A Nap Gyermekei
A dm drogerie markt idén harmadik alkalommal szervezte meg a nemzetközi kezdeményezésen alapuló „Nap gyermekei”edukációs kampányát, melynek célja, hogy felhívja a közvélemény, de legfőképpen a szülők és pedagógusok figyelmét a napozás veszélyeire, aminek a gyermekek a nyári időszakban fokozottan ki vannak téve. A Garnier Ambre Solaire és a MelanomaMobil is a program mellé álltak. Az idei program eredményeképpen 50.000 gyermek számára tudnak biztosítani egész nyárra elegendő naptejet a programba jelentkezett és pozitívan elbírált intézményeknek.
A World Health Organisation (WHO) adatai szerint évente 2-3 millió embernél alakul ki veszélyes bőrrák. Sajnos, egyre gyakoribb, hogy fiatalokat és gyerekeket érint ez a betegség. A kialakulás rizikója magasabb azoknál az embereknél, akiknél kiskorukban erős leégés történt, és azoknál is, akik időről-időre intenzíven tették ki bőrüket a káros napsugaraknak.