A GOOD GIRL TELITALÁLAT, MERT ROSSZNAK LENNI JÓ!
A GOOD GIRL minden kétséget kizáróan Carolina Herrera eddigi legmerészebb és legprovokatívabb illata. Ha egy ilyen műalkotásra nem lenne túl profán azt mondani, hogy dögös, megtennénk! Már ahogy kinéz, képtelenség ellenállni neki. Létezik olyan női lény, aki ne szeretne egy ilyen csillogó tűsarkút a fürdőszoba polcára?
A Herrera ház olyan illatot kreált, amely megragadja és ünnepli a modern nő lényének ragyogó és magával ragadó kettősségét.
Carolina Herrera ultra-nőies Good Girl illatának fókuszában napjaink modern női karaktere áll. A Good Girl leplezetlenül élvezi a mai modern nő lényének kettősségét, aki egyszerre nőies, érzéki, időtlenül elegáns, pimaszul vagány, reménytelenül romantikus és bátran kiáll függetlensége mellett.
AZ ILLAT
A Herrera Divatház felkérésére a nemzetközi elismerésnek örvendő parfümőr, Louise Turner nevéhez fűződik a GOOD GIRL születése. Egy illat, amely egyszerre üdítően világos és szeszélyesen sötét. Az innovatív illat a női lélek csodás komplexitását ragadja meg meglepő és különleges összetevők kombinálásával. A jázmin édes csábítása adja a GOOD GIRL ragyogó és nőies jellegét. A GOOD GIRL sötétebb tónusát a gazdagon illatos kakaó és a mámorító tonka idézi meg. A mandula és a kávé vibráló hatást keltenek. Az új eljárással kivont tubarózsa valódi unikum, amelyet Louise Turner az illatkompozíció legjobb dobásaként emleget, és amely könnyedséget és nőiességet kölcsönöz az illatnak.
A Herrera Divatház a divat és illatok terén a természetes eleganciát és kifinomultságot képviseli kreációival immár több mint 30 éve, hamisítatlan New-yorki stílust teremtve. Mint mindig, a legújabb Carolina Herrera illat apropója ezúttal is időszerű, hiszen a modern nő sokrétű, összetett személyiség, amit a kampány szlogenje is erősít: “GOOD TO BE BAD.”
Carolina Herrera de Baez, a Herrera illatház kreatív igazgatója a márka és az illatok kifejlesztése terén szerzett óriási tudására és tapasztalatára támaszkodott a Good Girl közel négy évig tartó alkotói folyamata során. Az illat minden egyes atomja a Herrera nőt tükrözi vissza. A fényes üveg, az éjkék extra magas tűsarkú cipő arany sarokkal egy különleges szórófej rendszert rejt. Az illat és az üveg a Good Girl-t viselő nő érzéki, magabiztos, nőies és határozott személyiségét jeleníti meg.
MERÉSZ KAMPÁNY MARIO TESTINO-VAL
A sajtókampányhoz a világhírű divatfotós, Mario Testino keltette életre a Good Girl lényegét megragadó képekkel. Együttműködő partnerével és egyben múzsájával, szupermodell Karlie Kloss-szal, Testino varázslatos atmoszférát teremt, amelyet áthat a női érzékiség és titokzatosság, a merész intelligencia és a játékosság, a GOOD GIRL öröme, hogy szabadon, mindenféle mentegetőzés nélkül valóban önmaga lehet.
A kampány még hatásosabb a filmnek köszönhetően, amely átütő erővel és elragadóan tárja elénk a GOOD GIRL életérzést. Amint a filmet kísérő zene (Chris Isaak “Baby Did a Bad Bad Thing”) első akkordjai felcsendülnek, feltárul előttünk New York szürkületi sziluettje és színre lép Karlie Kloss, akinek öltözete azonnal elárulja, hogy különleges éjszakára készül:
Hosszú, fekete, flitterekkel díszített, oldalt merészen felsliccelt Carolina Herrera ruhában és magas tűsarkú cipőben úgy vonul végig New York utcáin, mintha egy kifutón sétálna. Egy nő, akinek küldetése van, hiszen fontos randevúra készül ma éjjel. Akárcsak egy szuperhős a mozivászonról, sugárzik belőle az energia, mindenkit bűvkörébe vonz, bármerre jár: autók koccannak, jelenléte szélvihart kavar az újságos bódénál, a férfiakat megigézi szépsége. Vonzó, kihívó, szórakoztató és felejthetetlen…a film a GOOD GIRL üzenetét hordozza.