A COTY ÉS A P&G SZÉPSÉGIPARI NAGYHATALOMMÁ EGYESÜLT

Rúzs & Más / 2016-10-08

A Coty és a P&G összeolvadása október 3-án sikeresen befejeződött! Ezzel a tranzakcióval a Coty a világ egyik vezető szépségipari nagyhatalmává vált, évi 9 milliárd $ forgalommal és piacvezető márkákat tartalmazó ikonikus portfolióval, mely 3 divízió között oszlik meg: Coty Consumer Beauty, Coty Luxury és Coty Professional Beauty.

Ezzel a lépéssel a Coty vezető pozícióba került az illatforgalmazás területén, második helyet foglalja el a hajápolás területén és a harmadik helyet a dekor kozmetikai termékek forgalmazásában.
Camillo Pane lett a Coty új elnök-vezérigazgatója, valamint megújult a cég vezetősége és a Végrehajtó Bizottsága is.
“A bejelentéshez kapcsolódóan bemutatjuk a cég új arculatát, tájékoztatást nyújtunk céljainkról és együtt ünnepeljük a fogyasztók sokszínűségét. Hiszünk abban, hogy a szépség a sokféleségből ered, hiteles, és az egyén fejlődésével együtt növekszik. Mi arra összpontosítunk, hogy márkáink inspirálják a vásárlóinkat, arra ösztönözzük őket, hogy bízzanak termékeinkben és örömteli módon emeljék ki egyéni szépségüket.”

Az óriásvállalat új küldetését a pillangó szimbólumával fejezi ki, a szépség és az átváltozás jelképével.

A Coty és a P&G szépségipari nagyhatalommá fúzionált

A Coty pillangói kifejezik egyéniségüket, és ezáltal a vásárlók egyéniségét is képviselik. Minden pillangó más és más, megkülönböztető és különleges: mivel belső értékeikből építkeznek, felszabadítják és ünnepelik a szépséget.

A Coty és a P&G szépségipari nagyhatalommá fúzionált

Kapcsolódó bejegyzések