Post Image

AZ ÖRÖKKÉVALÓSÁG FÉRFI SZEMMEL: ETERNITY EDP FOR MEN

Rúzs & Más / 2019-10-08

Markáns, mégis kifinomult. Férfias, mégis érzéki. A modern férfi esszenciája: ETERNITY Calvin Klein Eau de Parfum for men

Az ETERNITY Calvin Klein a kezdet és vég nélküli, állandó és örökké tartó idő egyetemes koncepciójára épül. Az ETERNITY Calvin Klein Eau de Parfum for men ezt az időtlen örökséget viszi tovább. Az első parfüm a férfi CK illatok sorában, és az első – nem párban megjelenő – csak férfi illat, amely rabul ejtő frissességével felfedi az ikonikus ETERNITY modern arcát.

AZ ILLAT

A kifinomult és rendkívül férfias ETERNITY Calvin Klein Eau de Parfum for men őrzi az ikonikus fougere esszenciát, a kompozíció most modern fás jegyekkel gazdagodott. A csábító zsálya ropogós frissességgel tölti meg a megújult illatot, a fenséges ciprus adja a férfias és érzéki szívjegyet, a hasított bőr akkord pedig az elegáns és erőteljes fás alapot.

Illatkategória: Fougere-fás
Parfümőr: Pascal Gaurin

Fejjegy: ózonikus jegyek, pamplezest, zsálya, alma
Szívjegy: muskátli, fenséges ciprus, szerecsendió, lavandin
Alapjegy: nőszirom, vetiver, ámbra, cypriol, hasított bőr

CK Eternity for Men, calvin klein, eternity, jake gyllenhaal, edt, illat, férfiillat, rúzs és más

REKLÁMKAMPÁNY

Az ETERNITY Calvin Klein Eau de Parfum for men kampányhoz készült új fekete-fehér fotók Jake Gyllenhaalt modern férfiként ábrázolják, személyisége átszűrődik az illaton és új jelentésekkel gazdagítja: erő és kifinomultság. A ragyogó zöld színben pompázó ikonikus illatüveg fekete sziklán nyugszik, amelyet vadul korbácsolnak az óceán hullámai és megidézik az illat ragyogó frissességét. A video kampány esetében is a fekete-fehér technikára esett a választás. A reklámfilm a parthoz csapódó hullámok képével indít, majd a családról, szeretetről szóló történettel folytatódik, féltve őrzött meghitt pillanatokat mutat be a modern apa szemszögéből.

A video és nyomtatott kampány kiegészítéseként az ETERNITY Calvin Klein Eau de Parfum for men illat megjelenését digitális kampány is kíséri; most először világhírű influenszerek közreműködésével elindult a #FORALLETERNITY. Az influenszer kampány a férfiak sokrétű szerepvállalására fókuszál férjként, apaként, partnerként. Olyan meghitt és személyes pillanatokba enged betekintést, amelyek földrajzi helytől és nyelvtől függetlenül ugyanazt a jelentést hordozzák, mert arról szólnak, hogy milyen is ma modern férfinak lenni.

Árak:

Calvin Klein ETERNITY Eau de Parfum for men 30ml 11.990 Ft, 50ml 18.290 Ft, 100ml 22.890 Ft

Elérhető: 2019. szeptembertől a Douglas, Müller és Marionnaud parfümériákban.

Kizárólagos forgalmazó: Primőr Kozmetikai Kft.

 

 

 

Kapcsolódó bejegyzések