EGY VALÓSÁGOS MEGSZÁLLOTT SZERELEM ILLATLENYOMATAI
Egy ikonikus románc megidézése. Egy múltbéli szerelem emléke. Az intenzitás ünneplése.
1993-ban az OBSESSION CALVIN KLEIN ikonikus státuszra tett szert azáltal, hogy Kate Moss lett az illat arca, az intim, belsőséges pillanataikat megörökítő képi anyagot pedig akkori szerelme, a neves fotóművész, Mario Sorrenti készítette. Az elkészült fotók szavak nélkül meséltek a fotóművész és múzsája közt szövődött szerelemről és megszállottságról.
2017-ben az OBSESSION CALVIN KLEIN kampány korábban nem publikált, Sorrenti és Moss nevével fémjelzett képi anyagait vettek elő az archívumból az OBSESSED CALVIN KLEIN bevezetése kapcsán, most pedig az OBSESSED INTENSE CALVIN KLEIN illathoz használták fel a képeket. Egyre nagyobb részletességgel bontakozik ki a hajdani szerelmi történet, a fókuszba most a bimbózó első szerelem hevességének és gazdag érzelmi töltetének megjelenítése került.
“Újra átnézni a Kate-tel együtt készített OBSESSION kampány képeit az OBSESSED CALVIN KLEIN bevezetése kapcsán valóban nosztalgikus élmény volt. Most pedig kreatív elemeket vittem be az OBSESSED INTENSE CALVIN KLEIN kampányba. Az eredetei polaroidokat próbáltam úgy összeválogatni, megjeleníteni, hogy az új fekete lakk üvegek intenzitásával harmonizáljanak.” – Mario Sorrenti.
Az új illat
ikonikus, érzéki, erőteljes, ösztönös
Az OBSESSED INTENSE CALVIN KLEIN egy múltbéli szerelmi történet és románc mélyrehatóbb feltárása. Az illatkompozíció megálmodásánál szakítottak a hagyományos női és férfi sémákkal; a két illat esetében nincsenek szabályok. A nemek keverednek, rétegződnek. Szokatlan ötlet a hagyományosan férfias Fougère jegyek – főleg a fehér levendula – becsempészése a női illatba, miközben a férfi illatnál a sötétebb árnyalatú vanília domináns szerephez jut.
Az OBSESSED INTENSE CALVIN KLEIN illatnál a hatalmas szerelem emlékeit a melegséget árasztó ámbra és a nagyobb koncentrációban hozzáadott olajok szabadítják fel. Szinte tapintható az érzékiség és felidéződik a szerelmesek illata egymás bőrén.
OBSESSED INTENSE CALVIN KLEIN Női illat:
keleties levendula nőies értelmezésben, amely még intenzívebb a folyékony ámbrának köszönhetően.
Fejjegy: citrus, elemi, mandarin
Szívjegy: ibolya, levendula, zsálya
Alapjegy: labdanum, ámbra, muscenone
Parfümőr: Annick Menardo
Mester parfümőr: Honorine Blanc
OBSESSED INTENSE CALVIN KLEIN Férfi illat:
vaníliás illatorgia férfias értelmezésben, amely még intenzívebb a fekete ámbrának köszönhetően.
Fejjegy: oro blanco grapefruit, rebarbara, szecsuáni bors
Szívjegy: cédrus levelek, cashmeran (szintetikus, fás-pézsmás jegy), cypriol (cyperus scariosus)
Alapjegy: fekete ámbra, gurjum balzsam, guajak fa
Parfümőrök: Ilias Ermenidis, Christophe Raynaud
Míg az OBSESSED CALVIN KLEIN üvege tiszta, áttetsző, mint a színtiszta víz, az OBSESSED INTENSE CALVIN KLEIN pont ennek az ellentéte: az üvegek dizájnját a minimalizmus, egyszerű vonalvezetés jellemzi, színük éjfekete, amely tükrözi az illatok intenzitását és egyben megidézi az eredeti OBSESSION CALVIN KLEIN érzékiségét.
Reklám kampány
Az OBSESSED INTENSE CALVIN KLEIN nyomtatott sajtókampány alapja egy fekete-fehér Polaroid kollekció, amelyet az 1993-as OBSESSION CALVIN KLEIN kampányhoz kapcsolódó fotózás során készített eddig nem publikált felvételekből válogattak össze. A fotókat az új flakonok köré helyezték el, majd végül – modern korunkhoz igazodva – egyetlen digitális felvételben egyesítették őket. A képek azt a pillanatot örökítik meg, amikor Mario újra éli a múltbeli szerelem emlékeit. A fényképek egymás után hullnak az asztalra, és emlékek áradatát idézik meg.
Az ikonikus fotók egy provokatív és érzéki szerelmi történet kísérői voltak, amely most még nagyobb részletességgel tárul elénk. A televíziós kampányban a korábbi OBSESSION CALVIN KLEIN fotózás meghitt és fesztelen hangulata elevenedik meg; nem volt fotós csapat, sem fodrászok vagy sminkesek, sem művészeti rendező. A reklámfilmben Sorrenti hangalámondását hallhatjuk, ahogy a régi fotózáshoz kötődő személyes élményeiről vall.
A kampány arcai: Kate Moss + Mario Sorrenti
Rendező/Fotóművész: Mario Sorrenti
Kreatív irányítás: Calvin Klein, Inc. és M/M (Paris)
Az OBSESSED INTENSE CALVIN KLEIN világszerte 2018. februártól elérhető.
Kizárólagos forgalmazó: Primőr Kozmetikai Kft.
Megvásárolható: Müller – Douglas – Marionnaud üzletekben és a kiemelt magán parfümériákban
Árak és kiszerelések:
Obsessed Intense Women 30ml – 15.990Ft
Obsessed Intense Women 50ml – 22.590Ft
Obsessed Intense Women 100ml – 28.990Ft
Obsessed Intense Men 30 ml – 12.990Ft
Obsessed Intense Men 50 ml – 19.290Ft
Obsessed Intense Men 125 ml – 25.590Ft