ÉLŐ MOHAFAL A LEGÚJABB YVES ROCHER ÜZLETBEN

Rúzs & Más / 2016-11-16

A minap vehettünk részt egy csodaszép, új üzlet megnyitóján, mely egyúttal egy boltkoncepció megvalósulása a francia szépségápolási márkánál. A szépség és az érzékiség jegyében fogant a Váci utca 8. alatt megnyitott 25. hazai Yves Rocher üzlet, ahol a kirakattól kezdve a kasszán át a boltbelsőig megvalósult koncepció élményekben gazdag vásárlást kínál. A kirakat teljes belátást biztosít a márkaboltba. A kirakatnál egy lightbox invitálja a vásárlót, hívja fel a figyelmet az aktuális szépségprogramra, ajánlatra vagy újdonságra. Az új, nemzetközi boltkoncepció a világ bármely táján azonos élményt nyújt az Yves Rocher vásárlóinak, még értékesebbé, hitelesebbé teszi a Cosmetique Végétale szakértelmét.

Élő design avagy óda a növényi szépségápoláshoz

Az Yves Rocher márka hatékonyságának titka a növényi alapanyagokkal teljes harmóniában való együttműködés. A növényvilág ismerete adja a Cosmetique Végétale alapját. Most e szakértelem az üzletekben is megjelenik, mégpedig egy izlandi mohából kialakított fal formájában, mely régiónkban egyelőre egyedülálló!

Yves Rocher élő mohafal, Váci utcai üzlet

 

Pozitív hatással bolygónkra

Az Yves Rocher Alapítvány bevételeit fák ültetésére fordítja – a márka vállalása évi 2020-ig 100 millió facsemete elültetése (jelenleg 64807765 db-nál tartanak – ez a szám folyamatosan figyelemmel követhető weboldalukon). Örömhír, hogy idén a faültetés egyik helyszíne Magyarországon lesz, amit Venczel Judit, ügyvezető igazgató örömmel jelentett be a sajtó képviselőinek. Íme a sajtótájékoztató legmeghatóbb pillanata:

Yves Rocher Venczel Judit

Képi kommunikáció: a növénytől a bőrig 

A termékpolcok felett futó fríz egy innovatív, összefüggő képi kommunikációs eszköz, amely azt a folyamatot mutatja be lépésről lépésre, hogyan lesz az alapanyagból kész termék, azaz hogyan jutunk el a növénytől a bőrig.
A sötétzöld Yves Rocher emblémával ellátott üvegcsék a „patikus üvegek”, régi idők laboratóriumainak hangulatát idézik, s a márka kutatási, fejlesztési szakértelmét hangsúlyozzák.
A dinamikus, vibráló színektől a ragyogó színeken át minden színárnyalatot a növényvilág ihletett. A termékek sokszínűsége, a nagyszerű sminkötletek, a széles választék, a sminktermékek és kiegészítők gazdag palettája érzéki és ragyogó világba vezeti a vásárlót, ahol kipróbálhatja a termékeket akár szakértő szépségtanácsadók segítségével, személyre szabott tanácsaival is.

Yves Rocher Váci utcai üzlet

Csábító sminkszerek 

A sminkbútor rabul ejti a tekintetet – legyen az a bolt közepén körüljárható asztal, vagy a falba épített sminkpult. Minden sminkkategória tesztelése kiemelt helyet kapott a bútoron. A bútor falában elhelyezett termékkészlet átláthatóvá teszi a bőséges kínálatot. A sminkeléshez elengedhetetlen kiegészítő termékek látványos és praktikus elhelyezése professzionális hatást kelt. A kiemelő elemek az újdonságok kirakatba helyezését, illetve tematikus animációt tesznek lehetővé.
A bútor színvilágát a természetes nyírfa, a modern, nőies pezsgőszín, és az elegáns feketés mélylila adja.

Hódítás parfümökkel

Az Yves Rocher célja, hogy visszaszerezze vezető szerepét a franciaországi parfümvilágban. A márka számára az inspiráció forrását a természet legszebb illatanyagai nyújtják: Bergamott illóolaj, damaszkuszi rózsa kivonata, a Bourbon vanília kivonata, Benzoé kivonat, Cédrus illóolaj… Ezek a presztízsparfümök világának legnemesebb alapanyagai.
Elismert parfümőrjeik gondolataival a vásárló betekintést nyerhet a parfümkészítés kulisszatitkaiba.

Átlátható arcápolás

Az egyszerű, áttekinthető elrendezésnek és termék kihelyezésnek köszönhetően az anti-age és specifikus arcápolási kínálat érthető és átlátható a vásárlók számára. Kihelyezett vásárlást segítő eszközök könnyítik meg a vásárlás folyamatát. Arcápolási termékcsaládokat bemutató kártyák, termékelőnyöket és termékjellemzőket bemutató leírások, textúra tesztfelületsegítik a vásárlót a bőrtípusának megfelelő készítmények kiválasztásában.

Yves Rocher Váci utca

A fotókat Kiss Helga készítette

A fürdő kényeztető pillanataihoz kapcsolódó termékeket a vásárlói útvonal végén helyezték el.

A színes, áttetsző termékek kavalkádja, a megújult Plaisirs Nature termékcsalád vonzza a szemet. A termékek tesztelését újragondolták, és kis üvegcsékben tették lehetővé különleges illatvariációik megismerését: Levendula&Vadszeder, Málna&Menta, Mangó&Koriander…

Az ajándékcsomagok pultja kettős céllal jött létre: hogy bemutassák díszdobozaikat, és hogy személyes igényekre szabott csomagkészítést valósíthassanak meg. A vásárlónak lehetősége nyílik a már kész csomagok közül választani, de a saját elképzeléseit is megvalósíthatja az általa kiválasztott termékek és csomagolóanyagok kombinálásával.

Yves Rocher üzletek az alábbi helyeken találhatók:

Budapest:
Westend City Center • Mammut I. • Árkád • Allee • Campona • Duna Plaza • Corvin • Arena Plaza • Europeum • KÖKI Terminál • Pólus Center • MOM Park • Bp. VI., Anker köz 1-3. • Bp. VI., Teréz krt. 55-57. ∙ Europark . Eurocenter . Váci utca 8.
Vidék:
Budaörs, Auchan • Győr, Árkád • Pécs, Árkád • Székesfehérvár, Alba Plaza • Debrecen, Piac utca 37. • Szeged, Árkád ∙ Dunakeszi, Auchan ∙ Miskolc, Miskolc Plaza ∙ Nyíregyháza, Korzó

Kapcsolódó bejegyzések