulája a megszokott magas minőségű mosóport a Vanish folteltávolító erejével ötvözi, mely így még hatékonyabban lép fel a mindennapi szennyeződések és a makacsabb foltok ellen is. A Dosia Premiummal ráadásul a makulátlanul tiszta ruhák mellett a pénztárcánkat is kímélhetjük. Hogy valaki a gélell vagy porral mos szívesebben, ízlés dolga, éppen ezért a Dosia Premium, klasszikus mosópor és mosógél formájában is kapható kétféle típusban - fehér és színes ruhákra - valamint két-kétféle kiszerelésben, hogy mindenki megtalálhassa a számára legmegfelelőbbet.

Tovább

Estée Lauder a mellrák ellen

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-08

Az Estée Lauder vállalat idén ismét megrendezi a nemzetközi mellrákellenes hónappá nyilvánított októberben tartott éves mellrákellenes kampányát. A 2013-as BCA (Breast Cancer Awareness) kampány, melynek mottója “Küzdjük le a mellrákot! Együtt erősebbek vagyunk”, a figyelemfelkeltésről a cselekvés fontosságára fekteti a hangsúlyt, hogy még közelebb kerüljünk a mellrák végleges eltörléséhez. A BCA kampány máig összesen több mint 48 millió $-t gyűjtött a nemzetközi mellrákkutatás támogatására, tájékoztatásra, és orvosi kezelések támogatására, mely célokra idén újabb 5 millió $-t kíván gyűjteni. 
Az Estée Lauder vállalat BCA kampánya, melyet a néhai Evelyn H. Lauder, a rózsaszín szalag egyik megalkotója és a The Breast Cancer Research Foundation® (BCRF) alapítója indított útjára, nemzetközi mozgalmat elindítva segítette milliónyi élet megmentését az elmúlt két évtized során.

Tovább

Tolna gyöngyszemei

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-07

Tengelic és Bikács remek úti cél azoknak, akik csak egyszerűen gyönyörű természeti környezetben szeretnének kirándulni, de azoknak is, akik történelmi műemlékek, kastélyok iránt érdeklődnek, vagy éppen a wellness hétvégék iránt rajonganak. Erdők, mezők, lankás dombok, gyönyörű természet, vadregényes tájak, hatalmas, szabadba csábító park, kirándulásra ösztönző környék, ahol jó sportolni, wellnesszelni, aktívan és passzívan időt tölteni, vagy egyszerűen csak kikapcsolódni, pihenni. Bikács és környéke kiváló lehetőséget kínál sétákra, gyalogtúrákra, kerékpáros kirándulásokra, lovas kocsikázásra, kedvelt program a téli hóesésben a lovas szán is.
Az 1930-ban Bikáccsal összeolvadt Kistápé egykoron uradalmi birtok volt, 1937-ig a Zichy család tulajdona.

Tovább

Fehérítő fogvitamin

Szerző: Zsolesz / / 2013-10-01

A fehérítő fogkrémek rajongóinak örömére a minőségi Vademecum ProVitamin fogkrémcsalád újabb taggal bővült, a Whitening-gel. A Vademecum ProVitamin a vitaminos formulának köszönhetően hatékony védelmet nyújt az ínynek és fogaknak.  A Vademecum Laboratóriumai által kifejlesztett, magas teljesítményű fogkrémek egyedülálló ProVitamin komplexet tartalmaznak, amelyek nemcsak védenek a fogszuvasodás ellen, hanem táplálják a fogínyt, erősebbé és egészségesebbé téve a fogakat. A vitaminok a fogínyen keresztül szívódnak fel és a fogíny lágy szövetének köszönhetően könnyebben eljutnak felhasználási helyükre. Mivel a vitaminok fogmosás közben a habzó formulából kerülnek be a fogínybe, így közvetlenül ott hatnak, ahol szükség van rájuk. Immár három változatban kapható:

Tovább