Szerdán moziba megy Magyarország

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-20

A világ első kultúr sci-fije kerül április 22-én a magyar mozik vásznára. Szerdán este egy hatalmas, egyszeri és megismételhetetlen, különleges közösségi élményben lesz része azoknak, akik ellátogatnak a programhoz csatlakozó mozikba. Ekkor lövik ki ugyanis a Lámpagyújtogatók űrrakétáját; fedélzetén az emberiség első világűrbe szánt mozijával. A kultúr sci-fi, - ­bár nem erre a világra készült, - a földi kritika elismerését is kivívta. Kacagtat és ríkat. A tesztvetítéseken egymást váltogatták a gyomorba ütő csendek, az elismerő bólintások és a sorok között fodrozódó, néha kitörő nevetésbe torkolló kuncogások. A film megdöbbentő felismeréseket ígér, melyek segítségével újraértékelhetjük az egész életünket. Hivatalos mozielőzetes: https://www.youtube.com/watch?v=XSbSC0LLIMU

Tovább

Tavaszi körömünnep

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-20

A mai körömtrendeknek csak a képzelet szab határt. A különböző színek és minták széles tárháza kitűnő eszköz arra, hogy kifejezzük vele egyéniségünket. A szivárvány összes színében pompázó árnyalatok mellett a közelmúltban megjelentek a különleges effekt lakkok, amelyek a divatban már jól ismert csillogó, matt vagy éppen kristályos hatást kölcsönöznek körmeinknek. Az új Avon Magic Effects körömlakkok segítségével szabadon engedhetjük fantáziánkat; csillogó díszekkel, csillámporral, gyémántfénnyel ékesíthetjük körmeinket, vagy extravagáns hatást érhetünk el a matt lakkok használatával. Bátran kombinálhatjuk a színeket ujjanként, de akár keverhetjük őket egy körmön belül is átmenetet képezve köztük.

Tovább

Tudományos mosószer

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-20

Bármennyire is hihetetlenül hangzik, de a világ vezető mosó- és tisztítószereket gyártó vállalata termékei fejlesztéséhez pszichológiai és kognitív viselkedéstudománnyal kapcsolatos elemzést alkalmaz. A Procter&Gamble mosószer üzletága – amely olyan nemzetközi szinten ismert márkák gyártója, mint az Ariel vagy a Lenor – a kognitív tudományok segítségével keresi a választ arra a kérdésre, hogy az emberek miért unják meg saját ruhatárukat, és miért hordják az esetek 80%-ában a ruháik csupán 20%-át. A P&G ezen szempontokat szem előtt tartva olyan termékek fejlesztésén dolgozik, amelyek segítenek meghosszabbítani a kedvenc ruhadarabok szépségét és élettartamát. Legfrissebb kutatásukból az is kiderül, hogy választásainkat mennyire meghatározza az, hogy egyszerre több érzékszervünkre hat egy ruhadarab:

Tovább

VIP vendég az Image partin!

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-17

Idén április 8-án került megrendezésre az IMAGE Skincare Worldwide Launch Party (világméretű termékbevezető rendezvény) a világ jelentős nagyvárosaiban, melyen bőrápolási szakemberek, orvosok és a szakmai sajtó képviselői vettek részt és lehetőségük nyílt elsőként megismerni az IMAGE Skincare legújabb termékeit. Összességében az IMAGE Skincare több mint 100 partit szervezett a világ jelentős nagyvárosaiban, 15 000 résztvevővel. A Boscolo Budapest szállodában megrendezett magyarországi eseményt személyes jelenlétével tisztelte meg az Image Skincare alapítója, Janna Ronert. Az Egyesült Államok 200 legsikeresebb üzletembere közé beválasztott csodaszép és rendkívül közvetlen kétgyermekes anyuka anno saját bőrproblémájára, érzékeny, rozaceára hajlamos bőrére keresett megoldást,

Tovább

Abszolút Bio

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-17

A Phyt's márkát 1972-ben azzal a meggyőződéssel hozták létre Franciaország egy eldugott kis falujában, hogy a szépség és az egészség elválaszthatatlanok egymástól, így a mai napig holisztikus elv szerint készítik a termékeket. A cég szívügye, hogy csökkentse a kemikáliák okozta károkat a környezetünkben. Bár a gyár Caillac-ban a mai napig családi vállalkozásként működik, A Phyt's termékek a világ több mint 33 országában megtalálhatóak, csak Franciaországban több mint 3000 kozmetikai szalon használja. A Phyt's  biokozmetikumok 100%-ban természetes összetevőkből állnak, ami egy ilyen széleskörű termékcsaládnál a világon egyedülálló.

Tovább

Lifting felső fokon

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-16

Ha a Kedves Olvasó még soha nem hallott az E-Clip gépi kezelésről, annak az az oka, hogy csupán néhány hete érkezett meg Magyarországra. A kezelés során a HIFU (High Intensity Focused Ultrasonic) intenzíven fókuszált ultrahang mélyen behatol a bőrbe, ami által a laza bőrt kiválóan feszesíti, ugyanakkor a bőr felszínén is jótékony hatást fejt ki. A Royal Clinics korszerű ultrahangos lifting kezelése hatékonyan segíti elő a kollagén és elasztin rostok képződését. A nagy energiájú ultrahang hatása az epidermis és dermisz rétegen áthatolva – de azok működését nem befolyásolva - a SMAS rétegben érvényesül, amelyet a plasztikai sebészeti beavatkozások is céloznak.

Tovább

Trend: vizes hatás

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-16

Az idei szezon egyik meghatározó nyári trendje a vizes hatású frizura lesz! A vörös szőnyegen ennek a hajviseletnek hódolt Eva Longoria, Penelope Cruz és Heidi Klum. A kifutókról már jól ismert vizes hatású frizurákból inspirálódva a L’Oréal Professionnel megalkotott két új formázó terméket, amelyek segítségével otthon is elkészíthetjük az áhított frizurákat! Kihívóan érzéki megjelenést eredményeznek a lágy, vizes hatású tincsek. Kényeztessük magunkat a kifutók sztár termékeivel: a TechniArt Wet Domination duóval!

Tovább

Csak természetesen!

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-15

Imádjuk őket. Velük, mellettük szép az élet: hétköznapjaink sói, ünnepeink fűszerei. Legszebb pillanataink őrzői. Férfiak, akik irányítanak, döntéseket hoznak, divatot diktálnak, bókolnak, ölelnek, védenek és rajonganak értünk. Férfiak, akiknek karjaiban, tekintetében érezzük igazán Nőnek magunkat. Férfiak, akik megszépítik a mindennapjainkat. Ők inspiráltak az Adrienne Feller márka férfi termékvonalát, a Pour Homme készítmények megszületését, melyek főszereplői a természet esszenciái. Magyar termálvíz, villányi kékszőlő, tölgy rügykivonat, tömjén, szantál, argánfa, rozmaring - többek közt ezek a csodálatos hatású kivonatok teszik erősebbé, ellenállóbbá és ápoltabbá a férfibőrt. Ahogyan Adrienne Feller minden kozmetikuma, a Pour Homme készítmények is 100%-ig természetes összetevőkből, értékes olajokból és növényi esszenciákból készülnek.

Tovább

Testet öltő fiatalság

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-15

A nyár közeledtével a mandula őssejtjei minden évben elindítják a rügy megújulási folyamatát. A L’Occitane Laboratórium a mandula őssejtek regeneráló erejét használta fel az új fiatalító formula megalkotásához, mely a test bőre öregedésének öt jele – a szárazság, a megereszkedés, a tónusosság hiánya, az apró ráncok és a bőrhibák – ellen küzd. A mandulából kinyert három aktív összetevő exkluzív elegye: simító fehérjék, stimuláló rügyek és regeneráló őssejtek. Az újdonságok - a bőrtökéletesítő testszérum és a bőrtökéletesítő testkrém - kimagasló hatékonyságát nyolchetes klinikai tesztek támasztják alá,

Tovább

Varázskapszulák

Szerző: Zsolesz / / 2015-04-14

A NuSkin kutatói által kidolgozott öregedésgátló szisztéma, az ageLOC® technológiát alkalmazó nagysikerű termékcsalád új taggal bővült, az ageLOC® Tru Face® Essence Ultra arcápolóval. Az ageLOC Tru Face Essence Ultra segít, hogy bőrünk fiatalos megjelenést nyerjen. Ezek az egyedi kialakítású kapszulák az ageLOC erejét kihasználva forradalmi öregedésgátló tudományon alapuló technológiával küzdik le az öregedés látható jeleit, köztük a bőrfeszesség elvesztését. Az Ethocyn® erejét kiaknázó Nu Skin® formula, a feszesség specialistája az öregedés feszességgel kapcsolatos forrását veszi célba - bőrfeszesítő hatása klinikailag bizonyított. A Tru Face Essence Ultra Segít megőrizni a bőr kontúrját, feszesíti a bőrt a fiatalosabb megjelenés érdekében, segít a bőrnek védekezni az oxidatív stresszel szemben.

Tovább