Pop-up kávészentély

Zsolesz / 2015-11-11

A mediterrán országokban, ahol az emberek előnyben részesítik a személyes vásárlás élményét, előszeretettel alkalmazzák a pop-up boutique-okat, mert így – egy hagyományos boutique kialakításához képest – rövid időn belül tudnak új értékesítési pontokat telepíteni. Egy Nespresso Boutique létrehozása, pontos helyének kiválasztása, a belső tér megtervezése, kialakítása egyébként jóval hosszabb időt vesz igénybe.

Az első magyarországi Nespresso Boutique 2006. márciusában nyílt meg Budapesten, az Andrássy úton, amely egyben a régió egyik első Nespresso üzlete is volt. A Nespresso neve a magyar vásárlók számára sokáig egyet jelentett az Andrássy úti Boutique-kal, majd 2014. április 1-én megnyitották Újbuda központjában, az Allee Bevásárlóközpont földszintjén lévő, második egységet is.

A most megnyíló pop-up üzletben a vásárlóknak lehetősége lesz megkóstolni a Nespresso Grand Cru őrleményeket, valamint az Andrássy úti és az Allee bevásárlóközpontban látható kapszulafal kicsinyített mása is megtalálható lesz, a vásárlókat pedig két kasszánál szolgálják ki. z új Nespresso Pop-up Boutique az Arena Plaza földszintjén, hétfőtől-csütörtökig 10-21 óra között, péntek-szombat 10-22 óra között várja a vásárlókat.


A kapszulák nem csupán személyesen szerezhetők be – hiszen telefonon, illetve online is megrendelhetők, akár otthonra, akár országszerte közel 3300 átvételi pontra – sokan mégis jobban szeretik az exkluzív környezetben a személyes vásárlás varázsát.

 

Kapcsolódó bejegyzések