Lendületben a 20 éves Rossmann

Zsolesz / 2013-10-26

A két évtizedes kampány több újítással, meglepetéssel indult. Elsőként májusában a Rossmann Facebook oldalához (https://www.facebook.com/Rossmann.hu) lehetett csatlakozni és online sorsjegyet váltani. Majd a július végétől 9 héten keresztül futó „Akkor és most” fotópályázat keretében 6.665 feltöltött fotó várta a szavazatokat, összesen 256.193 voks érkezett a pályaművekre. Ezeknek köszönhetően mára már 122.000 rajongója van az oldalnak. Az ünnepi év kampányának második része az október 7-én megjelenő 20 éves szülinapi magazinnal indult, melynek keretében a nosztalgia jegyében néhány terméket a 90-es évek árain vásárolhatunk meg.  Továbbá először jelenit meg a drogéria márkamagazinja, a Kentaur magazin, izgalmas cikkekkel és újdonságokkal. 
„A karácsonyhoz közeledve egy olyan újdonsággal rukkolunk elő, amire még Magyarországon nem volt példa. A vásárolók egyedi készítésű sajátmárkás árukat rendelhetnek. A tetszőlegesen készített címkét mi kinyomtatjuk, feltesszük a kiválasztott termékre és kivisszük a vevő által választott Rossmann üzletbe.  Ezen kívül az év végén szeretnénk megerősíteni a webshopot is, ami tavaly novemberben indult első drogériás webshopként. Az online áruházban közel 5000 termék érhető el, ahol a boltival azonos feltételekkel tudják a vásárlóink a kedvezményeket és az akciókat kihasználni.”– mondta el  Flórián László, a Rossmann Magyarország Kereskedelmi Kft. operatív ügyvezető igazgatója.
A vállalat az idei évre 7%-os bruttó forgalomnövekedésre számít, miközben a kiskereskedelmi index várhatóan 0% lesz. A Rossmann Magyarország a 2014-es évben továbbra is a minőségi expanzióra fókuszál, és a magas hozzáadott értékű boltok nyitásával mérsékelt növekedést tervez.

Kapcsolódó bejegyzések