Lush sztori

Zsolesz / 2013-10-17

Ma több, mint 50 országban, közel 900 üzlettel rendelkezik a Lush bolthálózat. Japánban, Észak-Amerikában, Ausztráliában és Oroszországban abszolút a nagy kozmetikai márkák mellett az élvonalban található. Világszerte több saját gyárral rendelkezik. 
A cég vezetői mindmáig maguk fejlesztik a termékeket, és a minőséget illetően nem kötnek kompromisszumot. Mark Constantine és a fia, Simon maguk alkotják meg az illatkompozíciókat a létező legpompásabb alapanyagokból. Alighanem a Lush az egyetlen cég, amely az aranynál értékesebb, valódi jázminkivonatot használ olyan, elérhető áron megvásárolható termékekben, amelyeket a fürdővízben kell feloldani. Az összes Lush termék még mindig kézzel készül; amikor bővítenek, az emberek számát növelik, nem a gépekét. 
Három évnyi fejlesztőmunka után Londonban, a Kings Roadon pár éve megnyílt az első Lush Spa, melyet most már Párizsban, Tokióban és New Yorkban is megismerhetnek a vásárlók, érdeklődők. 
Nagyjából 6000 ember dolgozik a Lush munkatársaként: a boltokban árulják a termékeket, csomagolják az ajándékokat vagy az őserdőket járják fair trade nyersanyagok után kutatva. A Lush büszke arra, hogy dinamikus, eredeti és haladó szervezet. Magyarországon 2001. szeptemberében nyitott az első üzlet, ahol jelenleg is a cég székhelye és központja található: V.ker, Szent István krt. 1., további üzleteik az V.ker. Kristóf tér 3. sz. alatt, valamint az Árkádban és az Alléeban találhatók. A hazai cég 2011. májusa óta 100%-ig az angol Lush Ltd tulajdonában van.


Kapcsolódó bejegyzések