HUGO BOSS – A PARFÜMVILÁG STÍLUSIKONJA
Tudtad, hogy a közismert Hugo Boss márka idén kereken 100 esztendős? A leginkább elegáns öltönyeiről elhíresült divatház ma már férfi és női ruházatot, divatkiegészítőket, cipőket is forgalmaz, emellett mára a legismertebb parfümmárkák egyike, amely az eleganciát, kifinomultságot és modern férfiasságot, valamint nőiességet testesíti meg.
Az illatház története
A német luxus divatmárka székhelye a baden-württembergi Metzingenben található. Az egyik legnagyobb német textilipari vállalatot, közel 3 milliárd eurós évi bevétellel 1924-ben alapította Hugo Ferdinand Boss, és eredetileg általános ruházatot gyártott, a második világháborút követően a férfi divatra fókuszált. A vállalat 1988-ban lépett a tőzsdére. 1997-től női ruhákat is készítenek. A divatház mára multinacionális vállalattá nőtte ki magát, és világszerte több mint 1100 kiskereskedelmi üzletet működtet.
A 80-as években az Hugo Boss parfümökkel is kibővítette a kínálatát: lenyűgöző designer illatkollekciót hozott létre, kezdetben azoknak az elegáns uraknak, akiknek már csak egy kifinomult illat hiányzott a tökéletes megjelenéshez. Az első Boss illat 1985-ben jelent meg – Cologne férfiaknak, egyszerűen Boss No.1 néven, amelynek hatalmas sikerét a nyolcvanas évek végén és a kilencvenes évek elején több új férfiillat is követte, de a nőknek egészen 1997-ig kellett várniuk, hogy a Hugo Woman parfümöt megismerhessék. Érdemes volt várni rá: a meleg, gyümölcsös kompozíció a modern, független nőt testesítette meg, aki nem félt saját szabályokat felállítani – ez a koncepció máig meghatározza a márka női illatait. A parfümház célja, hogy az illatokkal a modern, magabiztos személyiséget támogassa.
Ikonikus Hugo Boss illatok
A márka illatai nemcsak magas minőséget képviselnek, hanem minden alkalomhoz és stílushoz tökéletes kiegészítőt kínálnak – legyen szó hétköznapi viseletről, egy romantikus randevúról vagy egy elegáns eseményről. Az illatok változatosságuk, magas minőségük és stílusos megjelenésük révén méltán váltak népszerűvé a világ minden táján. A Boss illatok közül jó néhány már klasszikussá vált, mások pedig a fiatalabb generációk kedvencei lettek. Íme néhány a legnépszerűbb parfümök közül:
Boss Bottled
Ez a férfi illat 1998 óta a márka egyik legkeresettebb terméke. Ez az illat az időtlen elegancia és dinamizmus szimbóluma. Szívjegyei között az alma, a fahéj és a vanília dominálnak, amelyeket cédrus és szantálfa alapok egészítenek ki. Ez az illat tökéletes választás mindennapi használatra és különleges alkalmakra is.
Boss The Scent
A csábítás illataként ismert Boss The Scent vonal az érzékiséget helyezi előtérbe. A férfi változat gyömbérrel, bőrrel és egzotikus maninkával hódít, míg a női verziót barack, frézia és kakaó abszolút, pörkölt tonkabab varázsolja egyedivé.
Hugo Man
Ez a friss és energikus illat a fiatalos életérzést képviseli. A zöld alma, a grapefruit és a cédrus kombinációja modern és könnyed, ideális választás hétköznapi viseletre. A Hugo Man nemcsak illat, hanem életstílus is.
Boss Alive
A női parfümkínálat egyik kiemelkedő darabja, amely a modern, magabiztos nőknek készült. Fás és gyümölcsös jegyei – mint az alma, szilva és a vanília – tökéletesen egyensúlyozzák az eleganciát és a játékosságot.
Boss Nuit és Boss Jour
Két olyan női illat, amely a nap különböző szakaszait testesíti meg. Míg a Nuit éjszakai eleganciával és sötét gyümölcsös jegyekkel hódít, addig a Jour egy friss reggel hangulatát idéz, virágos és citrusos jegyekkel.
Az Hugo Boss világszerte a mai napig minden részletben a tökéletességet helyezi előtérbe tovább erősítve az illatház “palackozott stílus” imidzsét. Olyan elismert művészek képviselik a parfümjeiket, mint Gerard Butler, Ryan Reynolds vagy Gwyneth Paltrow.
Ha még nem próbáltad valamelyik ikonikus illatot, itt az ideje, hogy felfedezd a Hugo Boss világát, nézz szét a parfum.hu kínálatában!