Tudományos mosószer
Bármennyire is hihetetlenül hangzik, de a világ vezető mosó- és tisztítószereket gyártó vállalata termékei fejlesztéséhez pszichológiai és kognitív viselkedéstudománnyal kapcsolatos elemzést alkalmaz. A Procter&Gamble mosószer üzletága – amely olyan nemzetközi szinten ismert márkák gyártója, mint az Ariel vagy a Lenor – a kognitív tudományok segítségével keresi a választ arra a kérdésre, hogy az emberek miért unják meg saját ruhatárukat, és miért hordják az esetek 80%-ában a ruháik csupán 20%-át. A P&G ezen szempontokat szem előtt tartva olyan termékek fejlesztésén dolgozik, amelyek segítenek meghosszabbítani a kedvenc ruhadarabok szépségét és élettartamát. Legfrissebb kutatásukból az is kiderül, hogy választásainkat mennyire meghatározza az, hogy egyszerre több érzékszervünkre hat egy ruhadarab:
Tovább
