ITT AZ IMÁDNIVALÓ FAME: VELE SZÁRNYÁRA VESZ A HÍRNÉV!
Játékos, érzéki, nőies. Ellenálhatatlanul párizsi. Egy ikon, egy sztár – ő maga a FAME, a vágyak tárgya, az új női illat a Paco Rabanne-tól. Egy valódi ikon, melyet a fiatal amerikai színésznő, Elle Fanning testesít meg.
A FAME-nő sugárzó, magabiztos és sokoldalú, akár csak a tervező ikonikus múzsái, akik ma modernebbek, mint valaha. Gondoljunk csak Jane Fonda-ra, mint Barbarella; Audrey Hepburnre a Ketten az úton-ból; Brigitte Bardot-ra, amint egy csillogó láncos ruhát visel; Francois Hardy-ra egy miniruhában, melyet gyémántokkal kirakott aranylemezek borítanak. Ők a nőiesség új korszakának úttörői – igazi ikonok.
Ez a meghatározó, nőies illat egy csillogó, divatot diktáló üvegben tündököl, melyet a Paco Rabanne legikonikusabb dizájnjai ihlettek. A vágy ellenállhatatlan eszköze. Egy igazi önbizalomfokozó.
FAME. Egy futurisztikus klasszikus a Paco Rabanne-tól.
PACO RABANNE HÍRES STÍLUSÁNAK ÜNNEPLÉSE
A Paco Rabanne kreaciók ma is ugyanolyan felvillanyozóak, akárcsak 1966-ban, amikor a tervező bemutatta márkáját Párizsban elképzeléseinek megfelelően: 12 nem hétköznapi ruha kortárs anyagokból – fémháló, kovácsolt fém, nem szokványos anyagok összedolgozása, melyek testhezálló sziluetteket hoznak létre. A tervező avantgárd ruhái megkérdőjelezték az addigi klasszikus konvenciókat, így kalandozva radikális utak felé.
Ezen elképzelésekkel a Paco Rabanne egy új, forradalmi, teljesen modern vízióját alkotta meg a nőiességnek, amit a márka ma is képvisel, 2013 óta Julien Dossendo művészeti igazgató kollekcióin keresztül. Dossendo megalkotta a Paco Rabanne ikonikus DNS-ét, újragondolva és újraizzítva egy egészen új generáció számára, hidat alkotva a múlt és jelen közt az 1969-es ikonikus láncos táskával, a fényes miniruhával és a merész XLlink ékszerrel.
Manapság a Paco Rabanne kódok friss, ragyogó reinkarnációjukat élik ebben a formabontó, érzéki parfümben, egy értékes, rendkívül kívánatos üvegben és egy izgalmas, új arccal.
A VÁGY IKONIKUS ÜVEGE
Egy must-have, vakmerő alkotás, melynek kvintesszenciája a márka avantgárd stílusa és legikonikusabb jegyeit is magán viseli. Olyan értékes és kidolgozott, akár csak egy ékszer. Olyan megnyerő, akár az 1968-as táska. Olyan játékos, mint az ultramodern láncos ruha, amelyet már oly sok ikonikus nő viselt a parfüm előtt.
Mert természetesen, a FAME üvege maga a nő.
Metálban ragyog, amely a tervező legjellegzetesebb anyaga. Viseli azt a bizonyos ruhát. Ezüst lemezek borítják. A még vagányabb külső érdekében piercingeket is visel. Viseli az elmaradhatatlan macskaszem formájú napszemüveget, hiszen ez nélkülözhetetlen kiegészítő egy ilyen sztár esetében.
A legjobb hír pedig az, hogy ez a csodálatos kis üveg újratölthető! Ezzel a környezetet és a pénztárcánkat is kímélhetjük!
AZ ILLAT – MUTASD MEG A BENNED REJLŐ HÍRNEVET!
Amikor kimondod, hogy FAME, egy ízig-vérig sztárra asszociálsz. A Fame a nőiesség bátor, új víziója, az avantgárd luxus kvintesszenciája. Egy szuper-innovatív kompozíció, tele értékes összetevőkkel… az ellenállhatatlan illat, mely örömöt és merész érzékiséget sugároz.
Mindez a FAME… és még ennél is több. 90%-ban természetes eredetű. A franciaországi Grasse-ban készült egyedileg válogatott, fenntartható, értékes összetevőkből, amelyhez igazi élvonalbeli technológiát használtak.
Az alkotók a parfümipar legnagyobbjai közül kerültek ki. Ez a sokoldalúan tehetséges csapat, vagyis Dora Boghriche, Marie Solomogne, Alberto Morillos és Fobrice Pellegrin parfümőrök összeadták kreativitásuk legjavát, hogy megalkothassák ezt az igazán forradalmi és úttörő illatot.
A FAME olyan sztár-illatjegyek egyvelege, amelyeket egymással ilyen kombinációban még sosem vegyítettek. Buja, zamatos mangó. Finom, légies, kivételesen tiszta jázmin. Addiktív, érzéki, krémes tömjén. Valójában a FAME illatot a tömjén teszi igazán Paco Rabanne illattá. Dora Boghrice, akitől az alap elképzelés származik, így magyarázza:
„Káprázatos, fűszeres frissességével a tömjén egy igazi Paco Rabanne lenyomatot testesít meg. A teljesen újszerű hatás eléréséhez robbanékony tömjénhármast választottam, amelyet a vanília és a szantálfa függőséget okozó melege von be. Hogy még nőiesebb legyen, ezt a krémes tömjénakkordot a jázmin új minősége, illetve egy friss és vidám, finom mangójegy teszi színessé. Az eredmény az első kortárs tömjénes illat nőknek. Kontraszttal és érzékiséggel megalkotva, kiemelve a Paco Rabanne nő szabad és lázadó karakterét.”
Az eredmény egy áttörő krémes, intenzív illat. Olyan sokoldalú és ragyogó, akárcsak a Paco Rabanne-nő a múltban, jelenben és jövőben, hiszen a Fame egy igazi celebritás.
EGYEDILEG VÁLOGATOTT, ÉLVONALBELI, KÖRNYEZETBARÁT ÖSSZETEVŐK
Mivel a Paco Rabanne-nál az igazi luxus mindig is az innovációról szólt, a kiváló csapat, amely megalkotta a FAME-t, fenséges összetevők izgalmas sorát állította össze, amelyeket előtte sosem ötvöztek egymással egy illatban.
Avantgárd jázmin Grasse-ból…
A jázmin mindig is sztár összetevő volt a parfümökben. Azonban a Paco Rabanne természetesen ennek is új, eddig soha nem látott oldalát mutatja meg. Grasse-ban szüretelik és állítják elő, melyhez mikrotechnológiát használnak, egy igazi élvonalbeli eljárást, amely kinyeri a virágban természetesen megtalálható vizet, hogy megkapják annak legtisztább minőségét, hogy az értékes összetevő illatát teljes egészében használhassák fel.
A személyreszabott tömjénillat…
Szomáliföldről szerzik be a tömjénes füstölőércet, amelyet kézzel szüretel ősi technikával az a közösség, amely 2021-ben Responsible Sourcing (Felelős Beszerzés) minősítést kapott, amely biztosítja a fenntartható begyűjtés, a társadalmi felelősségvállalás és a méltányos kereskedelem elvei iránti elkötelezettségüket.
Az innovatív mangó-akkord…
Egy merész, váratlan összeállítás: a legfelső jegy új jövevénnyel gazdagszik, az első mangó-akkorddal, amely 100%-ban természetes eredetű. Mivel ezt nem lehet desztillálni, így a legáhítatottabb egzotikus gyümölcs, újragondolva Grasse-ban, kifejezetten a Paco Rabanne számára.
Fenntartható forrásból származó szantálfa…
Indiában az intenzív mezőgazdálkodás következtében a kihalás szélén áll, ma Ausztráliában termesztik a legértékesebb és legkeresettebb szantálfát, ahol hektárnyi fát ültettek újra, a faj védett és szabályozott a fenntartható fejlődés érdekében.
Fair Trade vanília…
Madagaszkáron szerzik be, ahol a vanília orchidea virágait a farmerek porozzák be, kézzel szüretelik a termést és türelmesen szárítják. A Paco Rabanne egyesítette erőit a Firmenich illatházzal, mely mélyen elkötelezte magát a helyi közösségek támogatásának irányában. Helyi befektetésekkel támogatja a 100%-ban inkluzív és átlátható kereskedelmet, képezik a farmereket és segítséget nyújtanak jövedelmeik diverzifikálásában.
A csúcstechnológiás, természetes molekula
A DreamwoodTM egy igazi szuperhős a Firmenich-től. Egy új, 100%-ban természetes eredetű, megújuló, biológiailag lebomló molekula, melyet fehér biotechnológiai eljáráson keresztül állítanak elő. Szantálfával kombinálják, hogy létrehozzanak egy ellenálhatatlanul érzéki, krémes, fás ötvözetet. A biotechnológiához kevesebb forrás is elegendő és megújuló szénforrást használnak hozzá.
A SZTÁR MAGA: AZ IKONIKUS ELLE FANNING
Ahhoz, hogy a FAME életre keljen, a Paco Rabanne felkérte generációjának egyik legizgalmasabb fiatal színésznőjét, aki nem más, mint Elle Fanning. Elle egy született FAME-nő, aki olyan nagysikerű filmekben mutatta meg sokoldalú személyiségét és tehetségét, mint a Demóna, melyben Auróra hercegnőt alakította, Sophia Coppola filmjében, a Csábításban, vagy nemrég a Golden Globe díjra jelölt Hulu által gyártott sorozatban, ahol az egyik legnagyobb női hódító személyiséget alakítja a történelemből: magát II. Katalin cárnőt. Játékos, érzéki, erőteljes – 21 évesen ő volt a legfiatalabb zsűritag a Cannes-i Filmfesztiválon. A divat előtt jár. Elle Fanning-nél nem tudtak volna tökéletesebbet választani a FAME és az általa megtestesített glamúr bemutasára.
A FILM – A FAME PÁRIZSBAN
A Solo Micenmocher által filmezett ragyogó kampányban Elle Fanning testesíti meg a FAME illatot egy igazi bűbájos, ultradivatos párizsi dekorban.
A történet a “fények városának” leghíresebb utcáján indul, ahogyan Elle elsétál a Paco Rabanne ikonikus boltja előtt a Montoigne körúton. Az ablakba helyezett, értékes ékszerként csillogó FAME megragadja a tekintetét, életre kel és finoman becsúszik Elle 1969-es csillogó táskájába. Ellopta a FAME-et!
Hirtelen vágás és egy elbűvölő párizsi lakásban találjuk magunkat, amely pasztell színekben pomázik, kilátása az Eiffel-toronyra nyílik. Ahogyan a FAME körülötte forog, Elle különféle hangulatokba kerül a Paco Rabanne ikonikus, örök múzsái által. A Ragyogó Audrey Hepburn a Ketten az úton-ból. Az érzéki Brigitte Bardot a Megvetés-ből. A huncut Jane Fonda a Barbarellából. A kifinomult Francoise Hardy … bármiben… de tényleg. 😀
Talán a szerepét gyakorolja? Vagy saját karakterét alakítja? Ők mind maga Elle. Minden nő Ő maga. Bármelyik nővé képes átalakulni…hiszen nem erről szól a FAME? Kipróbálni annyi személyiséget amennyit csak szeretnél. Hagyni, hogy minden oldalad ragyogjon, magadból árasztva egy olyan egyedi és elbűvölő illatot, mint amilyen Te magad vagy. – Vágyj rá! Szerezd meg! Legyen a talizmánod!
Hazai forgalmazó: Primőr Kozmetikai Kft.
Elérhető: 2022. szeptembertől
Megvásárolható: Müller – Douglas – Marionnaud üzletekben, webshopjaikban és a kiemelt magán parfümériákban
Árak és referenciák:
Paco Rabanne Fame Edp 30ml – 26.690Ft
Paco Rabanne Fame Edp 50ml – 42.190Ft
Paco Rabanne Fame Edp utántöltő 80ml – 55.090Ft
Paco Rabanne Fame 200ml refill bottle – 68.790Ft
Paco Rabanne Fame deo spray 150ml – 16.890Ft
Paco Rabanne Fame body lotion 200ml – 19.090Ft