Új Lush bolt a Westendben!
• Ez az első Lush bolt Európában, mely a cég fennállásának 20. évfordulója alkalmából Londonban, az Oxford Streeten megnyílt üzlet stílusát követi (ez egyébként a világ legnagyobb három szintes Lush üzlete).
• Az üzlet kialakításánál és berendezésénél tekintettel voltak a környezetbarát szempontokra.
• A bolt bútorzatához sok faanyagot használtak fel, de ezekhez egyetlen fát sem kellett kivágni! Ez mind újrahasznosított, régi faanyag, általában még a viktoriánus korból.
• A függőlámpák között nehéz két egyformát találni? Nem csoda, hiszen ezek újrahasznosított, régi ipari világítótestek, melyek mellesleg gyönyörűek.
• Az új fényforrások környezetbarát LED égőkkel működnek.
• A fal- és padlóburkoló lapok 50%-ban újrahasznosított anyagból készültek.
• A bolt alapterülete 80 m2, ami a kétszerese egy átlagos Lush bolt méretének.
• A bolt egy részét úgy alakították ki, hogy a vásárlók azt érezhetik, a saját konyhájukban vannak. Ez összhangban áll az interneten élőben követhető Lush Kitchen koncepciójával.
Nemcsak maga a bolt újul meg, hanem a termékkínálat is! Azok az újdonságok, melyek az Oxford Street-i üzlet megnyitójára készültek, fokozatosan a többi Lush boltban is megjelennek. Egyre több ott lesz közülük a Westendben is – érdemes benézni és felfedezni őket!
A Lush-ról
20 évvel ezelőtti megalapítása óta a Lush vezérelve az innováció és az etika. A Lush forradalmian új szépségápoló termékeket alkotott, ezek közé tartoznak a pezsgő fürdőbombák, a zuhanyzselék és a szilárd samponkorongok. Mindig hangsúlyt fektetnek az olyan friss összetevők felhasználására, mint a bio gyümölcsök és zöldségek.
A Lush szigorú állatkísérlet-ellenes elvet követ, és támogatja a fair trade, valamint a community trade kezdeményezéseket. A Lush vezető szerepet játszik a kozmetikai iparban a túlcsomagolás elleni küzdelemben; figyelemfelhívó kampányokat folytat, és olyan termékeket fejleszt, amelyek csomagolás nélkül, „pucéran” hozhatók forgalomba.
A Lush 2006-ban, 2007-ben és 2009-ben elnyerte az RSPCA Good Business Awardot, valamint 2006-ban a PETA Trailblazer Awardot is állatjóléti tevékenységéért. A Lush két alapítója, Mark és Mo Constantine 2010-ben megkapta az OBE (Order of the British Empire, A Brit Birodalom Rendje) kitüntetést a szépségipar érdekében végzett szolgálataikért. A Lush 2014-ben elnyerte az Observer Ethical Awards Best in Business díját, és a Which? magazinban a közönségszolgálati felmérésben a szavazatok alapján rendszeresen az élen végez. Ma a Lush-nak 49 országban 925 boltja van. www.lush.com