Post Image

HÉTKÖZNAPI TÁRGYAKBAN REINKARNÁLÓDIK A CHANEL N°5

Rúzs & Más / 2021-07-14

Hinnénk vagy sem, a Chanel ikonikus illata a N°5 idén 100 esztendős! Az idők során az illat mit sem öregedett, sikerült újra és újra megújulnia, így manapság is komoly rajongótáborral rendelkezik. A centenárium alkalmából a N°5-nek ismét sikerült figyelem középpontjába kerülnie, mégpedig egy zseniális ötlet révén. A világ nagyvárosaiban pop-up Chanel Factory 5 “gyárak” létesültek, ahol a Chanel rajongók közelebbről is szemügyre vehetik a centenáriumi kollekció születését. Az illat ifjú generációja hétköznapi használati tárgyakban reinkarnálódott: többek közt ivópalackban, cukortartóban, olajozóban, festékes vödörben és temperás tubusokban. A tizenhét, különleges limitált kiadású termék azt hivatott  kifejezni, hogy a N° 5 viselése megváltoztatja a hétköznapokat.

Ilyenek a Chanel Factory 5 gyárak

Ultramodern gyárhoz hasonlóan kialakított, kifejezetten a nagyközönség számára kialakított “gyártóhelyek”. Ez az üzem teljes egészében a N° 5 gyűjtői tárgyakká való átalakítására szolgál.

chanel, N°5, no5, chanel no 5, factory 5, centenarium, 100 eves, ruzs es mas, parfum, illat, edp, coco chanel, pop art, factory

chanel, N°5, no5, chanel no 5, factory 5, centenarium, 100 eves, ruzs es mas, parfum, illat, edp, coco chanel, pop art, factory

A szórakoztató élményt a limitált kiadású kollekció 17 terméke köré szerveződő utazást kínál. A közönség gyári környezetben követheti nyomon a termékeket a különböző gyártósorok munkaállomásain keresztül, és utazása az “üzem” üzletében tett látogatással ér véget, ahol játékos, rendhagyó termékbemutatók részese lehet. Mivel Budapestre nem jut el, be kell érjük a CHANEL Ház által kínált digitális változattal.

Napjainkban a fogyasztási szokások megváltoztak, és egy tárgy értéke túlmutat az előállítási költségén és a használatán. “Ugyanolyan értéket képviselhetnek azok a termékek, amelyeket rendszeresen használunk, mint azok, amelyeket nagyon különleges alkalmakra tartogatunk. A hangsúly az élményen van, amit ezek a termékek nyújtanak” – mondja Thomas du Pré de Saint Maur, a Chanel globális kreatív erőforrásokért felelős igazgatója. A Chanel ezzel a kollekcióval is bizonyítja, hogy a luxus az élmények megtapasztalásában rejlik. Ezzel a koncepcióval a CHANEL visszatér a N°5 első csomagolásához, amely egy egyszerű laboratóriumi üveg volt, egy funkcionális tárgy, amely luxus ikonná vált. Erről szól a CHANEL FACTORY 5 is: a luxus élményét kínálja a mindennapi életben.

Hódolat a pop art-nak

chanel, N°5, no5, chanel no 5, factory 5, centenarium, 100 eves, ruzs es mas, parfum, illat, edp, coco chanel, pop art, factory

Ez a koncepció egyúttal hódolat a pop art-nak, amely a mindennapi tárgyakat műalkotásokká alakította át. A CHANEL ezt az egyedülálló kollekciót egy magával ragadó élményen keresztül mutatja be.“Mivel a N°5 a 100. évfordulóját ünnepli, a CHANEL FACTORY 5 arra is emlékeztet bennünket, hogy a fiatalság mindenekelőtt egy lelkiállapot: merjünk a konvenciók ellenében szabadok és önazonosak lenni, ne vegyük magunkat túl komolyan, legyünk könnyedek anélkül, hogy könnyelműek lennénk. Részesítsük merészen előnyben a képzelet fiatalságát a megszokás öregségével szemben! Ezt üzeni nekünk ez a kollekció” – mondja Thomas du Pré de Saint Maur.

chanel, N°5, no5, chanel no 5, factory 5, centenarium, 100 eves, ruzs es mas, parfum, illat, edp, coco chanel, pop art, factory

A N°5 viselése megváltoztatja a hétköznapokat. Azzal, hogy a CHANEL FACTORY 5 a N°5 identitását hétköznapi tárgyakba helyezi, kifejezi a márka merészségét, szabadságvágyát és képességét arra, hogy mindig képes legyen a megújulásra.

chanel, N°5, no5, chanel no 5, factory 5, centenarium, 100 eves, ruzs es mas, parfum, illat, edp, coco chanel, pop art, factory

Kapcsolódó bejegyzések