ÚJ HELL REKLÁM BRUCE WILLIS-SZEL ÉS A VILÁG LEGSZEBB NŐJÉVEL

Rúzs & Más / 2020-05-15

Bruce Willis az energiaital mellett HELL ENERGY Coffee-t is iszik a HELL új filmjében, sőt egy rendkívül csinos nő is feltűnik mellette. A hollywoodi sztárral New Yorkban forgatott reklám mától látható a televíziós csatornákon és a közösségi médiában.

A HELL ENERGY immáron másodszor forgatott Bruce Willis-szel, aki újabb két évre lesz a márka arca. A világszerte több mint 50 országba exportáló és számos országban piacvezető magyar energiatal márka a világ legszebb nőjének választott Zuleyka Riverát is leszerződtette, aki minden idők legnézettebb – 6,7 milliárdos megtekintésű – videoklipjében, a Despacito-ban is főszerepet játszott.

A kampány nem csupán a márka jól ismert energiaitalát, de a nemzetközi piacokon idén induló új tejeskávéját, a HELL ENERGY COFFEE-t is népszerűsíti. A filmet két helyszínen, a new yorki utcákon és egy 52. emeleti luxusapartmanban forgatták. A munka ezúttal is egy amerikai produkciós cég bevonásával zajlott, így Bruce Willis már ismerős arcokkal találkozott mind a HELL ENERGY részéről, mind a stáb csapatában. Az amerikai sztár – a korábbi forgatáshoz hasonlóan – vérbeli profiként viselkedett, ugyanakkor most is megmutatta a humoros oldalát, hiszen több alkalommal megnevettette a stábot.

hell, hell energy, coffee, hell energy coffee, zuleyka Rivera, Despacito, bruce willis, reklám, kampány, new york, rúzs és más

„Csodálatos helyszínen, kiváló hangulatban és gördülékenyen zajlott az idei forgatás. Bár Bruce cinkos mosolyával az első film zárójelenébe is belecsempésztünk egy kis gag-et, az új filmet teljesen más hangulat jellemzi, mint a korábbit. Bruce lezser és lehengerlő természete tökéletesen passzolt a koncepciónkhoz, amelyhez Zuleyka személyében tökéletes partnert találtunk.” – mondta el a forgatásról Pantl Péter a HELL ENERGY nemzetközi kommunikációs- és marketingigazgatója.

A Bruce Willis nevével fémjelzett kampány május közepétől indul világszerte.

KATTINTSÁTOK EZT A LINKET A REKLÁMFILMÉRT!

Magyar Siker

A HELL ENERGY 2006-ban családi vállalkozásként indult Magyarországon, és jelenleg is családi-multiként működik, ugyanazzal tulajdonosi körrel, amely alapította a márkát. A HELL rekordidő alatt lett hazánk piacvezető energiaitalmárkája, és a kiváló termékeknek, a hatékony sales stratégiának és az egyedi marketing megoldásoknak köszönhetően ma már világszerte több mint 50 országban van jelen. A vállalat 2017 óta a termékek csomagolását is házon belül készíti saját tulajdonú, legmodernebb eszközökkel felszerelt alumínium italdobozgyárában, a QUALITY PACK-ban. A HELL termékek így a „jövő csomagolásában”, a 100 százalékosan, végtelenszer újrahasznosítható alumíniumdobozokban kerülnek forgalomba.

hell, hell energy, coffee, hell energy coffee, zuleyka Rivera, Despacito, bruce willis, reklám, kampány, new york, rúzs és más

2018 mérföldkő volt a HELL ENERGY márka számára: ebben az évben kötött először szerződést globális reklámkampányára a hollywoodi sztárral, Bruce Willis-szel. Az együttműködést idén újabb 2 éves megállapodás követte, amelynek már a 2019-ben piacra dobott termékinnováció, az ENERGY COFFEE tejeskávé is része.

A HELL ENERGY sikerének két legfontosabb alappillére a prémium minőség és a nagyszerű ár-érték arány.

Mi pedig innen is gratulálunk a magyar világmárkának a fantasztikus sikerekhez!

hell, hell energy, coffee, hell energy coffee, zuleyka Rivera, Despacito, bruce willis, reklám, kampány, new york, rúzs és más

Kapcsolódó bejegyzések