BEMUTATJUK A MAGYAR MÁRKÁK ALAPÍTÓIT III. – KAVICZKY ÁGNES
A kozmetika hazai nagyasszonyait bemutató sorozatunk következő főszereplője Kaviczky Ágnes, a Pannon Formula és a hévízi termálvizes Kaviczky termékcsalád megalkotója! Ismerjétek meg közelebbről:
A Kaviczky márka alapítója, Kaviczky Ágnes, a magyar alapanyagok és hatóanyagok iránti szenvedélyből és saját szavaival élve „elkötelezett romantikus kötődésből” alkotott világviszonylatban is ismert és elismert kozmetikai márkát. A Magyarországon kifejlesztett prémium kategóriás kozmetikumok alapját a szabadalmaztatott Pannon Formula képezi, mely a Hévízi gyógytó vizéből, iszapjából, biológiai tisztaságú illóolajokból valamint gabonakivonatokból épül fel. A KAVICZKY natúrkozmetikumok mentesek minden szintetikus tartósítószertől, színezéktől és illatanyagtól.
„A családi tradíciót követve már gyermekkoromtól különös érdeklődéssel szemléltem a természettudományokat. Molekuláris biológia szakot végeztem. Tanulmányaim között szerepelt a gerontológia (az öregedéssel foglalkozó tudomány) s mivel a tudomány mindennapi alkalmazhatósága érdekelt, a labor falain kilépve elvégeztem a kozmetikai szakképzőt és mesterdiplomát szereztem közgazdaságtanból stratégiai tanácsadó és marketing diplomával kiegészítve, hogy mélységében megismerjem a szépségipar sajátosságait. Ezt követően felkérést kaptam egy francia luxuskozmetikai cégtől, hogy a Párizsban elsajátított metodikát Magyarországon oktassam. Ezen élmény motivált, hogy 2003-ban nekikezdjek a saját márkám megalkotásának. Mindig hittem benne, hogy Magyarországon vannak olyan értékek, amelyeket érdemes az egész világnak megmutatni. Számomra egyértelmű volt, hogy annak a földnek a természeti kincseit használom fel, ahol születtem.” – meséli Kaviczky Ágnes.
Mára 59 termék szerepel a KAVICZKY kínálatában, melynek filozófiája: „Bármi, ami az ember egészségét vagy jóllétét szolgálja az Földünk természetes kincseiből adódjon, és ne legyen benne hamisság vagy utánzat.” Ebben a szellemben folyamatosan fejlődik a márka hiszen a természetes és organikus életforma iránti igény, mint globális trendek, a fejlesztőket is inspirálja.
A kozmetikumok és kezelések kizárólag 4 és 5 csillagos hotelek spa részlegein, kiemelt kozmetikai szalonokban, valamint a márka webshop-jában érhetők el. A KAVICZKY rendszeresen kiállít kozmetikai szakkiállításokon, Düsseldorfban, Dubaiban. Moszkvában, Budapesten és viszi a magyar kozmetikumok hírnevét a világban. Vevőik között világsztárok és politikusok egyaránt szerepelnek. A márka erőssége,az odafigyelés a törődés a tisztelet mellyel kiszolgálják vevőiket és partnereiket.
Új termékcsaládja a Panflora’Soul a virágok esszenciájára koncentrálva ápol, üdít, puhít és energiával tölti fel a bőrt. Olyan kivételes és értékes virágok kerülnek a krémekbe, melyek markánsan kötődnek a magyarsághoz, melyek vándorlásaik során, majd a Kárpát-medencében megtelepedve a kolostorkertek, háztáji kiskertek meghatározó gyógyvirágai voltak. A formulában Magyarországon elsőként alkalmaznak egy speciális, a biológiai hasznosulást megsokszorozását eredményező technológiát, a deklusztarizált vizet mely eddig csak az orvostudomány számára volt elérhető.
„A legnagyobb szakmai sikeremnek a kompromisszumok nélküli formulázás örömét tartom. Elkötelezett vagyok, hogy termékeim minden részletében azt a gondoskodást nyújtsák, amely szeretettel készítem és átadom tudásom és tapasztalatom legjavát.” Kaviczky Ágnes
(A teljes cikk a Marie Claire magazin október lapszámában volt olvasható)