Post Image

ÚJ KAMPÁNY SZUPERSZTÁROKKAL AZ INTIMISSIMI-NÉL

Rúzs & Más / 2017-07-13

Az olasz fehérnemű márka, az Intimissimi, büszkén mutatja be új kampányát, amelyet a világhírű divat-és portréfotóssal, Mario Testinoval együttműködve keltett életre. A szeptemberben bemutatásra kerülő kampányanyagok és reklámfilmek négy, különböző területről érkező, sikeres nőre összpontosítanak; Irina Shaykra, Ana Ivanovic-ra, Ella Mills-re és Dakota Johnsonra.

Intimissimi Mario Testino

Az Intimissimi hisz abban, hogy a nő saját stílusa tükrözi egyedülálló személyiségét és életét. Ezt fejezi ki a kampány új, rendhagyó megközelítést alkalmazva; semmilyen testen viselt fehérneműt nem látható benne! Arra kér bennünket, hogy tekintsünk be ezeknek a fantasztikus nőknek a valódi világába – ünnepeljük személyes győzelmüket és eredményeiket. Az Intimissimi azt vallja, hogy a szépség valójában egy nő belső erejéből és karakteréből fakad.

Intimissimi Mario Testino

Az Intimissimi most először működik együtt a világhírű fotóssal, filmrendezővel és kreatív igazgatóval, Mario Testinoval, hogy lencsevégre kapja ezeket az erős, magabiztos nőket, és életre keltse az Intimissimi egyedülálló elképzelését.
A szereplők fantasztikusak, de én magát a kihívást is szerettem: egy fehérnemű kampánnyal kommunikálni, benne olyan nőkkel, akik tetőtől talpig fel vannak öltözve. Szerettem volna megragadni, hogy néznek ki és hogy érzik magukat ezek a nők, amikor fehérneműt viselnek a ruhájuk alatt. Ami a fehérnemű értékesítést illeti, ez egy rendkívül merész megközelítés az Intimissimi részéről”- mondja Testino.

Intimissimi Mario Testino

A márkával hosszú távon együttműködő múzsa, Irina Shayk visszatér, együtt Ana Ivanovic, professzionális teniszezővel, a szakácsművész és vállalkozóval, Ella Mills-szel, valamint Dakota Johnson színésznővel.
Ez a négy nő túlmutat a szexualitáson és a vágyon, amelyek általában a fehérnemű hirdetések alapmotívumai, ehelyett inkább erősségeik, ambícióik és integritásuk áll ábrázolásuk középpontjában. A kampány valódi, mindennapi életekről szól – ezek az értékek tökéletesen kifejezik az Intimissimi új szellemiségét, amelyet már az #insideandout kampánycím is jelez: egyszerre ünnepelni a külsőt és a belsőt. A #insideandout elnevezést Testino és csapata álmodta meg. A kampány megragadja e négy inspiráló nő egyedülálló személyiségét és elhozza az Intimissimi exkluzív melltartó kollekcióját, amely különböző formákon és méreteken keresztül köszönti a nőiességet, valamint az Intimissimi üzenetével, amely szerint a megfelelő melltartóval minden nő magabiztosnak érezheti magát.

Intimissimi Mario Testino

Mentés

Mentés

Mentés

Kapcsolódó bejegyzések