Post Image

KENZO WORLD POWER: MUTASD MEG AZ IGAZI ÉNED!

Rúzs & Más / 2020-03-02

A Kenzo World megalkuvásoktól mentesen hirdeti a divatban a sokféleséget, kreativitást, szabad vélemény nyilvánítást. Az új Kenzo World illat, a Power azok számára készült, akik nem félnek önmagukat adni.

A Kenzo World POWER kiemeli a nőiességet, a női függetlenséget, és az egyéniséget. 

Kedves Hölgyeim! 

Szerintetek a világ megismerhet Titeket teljes valóságotokban? 
Mi az ami Igazán Te vagy? Ki vagy Te legbelül? 
Adjatok hangot a bennetek rejlő kis démonoknak!
Hallgassatok belső hangotokra, és legyetek szabadok!
Mutassátok meg a bennetek élő igazi nőt!
Legyetek Ti a World Power!

Kenzo World POWER eau de parfum – az erő, ami pozitívan tölt fel 

Virágok nélküli illatot alkotott meg Jérome di Mario parfümőr, aki klasszikus jegyekkel kísérletezett, és új utakat fedezett fel az illatok világában. “A virágos jegyek nélkül is létezik nőies illat – ez a legújabb trend a parfümök világában.” A Kenzo World Power új orientális illat kreáció, amelyet a tonka bab ihletett és amelynek 5 legfontosabb illatjegye teljesen különbözik egymástól. Az illat központi eleme, a tonkabab természetesen fenntartható venezuelai ültetvényről származik, fair trade gazdálkodásból, amivel méltányos munkalehetőségeket biztosítanak a helyi lakosságnak.

Egy virágjegy-mentes női illatot alkotott meg a Kenzo, amely mégis ellenállhatatlanul vonzó és nőies. KIfejező illat, erőteljes személyiségeknek!

Intenzív, határozott és féktelen aromák ragyogása, erőteljes maszkulin jegyek teszik még kiefejezőbbé ezt a női illatot.

A Tengeri só szikrázó frissességet ad az illatnak – elsőre váratlan, mégis ellenállhatatlanul modern és csillogó.

Szexi, addiktív és merész az orientális jegyeknek köszönhetően. A tüzes tonkabab mögé karakteres illatok sorakoznak. A Kenzo World Power egy erőteljes személyiségnek megálmodott illat, amivel nem maradsz észrevétlen!

Tágra nyílt szem: a nyitottság szimbóluma

A csomagolásban megjelenő nyitott szem a nyitottságot szimbolizálja, energikus sárga színét a Kenzo legutolsó sztár kollekciója ihlette. A “THE EYE” kollekció kiegészítőinek tervei alapján az átlátszó textúra az üveg dizájnjában is megmutatkozik. Kampány folytatódik Margaret Qualley-vel: az ifjú táncművész és színésznő (Volt egyszer egy Hollywood) telitalálat volt a Kenzo World illatok reklámjaihoz, jó hogy az új illat esetében is ő működik közre.

 

Kapcsolódó bejegyzések