Problémás a magyar nők bőre
A pigmentfoltok a megkérdezettek közel harmadánál jelentkeztek már (27%), az ekcémával pedig ötből egy nő küzd legalább alkalmanként. Érdekességként a mély vagy túl sűrű ráncok a nők közel háromnegyedére saját bevallásuk szerint nem jellemző, még az 50-59 év közötti válaszadóknak is mindössze négy százaléka vallotta be, hogy ezzel a problémával küzd.
A 18-29 évesek körében a legsúlyosabb problémát a zsíros és pattanásos bőr jelenti, 10-ből 7 nőt érint. „A serdülőkor 18-20 éves korig tart, a mitesszerek, a pattanások és a zsíros bőr ebben az életkorban a leggyakoribb, de a közhiedelemmel ellenétben ezt nem mindenki növi ki. Vannak akik akár évtizedekig is küzdenek a problémás bőrrel, nekik különösen fontos a helyes bőrápolási szokások korai kialakítása.” – nyilatkozta Rácz Judit, a Paula’s Choice kozmetikai márka magyarországi képviselője. „Sajnos sok a téves információ, és általánosságban elmondható, hogy a tudatos vásárlás kultúrája Magyarországon még kialakulóban van a kozmetikumok területén is” – tette hozzá a szakember, hangsúlyozva, hogy az igényes és tudatos bőrápolási rutin kialakításával a legtöbb bőrprobléma jelentősen javítható.
A Paula’s Choice márkát 1995-ben indította Paula Begoun szépségápolási szakértő, számos sikeres kozmetikai témájú könyv írója. A “Ne vásárolj kozmetikumot nélkülem” című könyve az USA-ban több mint 2,5 millió példányban kelt el, amerikai nők százezreit segítve így a kozmetikumok tudatosabb kiválasztásában. A Paula’s Choice illat és színezékmentes termékei hatékony megoldást kínálnak az összetett bőrproblémákra is. A cég alapelve, hogy kozmetikumai kizárólag olyan összetevők felhasználásával készülhetnek, amelyek hatékonyságát független szakirodalom is alátámasztja. Saját fejlesztésű prémium arcápoló termékek mellett bőr és testápoló készítményeket, hajápolókat és férfikozmetikumokat is gyártanak.