Marylin a Max Factor régi-új arca!
Ezzel a példával szeretnék ösztönözni a világ összes hölgyét arra, hogy legyenek elég bátrak és vágjanak bele saját glamúros átalakításukba, és vessenek be mindent, ami eddig fel sem merült mint lehetőség.
Pat McGrath a Max Factor Nemzetközi Kreatív Design Igazgatója a következőket fűzte hozzá: “Marilynt lángoló vörös ajkak, a hibátlan arcbőr és az erősen hangsúlyozott szemek tették a 40-es évek leghíresebb nőjévé, ami aztán az egész szépség-, és divatiparra hatással volt. Ezzel az egyedülálló stílussal lehet leírni a legjobban a glamúr szót. Ha egy gyors lépéssel szeretnék csillogó kinézetet varázsolni a Colour Elixir Scarlet Ghost árnyalatú rúzs a kedvencem, de emellett a sminkmesterek és a vásárlók egyik legnépszerűbb árnyalata is. Ez egy egyedülálló, ragyogó vörös szín.”
“Norma Jeane arcvonásait a sminkkel hangsúlyozták és tették drámaivá. Az arcbőre világos és hibátlan, szeme alakja a szemceruza profi használatának köszönhetően hosszúkás, ajkait erőteljes piros színnel hangsúlyozták, mely az egész megjelenésének fókuszpontja lett. A szaktudás és a megfelelő termékek segítségével a Max Factor márka segít a nőknek kihozni magukból a legjobb formájukat és segíti drámai átalakulásukat.”
Max Factor lehetővé tette, hogy Norma Jeane-ből egyedülálló átalakulás során lélegzetelállító Marilyn Monroe válhasson, és így semmi sem akadályozhatta meg őt abban, hogy valóra váltsa álmait. Marilyn sokat tükröz abból, ami Max Factort és az ő nemzetközi sminkmesteri csapatát inspirálta. Milliók szívét nyerte el eddig és teszi ezt továbbra is a mai napig. Hitt a ragyogásban. Igazi szépség ikon.
Fogadjuk el a #GlamJan kihívást!
Január az év azon része, amikor a nők átértékelik a magukról alkotott képet, nyitottak új dolgokra és hajlandóak változtatni az új évben.
Éppen ezért a Max Factor márka elindítja #GlamJan nevű kampányát, a világ minden tájáról arra bátorítva a nőket, hogy vegyenek részt egy olyan átalakulásban, amiről sosem gondolták volna, hogy lehetséges – hasonlóan a Marilyn történetéhez. Ezzel a social media kampánnyal, melybe olyan hírességek is részt vesznek, mint Pat McGrath és a híres divatmodell, Candice Swanepoel, a Max Factor arra kéri a nőket, hogy készítsenek saját elbűvölő átalakulásukról egy selfie-t és a #GlamJan valamint a #MaxFactorHungary hashtaggel üzenjék meg mit éreztek az átváltozás kapcsán. Miért is kellene, hogy a január a szomorúságról és elhúzódó diétákról szóljon? A #GlamJan új lehetőséget ad a nőknek, csak úgy, ahogy adott annak idején Marilyn Monroe-nak is.
Esi Eggleston Bracey, a P&G Max Factor Cosmetics alelnöke, a következőket fűzte hozzá: “Max Factor mindig hitte, hogy a szépség számít – a sminkbe rejtett csillogás pedig egy olyan életszemlélet, melyet Marilyn tökéletesen megtestesített. Életszemléletéhez tartozott, hogy a nőket arra ösztönözte, legyenek elég bátrak kiállni magukért és legyen elég önbizalmuk és szenvedélyük, hogy megvalósítsák, amire vágynak. Marilyn-nel, az új nagykövetünkkel egy kimondottan izgalmas 2015-ös év elé nézünk – amikor minden figyelmünket arra összpontosítjuk, hogy újra lángra gyújtsuk a szépség iránti vágyat a nőkben egy több részből álló social media és márka kampányon keresztül, mely során Max Factor mindenki fejében egyet jelent majd a szépséggel. “
A “szőke bombázó” látható lesz mind Norma Jeane, mind Marilyn Monroe képében a Max Factor új kommunikációs kampányában az egész világon 2015. januárjától.