Köszi, anyu!

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-24

A Procter & Gamble, a Nemzetközi Olimpiai Bizottság globális partnere, örömmel jelenti be, hogy Hosszú Katinka, az ötszörös világbajnok, világcsúcstartó úszó olimpikon, és édesanyja, Barbara lesz az immáron hagyományos, „Köszi, Anyu!” kampány magyar nagykövete a 2016-os Riói Olimpiai Játékokra. A “Köszi, Anyu!” kampánnyal a Procter & Gamble – a korábbi hagyományaihoz híven – ez alkalommal is az anyák elkötelezett támogatójaként jelenik meg az ötkarikás játékok partnerei között. A kampány először 2012-ben, a Londoni Olimpiai Játékok előtt indult el világszerte, azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet az anyák áldozatos munkájára. 

Tovább

Új Ralph Lauren kollekció

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-24

Megérkezett az új Polo Ralph Lauren kollekció Magyarországra is. A Polo november 14-én nyitotta meg első budapesti üzletét, azóta mind a női és férfi kollekciókból is lehet válogatni, a magyar főváros szívében, az Andrássy úton. A Ralph Lauren számára izgalmas és fontos lépésnek bizonyult megjelenni a magyar piacon. A vásárlók a boltba lépve egy trendi, fiatalos világban találhatják magukat, miközben a belső design betekintést nyújt a Polo és Amerika dicső múltjába. A 330 négyzetméteren fekvő üzlethelyiségben a női és férfi Polo ruházat, sportruházat, cipők és kiegészítők széles választéka található meg, benne a legújabb kollekcióval. 

Tovább

Hajserkentő kender

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-22

Az emberek kilencven százaléka szenved enyhébb vagy súlyosabb haj- vagy fejbőrbetegségektől. Ezek nagy része az enyhébb kategóriába tartozik (korpásodás, zsírosodás), míg a súlyosabbak közé sorolható a hajhullás, a kopaszodás vagy a pikkelysömör. A hajhullás természetes folyamat, ugyanakkor napi 100 hajszálnál több elvesztése már problémát jelent. Fokozott hajhullást az öregedés, hormonváltozás, örökletes hajhullás, egészségtelen étrend, ártalmas vegyszerek (akár kozmetikumokban), egyes gyógyszerek használata, stressz, bőrbetegségek vagy akár a nem megfelelő hajápolás is okozhat. A nyugati országokban a kendermag sokadik reneszánszát éli, hiszen élettani hatásai szinte semmilyen más növényével nem vethetőek össze. A hajápolásban betöltött szerepét viszont csak napjainkban kezdik felfedezni: a Dr. Organic idén Magyarországra is bevezeti a növény olajával készült hajserkentő termékcsaládját.

Tovább

Tavaszi színkavalkád

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-22

A jó idő beköszöntével sminktáskánk is szinte kiált az újdonságok után. A téli sötétebb pirosítókat és szemfestékeket felváltják a barackos, rózsás árnyalatok, amelyek egész arcunkat új színbe öltöztetik. Friss tekintet, bájos pír és egy cseppnyi titokzatosság jellemzi az Artistry legújabb Signature Color sminkkollekcióját, melyben háromféle termék - szemhéjpúder paletta, tartós szemceruza és  arcpirosító - megannyi tavaszi-nyári színváltozata kapott helyet.

Tovább

Innovatív napozók

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-21

Bőrünk napsugárzás elleni védelme az UVA/UVB sugarak felerősödése miatt az elmúlt években egyre fontosabbá vált. Az új Eucerin Sun fejlett kutatásokra és magas szintű termékfejlesztésekre alapozva alkot minőségi, a bőr védelmét és biztonságát szolgáló termékeket. Az Eucerin® Sun termékcsalád idén két új taggal bővül, melyeket kifejezetten az arcbőrre fejlesztettek ki és nagyon magas, 50 faktoros fényvédelemmel védenek a nap káros hatásaitól. Az Eucerin® Anti-age napozó krém és az Eucerin Sun színezett napozó krém is innovációként tört be a napozó termékek piacára.

Tovább

Cadenzza Budapesten

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-21

A Fashion Streeten - a Deák Ferenc utca 21-ben - nyitott üzletet a prémium divatékszer szegmens egyik első multibrand képviselője, a Cadenzza. A Swarovski cégcsoporthoz tartozó márka több mint 40 nemzetközi ékszer designer által tervezett, gondos kezek által készített luxus divatékszereket kínál, a Cadenzza saját tervezői által megálmodott ékszerkollekciók mellett. A nyitáskor aktuális kampány a „Modern Whites” nevet viseli, mely elnevezés jól tükrözi azt a filozófiát, amit a márka képvisel.

Tovább

5 éves az Europeum

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-20

„Hétre ma várom a Nemzetinél, ott ahol a hatos megáll”… a Blaha Lujza tér azóta már átalakult, híres épületét is hiába keressük, de a vágányokon ugyanúgy döcögnek a villamosok, mint a 19. században. Igaz, hogy mára combinóra keresztelték át a hatost, de a Blahán ugyanúgy megáll, s kiteszi utasait az Europeum bevásárlóközpont impozáns, modern épülete előtt, ahol már nem Blaha Lujza szórakoztatja a nagyérdeműt, hanem a legújabb divat és szépség csillogó kínálata várja őket. Ám 2016. május 7-én az Europeum-ba nem csupán a vásárlás miatt lesz érdemes betérni.

Tovább

Igéző tekintet

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-20

A füstös szemfestés az egyik legizgalmasabb kihívás a sminkelés során. Igazi profi szakértőként, az Astor most olyan szemhéjpúder palettát fejlesztett ki, melynek színeivel játszi könnyedséggel elkészíthetjük a szexi és ellenállhatatlanul vonzó sminket! Az Astor Eye Artist paletta árnyalatai minden színű szemhez illenek, csodálatosan kiemelik a tekintetet. A festék gazdagon pigmentált formulája biztosítja, hogy tökéletes végeredményt érjünk el vele. A színeket használhatjuk nedvesen, ha erősebb sminket készítünk egy esti programhoz, vagy szárazon, ha leheletfinom festésre vágyunk.

Tovább

Venus arca

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-20

Egyszer elérkezik az a pillanat, amikor észrevesszük, hogy bőrünk a rendszeresen használt ránctalanító krémünk dacára lazább lett, vonásaink megereszkedtek, a kontúrok kevésbé élessé, a szarkalábak viszont mélyebbé váltak. Bőrünk visszavonhatatlanul jelzi, hogy elérkezett az ideje valami komolyabb külső segítségnek, ha meg szeretnénk őrizni fiatalosságát. Természetesen legtöbbünk valamilyen hatékony, ugyanakkor fájdalommentes – mi több, kellemes - kezelésnek örülne.

Tovább

Kenzo & Avon

Szerző: Zsolesz / / 2016-04-19

Úgy tűnik, hogy ez a hét a kozmetikai iparban a nagy bejelentések hete: az Avon ma tette közzé, hogy Kenzo Takadaval együttműködve alkotja meg legújabb illatát! Különleges páros talált egymásra az izgalmas és eklektikus kollaboráció keretében, melynek eredményeképpen az Avon kínálata egy új, prémium illatpárral bővül. A szépségipari márka és a neves divattervező, Kenzo Takada együttműködésének köszönhetően, 2016 őszén jelenik meg az új illatkollekció, mely az AVON LIFE by Kenzo Takada nevet kapta.

Tovább