Estée Lauder a mellrák ellen

Zsolesz / 2013-10-08

Az Evelyn Lauder szellemiségét őrző idei BCA kampány a figyelemfelkeltésről a cselekvésre helyezi át a hangsúlyt és konkrét javaslatokat tesz a mellrák megelőzésére és felszámolására. A kampány és annak kezdeményezései arra buzdítják majd az embereket, hogy a stigma enyhítésével, részletesebb ismeretek birtokában, tudatosabban küzdjenek a mellrák ellen, és jelentős adományok gyűjtésével támogassák a létfontosságú klinikai kutatásokat.

“A BCA kampány az elmúlt húsz évben jelentős változásokat ért el a mellrák megítélésében, a betegséget egykor övező félelem helyébe remény és tenni akarás költözött” – fogalmazott William P. Lauder, az Estée Lauder vállalat elnöke. “Úgy érezzük, mára rendkívül fontossá vált, hogy az emberek immár a tettek mezejére lépve tegyenek meg mindent a túlélésért. Édesanyám, Evelyn H. Lauder hitt abban, hogy egyedül senki sem lehet győztes – kampányunk motorja az egység ereje, összefogásra buzdítunk a betegség leküzdése érdekében.”

“Munkatársaink, vásárlóink és viszonteladóink világszerte nagy lelkesedéssel és szenvedéllyel fognak össze minden évben a BCA kampány sikerének érdekében” – mondta Fabrizio Freda, az Estée Lauder vállalat elnöke. „Az idei kampányt is ez a szenvedély hajtja és annak a lehetősége vezérli, hogy valódi változást hozzunk a betegség által érintett emberek életébe.
A BCA kampány máig 48 millió $-t gyűjtött a klinikai kutatások, az ismeretterjesztés és az orvosi kezelések támogatására világszerte. Célunk az, hogy az idei kampány a világ minden pontjára eljuttassa üzenetét, jelentős anyagi támogatást nyerjen, és arra buzdítsa az embereket, hogy erejük megsokszorozásával közelebb hozzák a mellrák nélküli világot.”

Elizabeth Hurley, az Estée Lauder szóvivője és a BCA kampány nemzetközi nagykövete így fogalmazott: “Örömömre szolgál, hogy részese lehetek ennek az új, dinamikus kampánynak, mely emberek millióit – nőket, férfiakat, családokat – egyesítve sokszorozza meg erőnket, hogy valóra válthassuk Evelyn álmát egy mellrák nélküli világról. Evelyn hitte, hogy képesek vagyunk rá, és én is hiszek ebben. Együtt megcsináljuk.”

MAGYARORSZÁGON
A mellrák megelőzési kampány keretén belül különleges limitált kiadású termékeink 2013.október 1-től kaphatók az Estée Lauder szaküzletekben. A termékek nettó árbevételéből származó összeg 50%-át a Mamma Egészségügyi Zrt. mellrák megelőzési program javára ajánljuk fel.

A 2013. OKTÓBERÉBEN INDULÓ KAMPÁNY LÉPÉSEI ÉS CÉLJAI:
· Több millió emberhez juttatja el életmentő és cselekvésre buzdító üzenetét.
· 5 millió $-t gyűjt a mellrákkutatás, a tájékoztatás, és a kezelés finanszírozására világszerte.
· Az Estée Lauder és a kampányban közreműködő márkáinak szaküzleteiben tájékoztató füzetek és több millió rózsaszín szalag kiosztásával, valamint a BCAcampaign.com, a Facebook.com/BCAcampaign, a Twitter: @BCAcampaign és az Instagram: @BCAcampaign segítségével hívja fel a figyelmet a betegség korai felismerésének fontosságára világszerte.
· Újfajta közösségi élményt teremt egy közösségi és digitális média program elindításával, mely arra buzdítja az embereket világszerte, hogy “Erőkörök” létrehozásával támogassák az ügyet, egymást, és tegyenek a betegség leküzdéséért (BCAcampaign.com).
· Az Estée Lauder vállalat több népszerű márkájával együttműködve Pink Ribbon termékek árusításával hívja fel a figyelmet a betegségre és gyűjt adományokat a klinikai kutatások és az ismeretterjesztés finanszírozására.
· Világszerte számos város helyi nevezetességeinek rózsaszín megvilágításával hívja fel a figyelmet a mellrák elleni küzdelem fontosságára.

A 2013-as BCA kampány egyik központi eleme egy társadalmi élmény, mely barátokból, családtagokból, munkatársakból álló, kisebb vagy nagyobb “Erőkörök” létrehozásával buzdít cselekvésre a mellrák leküzdése érdekében. Ezek a körök egy szélesebb körű közösségi élmény részét képzik majd: a BCAcampaign.com oldalára a #BCAStrength tag segítségével olyan közösségi oldalakról gyűjtünk össze tematikus tartalmat, mint az Instagram vagy a Twitter, hogy a kisebb körök nagyobb rendszerbe illesztésével mindenkivel éreztessük, együtt erősebbek vagyunk. Az egyes körök tagjai rendszeres kivizsgálásra, 40 év felett az éves mammográfiai vizsgálat elvégeztetésére buzdíthatják egymást, segíthetik egymást az egészséges életmód megvalósításában, és egymással összefogva gyűjthetnek adományokat a BCRF számára — az egyes körök által gyűjtött 50$ kb. egy órányi életmentő kutatás finanszírozására, míg 250,000$ valamely BCRF által támogatott kutatás egy éves finanszírozására elegendő. A BCA kampány idén legalább 5 millió $-t kíván gyűjteni a klinikai kutatások, az ismeretterjesztés, és az orvosi kezelések támogatására világszerte. A kampány arra buzdítja az embereket, hogy egymással összefogva, erejüket megsokszorozva adakozzanak a BCRF alapítvány számára a BCAcampaign.com-on keresztül, amennyit csak tudnak. Minden egyes dollár, minden órányi finanszírozott kutatás közelebb visz bennünket a mellrák nélküli világhoz. Ez a nemzetközi szintű közösségi kampány a BCA kampány saját közösségi csatornáinak, az Estée Lauder által tulajdonolt több márka honlapjának, és a nemzetközi digitális médiának a támogatását is élvezi majd.
A közösségi médiában és a BCAcampaign.com-on októberben olyan videó interjúkat teszünk elérhetővé melyekben a 2013-as BCA kampány képviselői nyíltan beszélnek a mellrákhoz való személyes kötődésükről és megosztják másokkal, milyen módszerekkel őrzik meg jó közérzetüket, belső szépségüket és hogyan képesek erősek maradni maguk és mások kedvéért.

A BCA kampány a tájékoztatás és a klinikai kutatások támogatásával kívánja leküzdeni a mellrákot. A jelenleg több mint 70 országra kiterjedő kampány máig összesen több mint 48 millió $-t gyűjtött a nemzetközi kutatások, a tájékoztatás, és az orvosi kezelések támogatására világszerte; ebből 38 millió $-t 152 nemzetközi BCRF kutató projekt finanszírozására fordította az elmúlt 20 évben. Ezek a támogatások jelentős felfedezéseket tettek lehetővé és közvetlenül javították a betegellátást, többek közt egy, a mellrák korai stádiumában hatásos vakcina tesztelésének finanszírozásával, a különösen veszélyeztetett fiatal lányok veszélyeztetettségi fokának pontosabb felmérésével, és egy olyan súlycsökkentő program elindításával, mely segíti megakadályozni a betegség kiújulását és az áttétek kialakulását.

A 2013-as BCA kampányban az Estée Lauder vállalat népszerű márkái közül a következők vesznek részt Pink Ribbon termékek árusításával vagy adakozással: Aveda, Bobbi Brown, Bumble and bumble, Clinique, Coach, Darphin, Donna Karan Cosmetics, Estée Lauder, Jo Malone London, La Mer, Lab Series Skincare for Men, Origins, Prescriptives, Smashbox, és Tom Ford Beauty. Ezek a márkák az “Együtt erősebbek vagyunk!” szlogen szellemében egyesítik erejüket és támogatják a BCA kampányt a mellrák tájékoztatással és klinikai kutatással való leküzdésében.

TOVÁBBI INFORMÁCIÓ
Az Estée Lauder vállalat mellrákellenes Breast Cancer Awareness (BCA) kampánya a tájékoztatás és az orvosi kutatások támogatásával kívánja legyőzni a mellrákot. További információért látogasson el a BCAcampaign.com honlapra és kedveljen bennünket a Facebook.com/BCAcampaign oldalon.

Fotó: Christian Whitkin

Kapcsolódó bejegyzések