Fürödjünk szupergyümölcsökben!

Szerző: Zsolesz / / 2012-04-13

Semmi sem olyan természetesen nyugtató hatású, mint a víz. A csörgedező hangok kisimítják az idegeket, és segítenek levezetni a stresszt. A tusolás ideje alatt ez a pozitív hatás még fokozottabban jelentkezik: a tusoló gyengéden masszírozza a bőrt, és pezsdítően hat érzékelő sejtjeinkre, ez pedig boldogsághormonok termelődését eredményezi. „A tusolás több mint a testünk tisztává varázsolása. A nők igen nagyra értékelik a tusolással töltött időt, mivel ez a zavartalan kikapcsolódás prceit jelenti számukra." – mondja Dr. Corinna zu Putlitz, a hamburgi Beiersdorf AG kutatás-fejlesztési osztályának vezetője. „Ez az oka annak, amiért szakértelmünket a varázslatos illatok és a kényeztető összetevők felkutatatására fordítjuk, s a bőrápolás terén szerzett tapasztalatunkkal kiegészítve új tusfürdőket fejlesztünk ki."

Tovább

Mindent a cellulitról

Szerző: Zsolesz / / 2012-04-12

A jó idő közeledtével érdemes időben nekikezdeni testünk formába hozásának, hiszen az eredmények nem jelentkeznek napról-napra. A túlsúly mellett a leggyakoribb problémát a cellulit jelenti: becslések szerint a nők 80%-ánál jelentkezik a cellulit. Nemcsak túlsúlyosaknál, és nem csupán a combon.
Sokan tudják, hogy a narancsbőr megjelenését a kollagénrostok közé benyomuló zsírsejtek okozzák: a kötőszöveti rostok körülhálózzák őket, így kemény csomókká alakulnak. Ezek a csomók teszik a bőr felületét a narancshéjhoz hasonlóan göbössé, egyenetlenné. Arról viszont kevesebb szó esik, hogy a combon, fenéken, hastájékon és felkaron jelentkező cellulitnak különféle típusait tartják számon, ezek pedig a rostos-, vizes-, zsíros- és vegyes cellulit. A különbségek a kialakulás eltérő okaiból adódnak, mivel a zsírraktározásnak különböző tényezői lehetnek.

Tovább

Női titok

Szerző: Zsolesz / / 2012-04-11

A Women’ Secret egy világszerte ismert női fehérnemű márka, mely kifinomult ízlésvilágával és kiemelkedő minőségével nyerte el a nők tetszését - jelenleg 44 országban 430 márkaüzlettel dicsekedhet. Célközönsége a fiatal, talpraesett, független, természetes nő, aki nyitott a világra. A cég 1992-bennyitotta meg első exkluzív üzletét, sikere azóta töretlen. A márka ismert újító, meglepő ötleteiről, termékei - így illatai is - nagy népszerűségnek örvendenek. A Women’ Secret W’eau 3 illatban került az üzletek polcaira: Garden, Sea, Sunset. Könnyed, különleges illatok, melyek érzékiséget és intimitást sugároznak, emellett teljes összhangban állnak a Women’ Secret világával, lendületével és természetességével. A W’eau Garden, Sunset és Sea közös vonása a kifinomultság.

Tovább

Calvin Klein Sheer Beauty – backstage fotókkal

Szerző: Zsolesz / / 2012-04-10

 

Calvin Klein bemutatja az új szépséget: vibráló és nőies és árad belőle a magabiztosság. Szépsége természetes és belülről fakadó. Fiatal, mégis kifinomult, jól érzi magát a bőrében. Calvin Klein Sheer Beauty. Tiszta, érzéki, magabiztos. Calvin Klein friss gyümölcsös virágos Sheer Beauty parfümje gyöngyöző és gondtalan, teli tiszta és szexi magabiztossággal. Megidézi a bőr érzékiségét, gyengédségét, ragyogó virágosságával és életteli melegségével. Fejillatában barack, piros bogyós gyümölcsök, bergamott lüktet. Az illat vibráló, pezsdítő barackos jeggyel nyílik, azonnal magához ragadja a főszerepet. Szívillata liliommal, jázminnal, bazsarózsával csábító, játékos, virágos. Alapjegyében magával ragadó pézsma, szantálfa, vanília virág lelhető fel. A nőies jegyek alól bőrszerű pézsma és krémes fás alkotók bontakoznak ki, megteremtve az illat magabiztos kicsengését.

Tovább

Új Swarovski kollekció

Szerző: Zsolesz / / 2012-04-10

 

Az új ambíciózus és modern 2012-es tavaszi-nyári férfi kollekcióról a következőket nyilatkozta a tervező: 
„Az első ékszerek sikerét követően biztosítani akartam, hogy ez az új kollekció modern, merész tervezését tekintve szerves folytatása legyen a már bevezetett vonalaknak. Az „N the Skull” motívum erős szimbolizmusát használva kortárs rock stílusra koncentráltam, egy csepp fekete humorral fűszerezve. Valamennyi új darab vonalvezetése kimondottan férfias” magyarázza Nathalie Colin, a cég kreatív igazgatója.
A „Revolution” téma sokféle felületet egyesít, melyeket elegáns fazettás kristályok, cégünk jelképei díszítenek. A stílusos, visszafogott függő új értelmezést ad a csavaranyának, mint jól ismert szimbólumnak. A csiszolt vagy polírozott acélon függő elegáns Crystal Satin fazettás kristályt finoman kiemeli a négyszögletes szemekből álló lánc. Tovább

Boldog születésnapot, Astor!

Szerző: Zsolesz / / 2012-04-09

 

Egy kozmetikai márka nem öregszik, sőt jót tesz neki a kor! A 60 éves Astor-ról nyugodtan elmondhatjuk, hogy a legszebb korban van, hiszen 6 évtized tapasztalatával a háta mögött a legkorszerűbb szépítőszereket gyártja és forgalmazza a világ egyik legszebb modelljének, Heidi Klum-nak a seítségével. A jubileum alkalmából érdemes feleleveníteni a szépséges márka történetét -íme: 
Az ASTOR márka a híres Astor családról kapta a nevét, melynek neves képviselője, John Jacob Astor a németországi Walldorf-ban született 1763-ban. John Jacob Astor kivándorolt az Egyesült Államokba, ahol a szőrme- és selyemkereskedelemben, valamint a new york-i ingatlanpiacon hatalmas sikereket ért el. Az 1800-as évek végén William Waldorf visszaköltöztette az Astor családot Európába. Angliában telepedtek le, és ezzel megalapították az Astor család híres angliai ágát.

Tovább

A fiatal bőr 7 dimenziója

Szerző: Zsolesz / / 2012-04-06

20 éves az Anew – Az Avon legnépszerűbb márkája, az Anew idén ünnepli 20. évfordulóját. A márka 1992-ben lépett a piacra, az évek során számos újítást hozva a szépségiparba. Az Anew termékek világszerte forradalmasították a bőrápolást. Számos innováció mellet az Avon a piacon elsőként vezette be az Alpha Hydroxy Acid anti-aging technológiával kifejlesztett termékeket. Az új Ultimate 7S termékcsalád az évek alatt felhalmozott tudást rejti magában. Az Anew megoldást kínál minden nőnek, bármilyen korúak is legyenek. Az Anew Ultimate 7S termékcsalád tagjai új, még hatékonyabb összetételben, új illatal és szabadalmaztatott Pro 7Sirtuin technológiával készültek. A Szirtuinok vagy fiatalság proteinek, olyan enzimek, amelyek elősegítik a DNS helyreállítását, megnövelik a bőrsejtek élettartamát.

Tovább

Dúsabb és erősebb pillák

Szerző: Zsolesz / / 2012-04-06

Az Astor bemutatja új, izgalmas innovációját, a Stimulash Volume szempillaspirált, mely egy új generációs spirál, ami azonnal dúsítja a szempillákat, és napról-napra új pillákat eredményez. Túl szép, hogy igaz legyen? A klinikai tesztek során bebizonyosodott, hogy használóinak több szempillája lett mindössze négy hét használat után. Heidi Klum, az Astor művészeti tanácsadója alig várta, hogy kipróbálhassa az újdonságot. “Az Astor Stimulash Volume szempillaspirál a sminktáskám új és állandó darabja lett – az eredmény elképesztő! Mikor felviszem a Stimulash Volume szempillaspirált, a szempilláim mesésen teltnek tűnnek, de ahogy telnek a napok, egyre dúsabbak és teltebbek. Mintha megsokszorozódtak volna a szempilláim. Imádom!” – mondta Heidi. Mi a pazar szempillák titka?

Tovább

Beckham ösztöne nyomán

Szerző: Zsolesz / / 2012-04-05

David Beckhamnak sok arca van: sportcsillag, divatdiktátor, vagány rosszfiú, gyengéd apa. Kivételes elkötelezettsége, veleszületett sporttehetsége, ellenállhatatlan sármja most egy energikus, új illatban ölt testet: David Beckham Instinct Sport. Itt az idő, hogy megbízzunk az ösztöneinkben! Gyorsaság, akció, összpontosítás - most mindez egy energiabombában, az Instinct Sportban egyesül. Míg az eredeti David Beckham Instinct illat a nyugodt, már-már hűvös eleganciát helyezte előtérbe, addig az új illat szinte szétfeszül a túláradó energiától! David pályán mutatott szenzációs ügyessége, érzéke és helyzetfelismerő képessége inspirálta az Instinct Sport illat megszületését. Robbanékony koktél friss citrusos és ózon jegyekkel, ami egyből energiával tölti fel viselőjét.

Tovább

Mozduljunk ki!

Szerző: Zsolesz / / 2012-04-04

Itt a tavasz, ismét felbolydult az ország, érdemes útrakelni, és Magyarországon kirándulni, hiszen Itthon is számtalan program, rendezvény és megújult látványosság csábítja a kalandokra vágyókat. A Balatonnál egész évben van mit csinálni! Idén tavasszal újra nyit a tapolcai tavas-barlang, Balatonfűzfőn a bobpályán együtt bobozhat a család, és egy különleges meglepetés is vár mindenkit: új kilátóból nézhetünk körül a környéken, amely felülről még csodásabb! A balatoni bringakörút évek óta sláger a magyar turisták között, idén se hagyjuk ki, pattanjunk nyeregbe! Biciklit a környék szállodáiban is bérelhetünk. A Balaton7-en május 18-28. között idén is fesztiválokra és rendezvényekre, zenei koncertekre és múzeumlátogatásokra, invitálják mindazokat, akik tudják, hogy a Balaton több mint egy hét, több mint a strandolás, több mint egy nyári vakáció.

Tovább