Galvánkezelés otthonra
A Nu Skin Galvanic Spa System újgenerációs készülékével és az AgeLoc segítségével professzionális kozmetikai kezelésben részesíthetjük a bőrünket saját otthonunkban.
TovábbA Nu Skin Galvanic Spa System újgenerációs készülékével és az AgeLoc segítségével professzionális kozmetikai kezelésben részesíthetjük a bőrünket saját otthonunkban.
TovábbA La Prairie márkanév a luxuskozmetikum szinonimája - immár 35 esztendeje! A vágyak tárgyairól, a La Prairie kozmetikumokról talán köztudott, hogy Svájcban készülnek, de ennél sokkal többet legfeljebb a vájtfülűek tudhatnak róluk. Születésnapja alkalmából íme 35, a márkára jellemző érdekesség összegyűjtve:
1. A La Prairie az első olyan kozmetikai cég, mely már 1978-ban megtalálta a sejtkutatás segítségével a megoldást az öregedési folyamatok lassítására, valamint kifejlesztette híres Exkluzív Sejt Komplex hatóanyag-együttesét, ami napjainkig is szinte minden La Prairie termékben jelen van.
Hazánk híres szülöttének kozmetikai márkája, az Erno Laszlo ezúttal Hydra Therapy arcpakolását ajánlja figyelmünkbe. E frissítő, arcsimító, hidratáló és energizáló peel-off - azaz lehúzható - pakolás minden bőrtípusra ajánlott. E fantasztikus arcpakolásból minden ötödik percben eladnak egyet világszerte. Hogy miért? Pontosan azokat a problémákat célozza, melyektől a legtöbben szabadulni szeretnénk: hidratál, elsimítja a bőr egyenetlenségeit és csökkenti a külső környezeti hatások ártalmait, de ami még ezeknél is fontosabb: feszesít. A Hydra Therapy arcpakolás azért is olyan hatékony, mivel frissen készül: a két fázist - a folyadékot és a púdert - magunknak kell összekeverni a hozzácsomagolt spatula segítségével.
TovábbA magyarországi dm 1%-os forgalomnövekedéssel tudta zárni a 2012/13-as üzleti évet. A magyarországi dm forgalma 66,98 milliárd Ft volt. A dm a teljes piac 14%-át, a drogériák piacának pedig közel felét tudhatja magáénak. Míg a A németországi dm idén ünnepelte fennállásának 40 évfordulóját, a dm Magyarország kereken 20 esztendős! A dm drogerie markt több mint 3000 sajátmárkás termékkel büszkélkedhet. Legismertebb márkája, a Balea folyamatosan megújul, a legújabb trendeket követi az arc- és testápolás terén. Sok kutatásból és teszteredményből az is kiderült, hogy nem maradnak el a gyártói márkás termékek minőségétől. Az év elején bevezetett Balea regeneráló termékcsalád is egy, az innovációs termékek közül. Segít kiépíteni a bőr természetes védekezőképességét, megoldást nyújt a bőrt érő külső és belső stresszhatásokkal szemben.
TovábbA hideg időszak beköszöntével még fontosabb, hogy bőrünket megfelelően ápoljuk, védjük és hidratáljuk, hiszen arcunk nemcsak a nap káros hatásainak van kitéve, az időjárás okozta viszontagságok télen is hatással vannak egészségére. Ezek mellett olyan láthatatlan tényezők is befolyásolják bőrünk állapotát, mint a túlzott meleg vagy éppen az extrém hideg időjárás, az UVA és UVB sugárzás, illetve a levegőben lévő szennyeződés és a szmog, mellyel szemben megfelelő gondoskodás nélkül arcbőrünk védtelen. Az Avon legújabb fejlesztése az Anew E-Defence, melynek egyedülálló összetevői segítenek regenerálni a károsodott bőrsejteket, védelmet nyújtanak az ártalmas szabad gyökök ellen, és hidratálják az arcbőrt a legmélyebb rétegekben, ezzel időtlen, élettel teli vonásokat kölcsönözve bőrünknek.
TovábbAz Aésop márkát azzal a céllal alapították meg 1987-ben Melbourne-ben, hogy egy megalkuvást nem ismerő termékcsaládot alkossanak az arcbőr, a test és a haj ápolására egyaránt. Kizárólag kiváló minőségű és bizonyított hatással bíró növényi és laboratóriumi összetevőket használnak, főleg azokat, amelyek erős antioxidáns hatásukról ismertek. Az Aésop-nál nagyra értékelnek minden fajta emberi törekvést, amely szellemi meggyőződésre és egyéni látásmódra alapul, némi szeszéllyel fűszerezve. Minden terméküket olyan aprólékos odafigyeléssel készítik, amelyet az élet minden területén szeretnénk érvényesülni látni, szem előtt tartva a saját környezetünk igényeit.
TovábbA La Prairie két különleges kaviár-újdonsága egyedülálló ragyogást kölcsönöz az egész testnek. Az októbertől bevezetett termékek anti-aging tulajdonságokkal rendelkeznek, gondoskodnak a bőr ragyogó szépségéről a nap minden órájában - éjjel és nappal. Használatuk lenyűgöző eredménye azonnal látható és tapintható! A Caviar Collection egy a La Prairie áttörést jelentő felfedezésén alapul: a rendkívül hatékony összetevők feszesítik, hidratálják, simává és rugalmassá varázsolják a bőrt. E kollekció története 1987-ben, a „kaviárgyöngyök“ piaci bevezetésével kezdődött. A különleges kis gyöngyök az alkalmazás pillanatában engedik szabadon a bennük nagy koncentrációban lévő kaviár kivonatokat és egyéb aktív összetevőket.
TovábbA L’Oréal Paris a nagysikerű Revitalift Laser Renew termékcsalád nappali kréme, szemkörnyékápolója és széruma mellé bevezeti az éjszakai arckrémet, a bőr teljes megújulásáért. A Revitalift Laser Renew éjszakai krém hármas hatással segíti a bőr éjszakai regenerálódását, hogy reggelre az arcunk simábbnak, feszesebbnek tűnjön. Az innovatív maszk-krém textúrának köszönhetően felvitel után a krém virtuális maszkként fedi a bőrt, és az éjszaka folyamán folyamatosan szabadítja fel az aktív anyagokat. Hármas hatást fejt ki a bőrre: simít, átalakít és helyreállít. Simítja a ráncokat: összetétele Pro-Xylane™-nal gazdagított 3%-os koncentrációban a ráncok csökkentése céljából.
TovábbA modern nőkre a munkában és a magánéletben is számos feladat hárul, miközben mindannyian szeretnék megőrizni a szépségüket. Az aktív életmódra utaló első vonalak és ráncok általában a 20-as évek közepe és a 40-es évek között jelennek meg az arc bőrén. Ugyanakkor az aktív életvitel nem feltétlenül kell, hogy ráncokat eredményezzen: „A nők mostantól átvehetik az irányítást a bőrük öregedése felett - már jóval az első jelek megjelenése előtt” - mondta Chris Masotti, az Amway Research Institute bőrápolási termékfejlesztésért felelős csoportvezetője. A bőrgyógyászatilag tesztelt Artistry Youth Extend öregedésgátló termékcsaláddal átprogramozható a bőr jövője.
TovábbA harmincas éveikben járó nők a lehető legteljesebben szeretnék megélni az életet, miközben azzal is tisztában vannak, hogy a fáradtság jelei kéz a kézben járnak az első ráncokkal. A Nivea legújabb, energetizáló arckrémét éppen az ő igényeiknek megfelelően alakította ki. A harmadik X átlépését követően a legtöbb nő ráébred arra, hogy még soha nem volt ennyire elfoglalt: a munka, és a család a feladatok kifogyhatatlan forrása, ráadásul nem árt, ha néha jut egy kis idő a barátokra is. Gyakran érzik úgy, hogy minderre kevés a nap 24 órája, és hajlamosak inkább lecsípni a pihenésre, regenerálódásra szánt időből. Ez viszont nyomot hagy az arcbőrön, és a fáradtság jelei megcáfolhatatlanul árulkodnak a hosszúra nyúlt éjszakákról.
Tovább