MI TÖRTÉNT A LUSH-SAL A KÖZÖSSÉGI MÉDIA ELHAGYÁSA ÓTA?
A Lush tavaly bátor, sőt merész lépésre szánta el magát: kijelentkezett az Instagram, a Facebook, a TikTok és a Snapchat felületeiről, miután kiábrándult a platformok működését meghatározó üzleti gyakorlatból, mely szemben áll a Lush által képviselt legfontosabb értékek – a jóllét, a jó közérzet, a jószívűség és a másokról és önmagunkról való gondoskodás – mindegyikével. Mind a 48 országban, ahol a cég jelen van, arra biztatta vásárlóit, hogy „Legyenek valahol máshol” – és a Lush is pontosan ezt tette a bejelentés óta eltelt egy évben.
A legfontosabb a régi és új közönséggel való kapcsolattartás kreatív megújítása volt, a lájkokon és a kattintásokon túl, a jó közérzet megőrzését valóban segítő élményeken keresztül.
Hogyan tartja azóta a kapcsolatot a Lush a vásárlókkal?
– Más márkákkal való partneri együttműködéseken keresztül
– “Nem kell messzire menned, hogy máshol legyél”: termékújdonságok
– A Fürdőbomba Világnapon 100 ezer fürdőbombát osztottak szét világszerte
– Személyes élmények a fürdőbomba-készítő turné álatl
– Az üzletek fejlesztése a vásárlói élmény erősítése céljából
– Önkiszolgáló éjjel-nappali egységek
– Lush Bathe applikáció fejlesztése
– Könyvkiadás
– Etikus kampányok
Ha szeretnétek bővebben informálódni a felsoroltakról ITT tehetitek meg!
Milyen pénzügyi hatásai voltak a közösségi média elhagyásának?
A lépés üzleti hatásának pontos felmérését megnehezíti, hogy egy rendkívül nehéz időszakban került rá sor: a Covid-fertőzések számának újbóli növekedése, Ukrajna 2022-es lerohanása, valamint a közelmúlt megélhetési válsága mindenkit embert próbáló feladat elé állított.
Ennek ellenére elmondható, hogy a közösségi oldalak elhagyását követően a Lush az elmúlt két év legmagasabb kereskedelmi mutatóit produkálta.
Az Egyesült Királyság kiskereskedelmi eladásai (a forgalmi adó levonása után) a 2021. december 26. előtti öt hétben 41,8 millió fontot tettek ki. Ez 20%-os emelkedés az előző év azonos időszakához képest, és 2,6%-os emelkedés 2019-hez képest.
A 104 Egyesült Királyságbeli üzlet eladásai 54,4%-kal nőttek 2020-hoz képest, és 9,8%-kal csökkentek 2019-hez képest. Az online eladások ugyan 34,3%-kal csökkentek 2020-hoz képest, de 108,4%-kal nőttek 2019-hez képest.
A Lush Csoport 29 millió font adózás előtti profitot könyvelt el a 2022-es pénzügyi évben, miután az előző évben 45 millió font veszteséggel zárt.
Egy ilyen izgalmas év után mi a következő lépés a Lush számára? Milyen az élet a lájkok után?
2022. december 9-20.:
Az Egyesült Királyságban bemutatkozik a Lush Lounge: egy ingyenes, lenyűgöző tér, ahol az önmagunkkal való törődés és a kedvesség áll a középpontban.
A Lush Lounge a kommersz pop-up üzletek antitézise. Egy hely a karácsonyi káosztól távol, ahol a fáradt vásárlók leülhetnek, kikapcsolhatnak és feltöltődhetnek.
Azokon a napokon, amikor a világ túl sok velünk, a Lush egy hangulatképekkel, masszázzsal és számos ingyenes wellness-szolgáltatással teli világot kínál látogatóinak.
A Lush Lounge látogatói számos örömteli meglepetéssel és nem várt kis figyelmességgel találkoznak majd.
A közelmúltban jelent meg a Lush rövid márkavideója, amely emlékezteti a vásárlókat, hogy bár a cég elhagyta a vezető közösségi platformokat, az alapvető célkitűzése, hogy egy Lush-abb világot hagyjon maga után, nem változott: