Mesél a Nivea

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-10

A Nivea a minden évben megjelenő limitált darabszámban kiadott kék tégelyes krémjével most a legkisebbeknek szeretne a kedvében járni! A „Nivea Mesevilág” sorozattal szeretnék újraéleszteni a fehér krémhez kapcsolódó meghitt esti rituálét is: egy puszi, egy csöppnyi hófehér krém az apró orra, és máris egy mesebeli világban találjuk magunkat… A mesék világában tett kalandozás egyike a legszebb pillanatoknak, melyet szülő és gyermek megoszthat. Mi több, a történeteken keresztül, a szülők számára is szórakoztató módon ismerkedhetnek a gyerekek az élet valódi értékeivel. A kedves történetek, a szerethető figurák, a közös időtöltés pedig tökéletes atmoszférát teremt a pihenéshez, és kellemes felkészülés az esti lefekvéshez. A Nivea Mesevilág varázslatos esti meséinek történeteit Udo Weigelt, német meseíró vetette papírra, és a nemzetközileg is elismert Joelle Tourlonias bűbájos illusztrációi keltik életre.

Tovább

Hidratált ragyogás

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-09

A By Terry újdonsága, a Hydradiance arcápolási termékcsalád ragyogást és hosszan tartó hidratáltságot biztosít a bőrnek. A By Terry készítmények különlegessége és közös alapja a Rózsa tudománya. Termékekben a rózsa őssejtek és a magas koncentrációban jelenlévő aktív hatóanyagok garantálják a kivételes hatékonyságot. A BY TERRY laboratórium kutatói több mint tíz éven keresztül tanulmányozták a rózsában rejlő potenciális hatóanyagokat. Munkájuk eredménye, hogy mára a növényből ki tudják nyerni a rózsa őssejteket és hasznosítani tudják különleges tulajdonságait. Pasztell és fehér rózsákkal dolgozva a By Terry kifejlesztett egy hatóanyag-komplexet, mely erősíti a bőr hidratáló és ragyogást aktiváló tulajdonságait,

Tovább

Szélfútta kávélegenda

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-09

Az igazán különleges kávéélményekért a Nespresso távoli vidékeket kutat fel, és úgy alkotja meg Limited Edition Grand Cru kávéit, hogy izgalmas aroma- és ízvilágukkal újra meg újra örömteli meglepetést szerezzen a kávérajongóknak. A legújabb limitált kiadású kávékeverék, a Monsoon Malabar varázslatos felfedező útra invitálja a kávé szerelmeseit. Új Limited Edition kávéjában a Nespresso innovatív módon egyesítette kávészakértőinek modern ismereteit egy réges-régi kávéfeldolgozási módszerrel, s Malabár varázslatos partvidékén formálta meg a legkiválóbb minőségű kávészemek nyújtotta egyedülálló élményt.

Tovább

Veszélyes anyajegyek

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-08

A melanóma esetek növekedésével párhuzamosan egy új kutatás kimutatta, hogy az emberek 52%-a még sohasem ellenőriztette anyajegyeit bőrgyógyásszal. A La Roche-Posay most a „SKINCHECKER” nemzetközi tudatossági kampány segítségével ösztönzi az embereket anyajegyeik ellenőrzésére. A melanómák 90%-a ugyanis  megfelelően kezelhető, ha időben diagnosztizálják. Az Ipsos által a La Roche-Posay számára világszerte 23 országban készített kizárólagos kutatás tanulmányozta a napozáshoz való hozzáállást és  a napozással kapcsolatos veszélyek általános ismeretét.  A megkérdezettek 88%-a tisztában volt azzal, hogy a védelem nélküli napozás a bőrrák kialakulásához vezethet. Ugyanakkor a megkérdezetteknek csak a fele nézette már meg bőrgyógyásszal az anyajegyeit,

Tovább

Kétéves smink képzés indul!

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-08

Magyarországon elsőként a KREA Kortárs Művészeti Iskola indít kétéves, filmes Smink és maszk képzést, amelynek célja a magas szintű művészeti és szakmai alapokkal rendelkező sminkes és maszkos szakemberek képzése. A képzés szakmai védnöke Elek Zoltán, az egyetlen magyar származású Oscar-díjas maszkmester, az amerikai Filmakadémia tagja. Szeptember 25-én indul hazánk egyetlen kétéves Smink és maszk képzése a KREA Kortárs Művészeti Iskolában. A KREA által kidolgozott és a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara által jóváhagyott programkövetelmény alapján induló képzés célja, hogy hiteles szakemberek bevonásával kiemelkedően magas színvonalú oktatást nyújtson a hallgatók részére.

Tovább

Áttetsző ragyogás

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-07

Tavaly jelent meg Beyoncé Rise parfümje, az izgalmas illat, mely az énekesnő egyre feljebb ívelő karrierjét szimbolizálja. Arany ragyogás, égbetörő design, ármány, csábítás és zene – mind jelen vannak a kompozícióban. Ez év tavaszán az énekesnő a nagysikerű Rise illat limitált kiadású variánsával kedveskedik rajongóinak, a Sheer Rise-zal. Ez az újdonság pezsdítően friss, virágos illat, igazi tavaszi illat-koktél. Megtartja elődje, a Rise csábító, édes jegyeit, de a benne felbukkanó citrusfélék frissé teszik.

Tovább

A BioHair sztori

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-07

A BioHair alapítói, Perger Gabriella és Binder Géza a L’Oréalnál ismerték meg egymást. Gabriella marketingmenedzserként, Géza pedig mint fodrász volt kapcsolatban a L’oreal-al. A két szakember 2000-ben BinderArt Szépségszalon néven nyitott presztízs fodrászatot, amely egészen a gazdasági válságig sikeresen működött. 2009-től azonban az ilyen típusú üzletek forgalma csökkeni kezdett, így a tulajdonosok az új piaci környezetnek megfelelő koncepciót dolgoztak ki. Az elképzelés legfontosabb szempontja az volt, hogy elérhető árakon, időpontfoglalás nélkül jussanak a vendégek magas színvonalú és természetes alapanyagokra épülő hajápoláshoz.

Tovább

Húsvét számokban

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-06

Egy felmérés szerint idén átlagosan 4-5000 forintot szánnak egy-egy gyerekre a családok, a legtöbben társasjátékot vagy építőjátékot vesznek ajándékba. A szülők úgy becsülik, gyermekük körülbelül 500 forint locsolópénzt kap idén, és inkább csokival jutalmazzák. A K&H tapasztalatai szerint az ünnepek előtt megnő az online bankkártyás vásárlások száma, amit a felmérés is megerősített: 64 százaléka a családoknak webshopon keresztül vesz ajándékot. 

Tovább

Innovatív spirál

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-03

Mr. Max Factor volt az, aki több, mint 50 évvel ezelőtt megalkotta az első szempillaspirált a nagyközönség számára. Azóta, ez az örökség a többszörös díjnyertes Max Factor Masterpiece termékcsaládban él tovább. Kutatások támasztják alá, hogy a nők minden termékelőnyt egyesítő terméket keresnek, amikor a szempillafestésről van szó. Annak érdekében, hogy megalkothassuk a számunkra ideális tekintetet, egy olyan termékre van szükségünk, mely egyesíti a három legfontosabb termékelőnyt – dúsít, hosszabbít és intenzív feketére fest egyszerre.

Tovább

Exkluzív VIP illatpár

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-03

Mit csinál egy igazi VIP egész évben? Természetesen partizik - magától értetődően a legexkluzívabb klubokban. Megérkezett a VIP-ekhez méltó Carolina Herrera illat, az első igazi 212 VIP limitált kiadás az évben. 2015 legizgalmasabb koncepciója, több mint egy illat! Ez egy elegáns parti esszenciája! Giselle Bündchen és Marlon Teixeira idén is bevezetnek bennünket a 212 VIP világába két magával ragadó illattal, melyekkel benne lehetünk a legnagyobb bulikban. Melyek gondoskodnak róla, hogy a figyelem középpontjába kerüljünk. Az illatok, akár a csomagolásuk csillogó, fiatalos, lendületes hangulatot árasztanak.

Tovább