Mentsük meg a barátunkat!

Zsolesz / 2015-10-28

Évente összesen 2 millió nőt diagnosztizálnak mellrákkal világszerte, melyből 1,5 millióan meggyógyulhatnak, ha időben észreveszik a betegséget.  Az AVON Kebelbarátnők nevű figyelemfelkeltő kampánya 31 országban indult el és arra bíztatja a nőket, hogy merjenek őszintén beszélni a nehéz témákról is, figyeljenek oda maguk és barátnőik egészségére, és emlékeztessék egymást rendszeresen a szűrővizsgálatok fontosságára.

 

Az énekes Fergie, az AVON nemzetközi nagykövete aktívan kiáll a kampány mellett: „A nők a legjobb barátnőjükkel mindenről, de tényleg mindenről beszélnek, kivéve a mellrákot. Itt az ideje, hogy változtassunk ezen, és bátran szegezzük neki a kérdés legjobb barátnőinknek! Emlékeztessük őket, hogy ők a felelősek saját egészségükért, és tegyenek meg mindent ennek megőrzéséért! Mindkét szülőm átesett már a rákon, a nagymamámat és a nagybátyámat pedig el is vesztettem a betegség miatt. Hálás vagyok az AVON-nak ezért a kezdeményezésért, és minden olyan aktivitásért, amellyel a mellrák ellen küzd!”


„A #Kebelbaratnok kampánnyal az AVON ismét arra kéri a nőket, hogy legyenek tagjai egy társadalmi mozgalomnak, egy valódi női összefogásnak! Arra buzdítunk minden hölgyet, hogy ossza meg ezt a videót, jutassa el a legjobb barátnőihez, hogy tudják, fontosak számára, számíthatnak rá!” – mondta Végh-Kósa Anita, az AVON Magyarország kommunikációs vezetője. „Az AVON világszerte 6 milliós Tanácsadói bázissal rendelkezik, akiknek a nagy része nő. Az ő segítségükkel óriási tömegeket tudunk megmozgatni, és így nők tízmillióinak tudjuk felhívni a figyelmét a mellrák kockázatának csökkentésére, a magunkra és az egymásra való odafigyelésre.”

„Az AVON közel 130 éve küzd a nőkért a legkülönfélébb módokon. Az AVON Magyarország emlőrák elleni küzdelme adománygyűjtő kitűzők értékesítésével kezdődött 1998-ban. Azóta Magyarországon minden eladott termékünk után 1 Ft-ot automatikusan, míg adománygyűjtő termékeink teljes hasznát egy donációs alapba helyezzük. Ebből az alapból finanszírozzuk a figyelemfelhívó kampányainkat és ebből támogatjuk a különböző szervezeteket, alapítványokat is, amelyek működését Magyarországon az elmúlt 17 év során több mint 500 millió forinttal támogattuk” – tette hozzá Végh-Kósa Anita.

Kapcsolódó bejegyzések