A BioHair sztori

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-07

A BioHair alapítói, Perger Gabriella és Binder Géza a L’Oréalnál ismerték meg egymást. Gabriella marketingmenedzserként, Géza pedig mint fodrász volt kapcsolatban a L’oreal-al. A két szakember 2000-ben BinderArt Szépségszalon néven nyitott presztízs fodrászatot, amely egészen a gazdasági válságig sikeresen működött. 2009-től azonban az ilyen típusú üzletek forgalma csökkeni kezdett, így a tulajdonosok az új piaci környezetnek megfelelő koncepciót dolgoztak ki. Az elképzelés legfontosabb szempontja az volt, hogy elérhető árakon, időpontfoglalás nélkül jussanak a vendégek magas színvonalú és természetes alapanyagokra épülő hajápoláshoz.

Tovább

Húsvét számokban

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-06

Egy felmérés szerint idén átlagosan 4-5000 forintot szánnak egy-egy gyerekre a családok, a legtöbben társasjátékot vagy építőjátékot vesznek ajándékba. A szülők úgy becsülik, gyermekük körülbelül 500 forint locsolópénzt kap idén, és inkább csokival jutalmazzák. A K&H tapasztalatai szerint az ünnepek előtt megnő az online bankkártyás vásárlások száma, amit a felmérés is megerősített: 64 százaléka a családoknak webshopon keresztül vesz ajándékot. 

Tovább

Innovatív spirál

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-03

Mr. Max Factor volt az, aki több, mint 50 évvel ezelőtt megalkotta az első szempillaspirált a nagyközönség számára. Azóta, ez az örökség a többszörös díjnyertes Max Factor Masterpiece termékcsaládban él tovább. Kutatások támasztják alá, hogy a nők minden termékelőnyt egyesítő terméket keresnek, amikor a szempillafestésről van szó. Annak érdekében, hogy megalkothassuk a számunkra ideális tekintetet, egy olyan termékre van szükségünk, mely egyesíti a három legfontosabb termékelőnyt – dúsít, hosszabbít és intenzív feketére fest egyszerre.

Tovább

Exkluzív VIP illatpár

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-03

Mit csinál egy igazi VIP egész évben? Természetesen partizik - magától értetődően a legexkluzívabb klubokban. Megérkezett a VIP-ekhez méltó Carolina Herrera illat, az első igazi 212 VIP limitált kiadás az évben. 2015 legizgalmasabb koncepciója, több mint egy illat! Ez egy elegáns parti esszenciája! Giselle Bündchen és Marlon Teixeira idén is bevezetnek bennünket a 212 VIP világába két magával ragadó illattal, melyekkel benne lehetünk a legnagyobb bulikban. Melyek gondoskodnak róla, hogy a figyelem középpontjába kerüljünk. Az illatok, akár a csomagolásuk csillogó, fiatalos, lendületes hangulatot árasztanak.

Tovább

Kreatív off-label tippek

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-02

„Gyógybalzsamból” arcpakolás, szemfesték-lemosóból borogatás, alapozóból korrektor? Vannak olyan kozmetikumok, amelyeket nem csak arra használhatunk, ami rájuk van írva. Az újszerű használati módok megkönnyíthetik és felpezsdítik a megszokott szépségápolási rutinunkat. Kísérletezzünk bátran egy-egy számunkra már jól bevált készítmény off-label használatával, azaz alkalmazzuk az eredeti definíciót kiszélesítve, kreatívan kedvenc termékeinket! Az újszerű használati módok megkönnyíthetik és felpezsdítik a megszokott szépségápolási rutinunkat. Most azok közül az ötletek közül válogattunk néhányat, amelyeket mi is előszeretettel alkalmazunk a mindennapokban.

Tovább

Kika Deco Workshop

Szerző: Zsolesz / , , / 2015-04-02

Különleges témákat járt körül a kika DECO lakberendezési üzlet második workshopjára a Design Terminálban.

Tovább

Meri!!

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-01

A nőies, pink színben tündöklő üveg büszkén viseli ívelt vonalait, akárcsak a GUESS lány. A szépséges üvegen a míves metszetek a finom nőiesség és a vakmerő pimaszság közti ellentétet szimbolizálják. Szabadszellemű és tüzes, mint amilyen az igazi kaliforniai lány, aki a limitált kiadású illat megszületését inspirálta. Szemtelenül fiatal, szexi és kalandvágyó – mindezek a tulajdonságok egyetlen parfümben. A virágos-gyümölcsös kompozíció friss és magával ragadó, az illat pink grépfrút, piros alma, licsi édes egyvelegével nyit, majd felszínre kerülnek a szívillat mesés kincsei gyöngyvirág, rózsás jázmin és körtevirág szirom, vidám érzést keltve. Az alapillat csábító melegségét cédrus, pézsma és vanília jegyek biztosítják, nőies, érzéki és ellenállhatatlan, akár az igazi GUESS lány.

Tovább

Magvak éltető ereje

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-01

Áprilistól új korszak köszönt be az AVON életébe, hiszen megérkeznek a Nutra Effects termékcsalád tagjai! A paletta jelenleg négy termékcsaládból áll, emellett egy arctisztító családot tartalmaz, melyek mind más-más bőrprobléma megoldására születtek, parabén-, ftalát- és színezékanyag-mentesek, így érzékeny bőrűek számára is tökéletes választást jelentenek. Az új bőrápoló készítmények titka a természetben előforduló összetevőkben rejlik, mint a chia-, papagájvirág- vagy a gránátalma-magkivonat. Ezek a magok bár parányiak, mégis hatalmas erő lakozik bennük, ezért a bőr számára is remek tápanyagforrásként szolgálnak. Az Avon Nutra Effects termékekben a különböző magkivonatokban koncentrálódó erő segít a bőrt hidratáltabbá, tápláltabbá és élettel telibbé tenni!

Tovább

Hajtrend-dobozok

Szerző: Zsolesz / / 2015-03-31

A Tecni.Art professzionális hajformázási márka most kezünkbe adja a legnépszerűbb frizurák elkészítésének receptjét: négy hajtrendhez kínál négy varázsdobozt, melyek két hajformázót és a divatos frizura elkészítéséhez szükséges tudnivalókat tartalmazzák. Ráadásul a két styling termék közül az egyiket féláron számolják fel nekünk. Kusza, ébredés utáni frizurára vágyunk, Hollywood-i hullámokra, hatalmas oroszlánysörényre vagy rövidre nyírt firzuránkat akarjuk megvadítani, most gyerekjáték lesz elkészíteni - a használati utasítás youtube videok formájában érkezik! A Tecni.Art termékek kizárólag L’Oréal Professionnel szalonokban kaphatók.

Tovább

Ápolt babák

Szerző: Zsolesz / / 2015-03-31

Már a várandósság alatt elhatározzuk, hogy születendő gyermekünket óvni, védelmezni fogjuk. A kisgyermekek bőre kivételes tulajdonságai miatt speciális ápolást igényel, jelentősen különbözik a felnőttek bőrétől, így hajlamosabb a kiszáradásra, az irritációra, a fertőzésre, valamint érzékenyebb a környezeti hatásokkal szemben is. A Ziaja márka babakozmetikumai a bababőr szükségleteit figyelembe véve lettek kifejlesztetve. Így a babáknak, gyerekeknek kínált termékválaszték már újszülött kortól gyengéd, gondoskodó ápolást nyújt. A Ziaja innovatív termékei, természetes eredetű alapanyagok felhasználásával készülnek, egyesítve a modern technológiát és az olyan kiváló, hagyományos összetevők hatását, mint a növényi kivonatok és a vitaminok. A baba család minden terméke dermatológiailag tesztelt, szigorú minőségi és hatóanyag ellenőrzésen mennek keresztül,

Tovább