AZ ÖREGEDÉSGÁTLÁS 33 ESZTENDEJE
Az emberiséget hosszú évezredek óta foglalkoztatja, hogyan lassítható le az idő múlása és hogyan maradhatunk minél tovább fiatalok. A szamártej-fürdőtől az uborkapakoláson át a bölcsek, a javasasszonyok és a kozmetikai cégek is a legkülönfélébb praktikákat vetették be, 33 évvel ezelőtt pedig az Egyesült Államokban, Utah államban egy elkötelezett vállalkozásban elindult egy szisztematikus tudományos kutatás-fejlesztésen alapuló munka, amely világszerte sokak számára jelenthet hathatós megoldást az idő múlása ellen vívott küzdelemben, így mára eljutottunk az okostelefonos applikációt is használó, személyre szabott öregedésgátlásig.
A Nu Skin story
1984-ben három amerikai jó barát, Blake Roney, Sandie Tillotson és Steve Lund megálmodott egy olyan vállalatot, amelyiknek egyik legfőbb célkitűzése, hogy élenjáró termékekkel segítse elő az emberek öregedési folyamatainak lelassítását. Ha belegondolunk, a nyolcvanas években önmagában véve az is úttörő koncepció volt, hogy szépségipari termékek előállításához innovatív alapanyagokat használtak, ráadásul termékeiket a legfrissebb tudományos kutatások eredményeire alapozták, vagyis a globális egészség- és szépségipar élmezőnyébe törtek. Az új, az öregedésgátlásra felesküdött szépségipari vállalat a világon az elsők között alkalmazott termékeiben természetes nedvességmegkötő anyagokat. Az alapítók a következő években a világ elismert kutatóiból álló tudásbázist állítottak a termékfejlesztés szolgálatába, 1996-ra pedig kidolgozták azt a minőségbiztosítási rendszert, amely hat ponton felügyeli és garantálja, hogy a vásárlókhoz valóban az kerüljön, amire ígéretet tettek. 1998-ban a vállalat megvásárolta az étrend-kiegészítőkre specializált Pharmanex-et, így ezeket a termékeket is bevették a kutatás-fejlesztési programba és bevetették az öregedési folyamatok lassítása érdekében.
Öregedésgátlás mesterfokon
Az ezredforduló előtti év mérföldkőnek számít az öregedésgátlásban. A Nu Skin ekkor vezette be forradalminak számító öregedésgátló rendszerét, amely természetes hámlasztási folyamatok alfa-hidroxisavakkal történő felgyorsításán alapult, s a bőr öregedésének számtalan hatását 7 nap alatt volt képes befolyásolni. 2001-ben a vállalat elsőként vitte piacra az akkor még igen kevéssé ismert peptidek technológiáját: a prokollagén peptideket azért hozták létre laboratóriumi körülmények között, hogy a bőrt felépítő fehérjék termelését végző sejtek számára az öregedést lassító jeleket küldjenek. 2005-ben piacra került a szabadalmazott Galvanic Spa System: világszerte az első olyan termék, amely az otthonok kényelmébe vitte a kozmetikai galvánkezelés jótékony hatásait. 2009-ben váltak elérhetővé a Galvanic Spa System arcgélek ageLOC technológiával. Az exkluzív ageLOC szabadalom technológiai célkeresztjében az arSuperMarkerek, vagyis azon, a testkémiai folyamatokat befolyásoló összetevők állnak, amelyek az öregedés folyamatát befolyásolják.
Napjainkra a professzionális öregedésgátlás a személyre szabott megoldásokról szól. 2016-ban lépett piacra az ageLOC Me elnevezésű, személyre szabott arcápolási rendszer. Ezzel és a hozzá tartozó okostelefonos applikáció bevezetésével a vállalat az „okoskozmetikumok” világában is megvetette a lábát. A bőrkiértékelő, online vagy okoseszközökön elérhető rendszer kérdéseket tesz fel a felhasználó egyedi öregedéséért felelős körülményeiről, amelyhez számításba kell vennie például az éghajlatot, a bőrtípust és környezetet is. A rendszer ezt követően a lehetséges kb. 2000 kombináció közül választja ki a személyre szabott arcápolási kombinációt.
A 2018-as év technológiai mérföldköve az otthoni arcápolási kisgépek családjának új tagja, amelyről a cég Magyarországon 2018 januárjában rántja le a leplet!
A krisztusi korban lévő vállalat alapítása óta összesen 28 tudományos szabadalmat jegyzett be, a hozzá köthető szakemberek több mint 80 tudományos cikket publikáltak, illetve prezentáltak, 2010-ben pedig a Forbes a céget a „100 legmegbízhatóbb vállalat” közé is beválogatta. Piacra lépéskor 12 termékkel rendelkezett a vállalat; mára a világ csaknem ötven országában több mint 600 különféle termékkel van jelen.
A hazánkban 2005 óta jelen lévő Nu Skin öregedésgátló termékeivel és a személyre szabott, otthoni kozmetikai kezelést biztosító okosmegoldásaival számos rangos, innovációs és designdíjat nyert el világszerte, Magyarországon pedig két Superbrands és hat Business Superbrands-trófeát tudhat magáénak. A Nu Skin tudományos munkájának köszönhetően minél idősebb és tapasztaltabb a vállalat, a termékeit használók annál tovább érezhetik magukat fiatalabbnak és frissebbnek.