Rekordév a Rossmann-nál

Zsolesz / 2015-09-19

A mai trendekhez alkalmazkodva egy olyan átgondolt platformot biztosít vásárlóinak a Rossmann, amely fokozza a felhasználói élményt, amellett, hogy egy könnyen kezelhető, sok releváns információt tartalmazó fiatalos, trendi felülettel találkozunk.

„A teljes drogéria választékot lefedve, országos kiszállítással dolgozunk; a magyar piacon egyedülálló szolgáltatást nyújtva. A házhozszállítás mellett már több mint 2700 átvételi ponton (MOL töltőállomások, PostaPont) átvehető a rendelés.”- tette hozzá Varga Anita Ágnes a Rossmann Magyarország Kft. marketing vezetője.

A www.rossmann.hu oldalon már több mint tízezer áru vásárolható meg. A Rossmann analitikái alapján a shopban elsősorban hölgyek vásárolnak, de egyre nő a szolgáltatást igénybe vevő férfiak száma is. Korcsoport tekintetében az oldalt elsősorban a 25-34 éves korosztály használja, de a növekvő internet penetráció hatására az idősebb korosztály aktivitása is erősödött az elmúlt időszakban.

Szeptember 14.-én indul egy televíziós reklámkampány, ismét Árpa Attilával a főszerepben.  A fiatalabb korosztályt célozva, külön számukra készült egy vírusfilm is, amely kizárólag a világhálón lesz elérhető. A videók azt boncolgatják, mire vágyik egy család. Az egyik reklámból azt is megtudhatjuk, vajon Árpa Attila mire vágyik.

Társadalmi Felelősségvállalás

Idén a Rossmann nagyobb hangsúlyt fektet a társadalmi felelősségvállalásra is. Négy szervezetet –  a Semmelweis Egyetem  I. sz. Gyermekgyógyászati Klinikát, a MRE Bethesda Gyermekkórházat, az Ágota Alapítványt és a Down Egyesületet  – támogat összesen kétmillió forint értékben gyermekápolási és tisztítószerekkel, illetve szervezetenként ezer Jégkorszak plüssfigurát is ajándékoz, közel kilenc millió forint értékben.

December 6-án ismét megrendezik a Rossmann Mikulásfutás-t. Ebből az alkalomból a drogéria-lánc újra megszervezi a cipős-doboz akciót is.

Gazdasági adatok

A Rossmann Magyarország Kft. 2014-es évi árbevétele 52,1 milliárd forint volt, ez az előző évhez képest 9,6%-os növekedést jelent. A cég 2,3 milliárd forint eredményt realizált, ami közel 50%-os rekord növekedést mutat.  A 2015-ös évre legalább kétszámjegyű, a piaci átlag feletti növekedést vár a drogéria, tehát továbbra is piacrészesedést nyer.

A képeken a július végén az óbudai Új Udvarból átalakult Buda Entertainment & Gastro bevásárlóközpontban megnyílt Rossmann Exklusive drogéria látható

 

Kapcsolódó bejegyzések