Post Image

ÉLMÉNYVÁSÁRLÁS ÉS SZEMÉLYRESZABOTT PARTIK 96 NÉGYZETMÉTEREN

Rúzs & Más / 2022-05-17

A Lush üzlet új helyre költözött és új koncepcióval nyitott újra a Westend bevásárlóközpontban. A négy magyarországi üzlet közül ez az első, amely 96 négyzetméteres eladótérrel és egy egészen új vásárlói élménnyel várja a látogatóit.

lush, westend, uj uzlet, uzletnyito, lush party, szemelyreszabott, fenntarthato, ruzs es mas

“Hatalmas öröm az egész csapatunk számára, hogy egy nagyobb üzletbe költözhettünk, ahol még több vásárló napját tudjuk majd feldobni termékeinkkel és a megszokott, csodás Lush-hangulattal! Továbbra is fontos számunkra, hogy mindenki, aki ellátogat hozzánk, úgy érezze, hogy nemcsak a számára tökéletes terméket találta meg, hanem egy élmény részese is lehetett.” – Bujtor Barbara, a Lush Westend üzletvezetője

lush, westend, uj uzlet, uzletnyito, lush party, szemelyreszabott, fenntarthato, ruzs es mas

Egy olyan időszakban, amikor a fizikai üzletek hatalmas gazdasági nyomás alatt állnak, a Lush továbbra is elkötelezett amellett, hogy mindenki számára elérhetővé tegye a termékeit és innovációkkal, új vásárlói élményekkel gazdagítsa látogatóit.

lush, westend, uj uzlet, uzletnyito, lush party, szemelyreszabott, fenntarthato, ruzs es mas

Az új üzletkoncepciónak és az egyszerűsített vásárlási folyamatoknak köszönhetően a vásárlói élmény sokkal átláthatóbbá vált. Az új koncepció a különböző termékcsaládokat – hajápolás, bőrápolás, fürdőzés, zuhanyzás és ajándékozás – azok saját identitását figyelembe véve mutatja be és lehetővé teszi a vásárlók számára, hogy könnyedén válogathassanak a friss, kézzel készült kozmetikumok sokszínű választékából, beleértve az ajándékok hosszú sorát is.

lush, westend, uj uzlet, uzletnyito, lush party, szemelyreszabott, fenntarthato, ruzs es mas

“REDUCING, REUSING, RECYCLING”

A cég “Leave The World Lusher Than We Found It” elvének részeként az egyik fő fókusz a bútorelemek újragondolása volt. Az etikusan beszerzett és tartós anyagokból készült új bútorok mellett az előző üzletből származó meglévő darabok újrahasznosítására és felújítására is sor került, ezzel csökkentve az üzlet felújítási folyamatának környezeti hatását és a keletkező hulladék mennyiségét.

A márka identitását meghatározó fürdőbombák több figyelmet, egy külön falat kaptak. Amióta csak Mo Constantine, a Lush egyik társalapítója – nem kevesebb mint 30 éve – feltalálta a fürdőbombát, a Lush nagy támogatója a testi-lelki jóllétnek. “Hiszünk a hosszú, gyertyafényes fürdőkben, a közös tusolásban, a masszázsban és a parfüm csodálatos illatában” – ez is része a szándéknyilatkozatunknak, és cégként a szellemiségünk alapjához tartozik.

lush, westend, uj uzlet, uzletnyito, lush party, szemelyreszabott, fenntarthato, ruzs es mas

LUSH PARTYK

A tágasabb üzlettér lehetővé teszi, hogy a Lush Westend több népszerű friss, kézzel készített, személyre szabható party-t kínáljon új, exkluzív termékekkel. Születésnap? Nemszületésnap? Lánybúcsú? Családi összejövetel? Sima ügy!

lush, westend, uj uzlet, uzletnyito, lush party, szemelyreszabott, fenntarthato, ruzs es mas

https://www.lush.com/hu/hu/a/lush-parties

Kapcsolódó bejegyzések