ÚJ FEJEZET A SYOSS TÖRTÉNETÉBEN – YOU.INTENSIFIED
Japán gyökereiből erőt merítve született újjá a Syoss, ami nemcsak a termékek minőségében, hanem új megjelenésükben is visszaköszön. Az új korszakot a márka egy egyedülálló eseménnyel ünnepelte meg a Kiscelli Múzeumban, ahol Görög Zita, Cinthya Dictator és Barta Zsuzsi márkanagykövetek mellett a Syoss nemzetközi kreatív igazgatója, Kiyoko Odo is részt vett.
Hírességek, tartalomgyártók és a sajtó képviselői vettek részt az exkluzív fine dining vacsorán, ahol látványos, interaktív módon követhették végig a Syoss megújulásának folyamatát. A vendégek egy egyedülálló, immerzív termékbemutatón ismerhették meg testközelből az új termékeket, és élményszerűen tapasztalhatták meg a márka megújult szellemiségét. Többek között betekinthettek a Syoss kreatív igazgató, Kiyoko Odo stúdiójának installációjába is, valamint végigjárták a megújulás dimenzióit, egy látványos, fényjátékkal kísért kiállításon, amelyhez Görög Zita, a márka nagykövete adta a hangját.
Az ismert modell és műsorvezető nem először teszi le a voksát a Syoss mellett. Kapcsolata a márkával három évvel ezelőtt kezdődött, már korábban is volt lehetősége Kiyokóval együtt dolgozni.
Kiyoko Odo számos nemzetközi márkával és világsztárral találkozott pályafutása során. Olyan projekteken működött közre, mint Hailey Bieber Vogue címlapfotózása, a Victoria Beckham márka 2024-es ünnepi kampánya, vagy az Emporio Armani 2025-ös tavaszi/nyári kollekciójának bemutatója. A Syoss kreatív igazgatójaként Kiyoko több, mint két évig dolgozott a márkával a megújulás vízióján: “Számomra a Syoss megújulása egy élesebb, divatorientált esszenciát hordoz magában, ami szem előtt tartja a mindennapi igények kielégítését. Hajunk belső és külső ápolása egyaránt kulcsfontosságú. A belső szerkezet erősítése és táplálása elengedhetetlen az egészséges megjelenéshez, míg a külső védelem – legyen szó hajformázásról vagy akár egy napsütéses sétáról – segít megőrizni hajunk természetes ragyogását. A Syoss pontosan ezt kínálja.”
Az új dizájnban kiemelt szerepet kaptak a japán motívumok, melyek a márka eredetére utalnak. A vertikális logó idézi a „tategaki” írásmódot, ami mellett feltűnik a Zen művészetben használt Ensō ecsetvonás, ami az erőt, eleganciát, szabadságot és a fejlődést szimbolizálja.
A megújult Syoss termékek gondosan válogatott hatóanyagokkal készülnek, amelyek nemcsak mélyen táplálják és erősítik a hajat, hanem illatokkal, textúrákkal és innovatív formulákkal újszerű élményt kínálnak. Az erős haj alapja a magabiztos megjelenésnek, amiben az új Keratin komplexet tartalmazó ápolók lehetnek segítségünkre. Ha pedig a tökéletes szín kiválasztásáról lenne szó, a prémium összetevőkből kialakított Syoss hajfestékek hosszan tartó színintenzitást és 100%-os őszhajfedést biztosítanak. A hajformázó termékek Vitamin Complex-szel gazdagítva a panthenol és niacinamide kombinációjával támogatják a haj szerkezetét, segítve annak megerősítését és regenerálását, így a hajápolás nem csupán egy napi rutinfeladat, hanem egy különleges, minden érzékre ható élmény is lehet.