VESSÜNK VÉGET A KOZMETIKAI CÉLÚ ÁLLATKÍSÉRLETEKNEK!
A The Body Shop, az első márka, aki termékei fejlesztése során mindennemű állatkísérletet elutasított a kozmetikai célú állatkísérletek ellen kampányol. ÍRD ALÁ A PETÍCIÓT MOST!
thebodyshop.com/ban-animal-testing
A The Body Shop volt az első nemzetközi szépségmárka, amelyik harcolt az állatkísérletek ellen. Az elmúlt három évtizedben a Cruelty Free International szervezettel közös munkájuk révén elérték, hogy az Európai Unióban 2013 óta tilos kozmetikai célú állatkísérleteket végezni. De ezzel még nem elégszenek meg. A világ többi részén továbbra is állatok szenvednek és halnak meg a szépségipar nevében, a kísérletekre vonatkozó törvényhozás pedig túlságosan összetett. Ezért egy nemzetközi egyezményt szeretnének kiharcolni erre.
VESSÜNK VÉGET AZ ÁLLATKÍSÉRLETEKNEK AZ EGÉSZ VILÁGON!
Az állatkísérletek még mindig világméretű problémát jelentenek, ugyanis az országok 80%-ában még mindig nincs törvényi szabályozás
a kozmetikai célú állatkísérletek ellen. Annak ellenére, hogy elérhetőek a megbízható alternatívák, állatok ezrei még mindig szenvednek. A Cruelty Free International becslései szerint világszerte évente 500,000 állat esik kozmetikai célú kísérletek áldozatául.
„Az emberek össze vannak zavarodva az állatkísérletekkel kapcsolatban. Világszerte az emberek véget akarnak vetni a kínzásnak, mégis a meglévő törvények különböző szabályokból vannak összefoltozva, tátongó lyukkal rajtuk. Míg egyre több ország követel nem állatokon végzett biztonsági teszteket és többen a kozmetikai célú állatkísérletek ellen is tettek már lépéseket, van még munka bőven. Ahol az állatokon végzett kísérletek megengedettek – késztermékeken és alapanyagokon – a legtöbb országban nem kötelező a tesztelési adatokat nyilvánosságra hozni, vagy a
szabályozó szerveknek elérhetővé tenni. Ez hihetetlenül megnehezíti az állatkísérletek mértékének meghatározását. Amit biztosan tudunk, hogy egyetlen teszthez állatok százait is igénybe vehetik. Ha csak egy vállalat vagy ország is az állatkísérletek mellett dönt, annak az állatok életére gyakorolt hatása óriási méreteket ölthet. Mivel a világ országainak 80%-ában még mindig nincs törvény az kozmetikai célú állatkísérletek ellen, a nemzetközi szabályozás az egyetlen módja annak, hogy valóban véget vessünk az állatok felesleges szenvedésének. Nagyon sokat jelent számunkra, hogy a The Body Shop támogat minket és velünk együtt kampányol azért, hogy véget vessünk az állatkísérleteknek – örökre.” – nyilatkozta Michelle Thew, a Cruelty Free International szervezet igazgatója.
A The Body Shop és a Cruelty Free International új kampánya, az ’Örökké az állatkísérletek ellen’ azért folyik, hogy betiltsák a kozmetikai célú állatkísérleteket a kész termékeken és az alapanyagokon is, örökre és a világon mindenhol az ENSZ nemzetközi egyezményen keresztül. Ez az eddigi legambíciózusabb kampány a kozmetikai célú állatkísérletek betiltására, a cél ugyanis 8 millió aláírás összegyűjtése.
Véget akarnak vetni minden állatkísérletnek, amelyet kozmetikai termékeken vagy alapanyagaikon végeznek a világ minden országában, végérvényesen.
A KOZMETIKAI CÉLÚ ÁLLATKÍSÉRLETEK VÉGLEGES ÉS VILÁGSZINTŰ BETILTÁSÁÉRT KAMPÁNYOLUNK
„A The Body Shop szenvedélyesen hisz benne, hogy egyetlen állatnak sem szabad, hogy bántódása essen a szépségipar nevében, és hogy az állatkísérletek idejétmúltak, kegyetlenek és feleslegesek. Ezért a Cruelty Free International szervezettel közösen belefogtunk eddigi
legnagyobb és legambíciózusabb kampányunkba – hogy nemzetközileg tiltsák be a kozmetikai célú állatkísérleteket késztermékeken és alapanyagaikon, a világ összes országában, örökre.” – hangsúlyozza meg Jessie Macneil-Brown, Nemzetközi kampány- és CSR menedzser