CHIARA FERRAGNI TERVEZETT KOLLEKCIÓT A NESPRESSO-NAK
A Nespresso stílusosan indítja a nyarat a Chiara Ferragni világhírű olasz vállalkozóval való új együttműködésének köszönhetően. A partnerség keretében Chiara Ferragni saját, ikonikus stílusa egyesül a Nespresso legkedveltebb kávégépeivel és kiegészítőivel, így azok a tőle megszokott merész színekben és életteli stílusban érkeznek a rajongókhoz.
A Nespresso és Chiara Ferragni idén nyáron igazán stílusossá varázsolják a kávézást. A digitális vállalkozó sugárzó életöröme és családias értékrendje tökéletesen megszemélyesíti a nyár élményeit. Chiara Ferragni részletekbe menő igényessége, formabontó elképzelései és a női egyenjogúság melletti, aktív kiállása a Nespresso márkának is meghatározó pillérei, így ezek az alapvető értékek jelennek meg ebben az együttműködésben.
A Nespresso x Chiara Ferragni együttműködés egy sor izgalmas újdonságot hoz, a Limited Edition kollekció bevezetésétől kezdve az exkluzív eseményeken át a nyári ihletésű kávéreceptekig, izgalmas bepillantást engedve a kulisszák mögé. Azok a kávérajongók, akik örömmel követik nyomon Chiara Ferragnit nyári Nespresso-kalandjai során, a közösségi oldalakon láthatják a további részleteket.
A Nespresso-val való együttműködésről így mesélt Chiara Ferragni: „Olasz lévén nagyon szeretem a kávét, és régóta nagy rajongója vagyok a Nespresso-nak. A Nespresso praktikus, ötletes szemlélettel közelíti meg a legkiválóbb minőségű kávé elkészítését, amivel tökéletesen megtestesíti napjaink modern életstílusát. Ezért is volt számomra olyan izgalmas feladat kidolgozni ezt a kollekciót, amely tele van vidámsággal és látványos design megoldásokkal. Amikor először találkoztam a márkával, megismertem a sok fenntarthatósági és újrahasznosítási kezdeményezésüket, amelyekben nagyon szeretnék részt vállalni, és minél hamarabb személyesen is hozzájárulni a munkájukhoz.”
„Nagyon örülünk ennek az együttműködésnek,” – mondta el Anna Lundstrom, a Nespresso márkaigazgatója. „Chiara Ferragni olyan úttörő szemléletű globális vállalkozó, aki a divat, az életmód és a digitális önkifejezés világában egyaránt trendeket hozott létre. Ez az izgalmas projekt az egyik, valaha létrejött legszélesebb körű márkaegyüttműködésünk, vadonatúj megközelítést hoz a Nespresso számára, ugyanakkor támogatja saját kreatív elképzeléseink megvalósulását. Rendkívül izgalmas, hogy megoszthatjuk, hogyan látja Chiara Ferragni a Nespresso márkát; és már alig várjuk, hogy közösségeink is megismerhessék a projektet.”
Legyen még izgalmasabb, még ízletesebb a nyár a kávégépekkel és kiegészítőkkel!
Keverd a látványos stílust és az ínycsiklandóan finom kávét a Nespresso x Chiara Ferragni Vertuo Next Limited Edition kávégéppel! A Nespresso legújabb kávégépe merész újraértelmezéssel gyönyörű pasztell rózsaszínben tündököl, és a gép oldalát Chiara ikonikus logója díszíti. Az intuitív, egyetlen gombnyomással kezelhető géppel sokféle csészeméretű kávét készíthetünk, amely minden ízlésnek megfelel, és bármely, barátainkkal vagy családunkkal töltött nyári pillanat hangulatához illik.
A kompakt méretű, sikkes Nespresso x Chiara Ferragni Essenza Mini a legkiválóbb minőségű espresso-alapú kávéreceptek világát tárja fel. Chiara Ferragni rajong az Ispirazione Roma kávéért, ezért esett a választása az Essenza Mini kávégépre, amelyet a Nespresso x Chiara Ferragni kollekció keretében életteli, színes mintával frissített fel, megjelenítve rajta mindkét márka karakteres stíluselemeit.
Ha egy kis rózsaszín színfoltot csempésznénk az otthonunkba, a Limited Edition Nespresso x Chiara Ferragni Aeroccino3 tejhabosító segítségével gyorsan és elegánsan készíthetünk meleg vagy hideg tejhabot. Az Essenza Mini kávégéphez remekül illő kiegészítő segítségével tejes recepteket alkothatunk a legkiválóbb espresso-ból, még élvezetesebbé varázsolva a gondtalan nyári kikapcsolódást.
A Chiara jellegzetes szem-motívumával díszített Nespresso x Chiara Ferragni Nomad Travel Mug révén annak sincs akadálya, hogy út közben kortyolgassuk kedvenc kávénkat. A pasztell rózsaszínű Limited Edition Nomad Travel Mug az idei nyár kihagyhatatlan kiegészítője.
Nyári italok egy kis csavarral
Chiara Ferragni megalkotta jegeskávé-receptjét kizárólag a Nespresso számára. Ezt a receptet otthon is elkészítheted:
„Chiara álma” kávérecept
Egy nyári kávéital, amelynek íze olyan, mint egy álom. Mint Chiara álma.
Chiara Ferragni megálmodta kedvenc jeges eszpresszóját egy igazán gazdag, kókuszos ízvilággal feldobva. És hogy ezt a kókuszos ízélményt szemet gyönyörködtetővé tegye, Chiara egy csipetnyi vattacukorral koronázta meg. A recept merész, édes és friss: akárcsak ő maga.
Hozzávalók:
• Nespresso Original Freddo Intenso vagy Vertuo Altissio kávékapszula (40ml)
• 4 nagy méretű jégkocka (120g)
• 100 ml kókusztej
• 4 g rózsaszín cukor
• Világos rózsaszín vattacukor
Elkészítés:
Tegyünk egy teáskanál rózsaszín cukrot az üvegpohár aljára. Öntsünk rá 100 ml kókusztejet, és keverjük össze a két hozzávalót. Tegyünk 3 nagy jégkockát a pohárba. Egy shakerbe tegyünk 1-2 nagy jégkockát, főzzünk rá 40 ml kávét, és rázzuk össze, majd óvatosan öntsük a pohárba. Díszítsük rózsaszín vattacukorral, vagy alternatívaként egy lekerekített végű fapálcikán 3 rózsaszín, szögletes mályvacukorral.
A Nespresso x Chiara Ferragni Limited Edition nyári kollekció május 28-tól elérhető a www.nespresso.com weboldalon és a Nespresso Boutique-okban.
A #NespressoxChiaraFerragni nyári kampányával kapcsolatos részletekért kövesd a @nespresso és @chiaraferragni Instagram oldalakat, és a magyar nyelvű Nespresso Facebook oldalt.
Chiara Ferragni
Chiara Ferragni vállalkozó, olasz származású globális divatikon.
Chiara pályafutása 2009-ben kezdődött, amikor útnak indította The Blonde Salad nevű, személyes stílus-blogját. A közösségi oldalakon erőteljes személyes márkaépítésbe fogott, így komoly jelenlétre és hatalmas rajongótáborra tett szert a digitális térben: jelenleg több mint 23 millióan követik az Instagramon.
Chiara számos divatmárkával működött már együtt, és a legszínvonalasabb divatlapok – többek között a Vogue, a Vanity Fair és az InStyle – címlapján szerepelt. 2015-ben felkerült a Forbes „30 befolyásos, 30 év alatti fiatal” listájára; jelenleg a divatipar legbefolyásosabb személyiségei között tartják számon.
A Chiara Ferragni márka
A 2013-ban létrehozott Chiara Ferragni divatmárka immár teljes körű kollekciókat kínál.
A márka ikonikus „szem” logójáról ismert világszerte, ami olyan játékos, mégis stílusos kollekciókat fémjelez, amelyek az utazás, a zene, a popkultúra és a kortárs képzőművészet világából merítenek ihletet. Globális, pozitív attitűddel rendelkező, erőteljes és letisztult márkáról van szó, amelyben a printek, a csillámok és a foltok modern, dinamikus kollekciót alkotnak.
A márka a világ számos pontján, így Milánóban is saját üzletet nyitott, valamint a legjobb nemzetközi boutique és áruház hálózatokban hozott létre pop-up üzleteket.