Világújdonság a Lush-nál!

Zsolesz / 2012-07-21

 

Ha ugyanis így tesznek, akkor figyelmen kívül hagyják saját, személyes igényeiket. A Színhangulatok módszerének lényege, hogy olyan színeket viseljünk, amelyeket nekünk találtak ki – mi választjuk a színeket és a hozzájuk kapcsolódó szavakat, mint például: „Magabiztos”, „Intuitív”, „Elbűvölő”. Ezek az adott pillanatban jelentéssel bírnak a számunkra, megfelelnek a lelki szükségleteinknek, s a színek viselésével át is tudjuk venni ezeket az értékeket. A szuggesztió ereje a lényeg – ha hiszünkl benne, máris elkezdünk egy bizonyos módon viselkedni.

 

Rowena Bird, a Lush társalapítója és a Színhangulatok feltalálója így mesélt erről: „Imádom a rúzsokat, és elgondolkoztam azon, miért nem elég egyetlen nagyszerű szín örök időkre? Miért van az, hogy különböző napokon más-más rúzs tetszik a legjobban, sőt néha napközben is úgy érzem, hogy színt kell váltanom? Miután beszélgettem erről néhány hozzám hasonló rúzsrajongóval, rájöttünk, nem arról van szó, milyen ruhát viselünk éppen, hanem sokkal inkább arról, hogy milyenek az érzéseink az adott pillanatban. És ezzel már meg is született az ötlet.”
A szavak listájának kialakításán a Lush együtt dolgozott egy elismert viselkedésterapeutával, akinek a szakterülete az emberek magatartásának és attitűdjeinek megváltoztatása. Lady Kennedy a terápia során bizonyos szavakat használ arra, hogy változtasson az emberek felfogásmódján és viselkedésén. A lelki egészségmegőrzés specialistájaként az érzelmi állapokkal foglalkozik, az embereket az egyik lelkiállapotból eljuttatja egy másikba. A Színhangulatok termékcsalád a színek művészete által ezt az exkluzív lélekterápiát hozza el a Lush boltokba.

Ennek a „szín-játéknak” a célja az, hogy kiderítse, milyen színeket kell viselnünk ahhoz, hogy kielégítsük lelki szükségleteinket. Megforgatjuk a kereket és választunk három színt, amelyekről úgy érzezzük, az adott pillanatban a leginkább nekünk valók. Nem azért, mert ezek a kedvenc színeink vagy illenek ahhoz a ruhához, amit éppen viselünk, hanem mert valamiképpen vonzanak.
Ezt a három színt azután a kerék közepére helyezik, abban a sorrendben, ahogy kiválasztottuk őket. Az első színválasztás jelképezi az ERŐSSÉGET VAGY A GYENGE PONTOT, a második a TUDATALATTI SZÜKSÉGLETEKRE utal, a harmadik pedig a TEHETSÉGET jelzi, és ez az, amire szükségünk van, hogy kielégíthessük tudatalatti igényeinket.

A három választott szín lehet folyékony rúzs, szemhéjtus vagy krémes szemhéjfesték. A választék 30 termékből áll, melyek mindegyike vegán. A készítmények alapkeverékét Helen Ambrosen, a Lush egyik alapítója és feltalálója fejlesztette ki. Helen így beszél erről: „A Színhangulatok lényegét adó színeknek és szavaknak megfelelően a termékek alapjait nagyon gondosan alakítottuk ki. Az alapok csodálatos összetevőkből készültek, ahogyan ezt a Lush-tól mindenki el is várja. Ez szokatlan a dekorkozmetikumok körében, mert itt az alap általában csak arra való, hogy felvigye a színanyagokat a bőrre. Mi úgy egyensúlyoztuk ki az alapokat és a pigment szinteket, hogy élénkebb színek és természetesebb árnyalatok kialakítására egyaránt alkalmasak legyenek. Bármelyiket választja valaki, biztos, hogy el tudja érni azt a hatást, amelyet szeretne. A nagyszerű alapok tökéletesen fölviszik a bőrre a pigmenteket. Fontos, hogy te magad alakítsd ki a megjelenésed. A szavak ereje – a színek által – mindig alkalmazható, mégpedig olyan módon, ahogyan te szeretnéd.”

Folyékony ajakrúzsok
Ez a szabadalomra bejelentett formula a Lush szuperpuhító Ultrabalm krémjét, azaz bio jojobaolaj, kandelillaviasz és rózsaviasz keverékét használja alapként. Mindegyik összetevő hatékony bőrpuhító és -nyugtató, ráadásul keverékük nagyszerű vivőanyag a pigmentek számára. Az ajkak nemcsak csodálatos színűek lesznek, hanem puhák, lágyak és mélyen hidratáltak is. Ajakbalzsammal együtt használva visszafogottabb hatás érhető el velük.

Szemhéjtus
A Független és a Fantázia két olyan szemhéjtus, mely összetételének köszönhetően nem folyik szét, azonnal rögzül. A formula azon a helyen marad, ahova fölvittük, és hihetetlenül sokáig kitart. Az alapja szemvidítófű – egy ősidők óta ismert gyógynövény – főzetével készült.

A többi szemhéjtus alapja megegyezik a krémes szemfestékekével, ami azt jelenti, hogy nem rögzülnek azonnal, így van idő keverni őket. Ennek köszönhetően ezekből a gyönyörű színekből könnyű gyengédebb árnyalatot kikeverni, ha éppen ahhoz van kedvünk.

Krémes szemhéjfesték
A szemhéjszínező krémek lehetnek erőteljesen színesek, vagy akár kevésbé drámaiak is, mivel az alap könnyen beleolvad a bőrbe. Az alap bőrnyugtató rózsaszirom-főzetből és puhító hatású mandula-, valamint jojobaolajból áll, így remek ápolást nyújt a legérzékenyebb terület számára. A glicerin segít a szín finom eloszlatásában a szemhéjon. A kupuazuvaj gyengéden rögzíti a színanyagokat, így ezek a szemhéjfestékek és szemhéjtusok elmaszatolódás mentes, hosszan tartó és gyönyörű színekkel ajándékozzák meg a szemhéjat.

Környezetbarát csomagolás
Mint minden Lush termék esetében nagyon odafigyeltek arra, hogy ennek a lehető legkisebb legyen a hatása a környezetre. Ez igen szokatlan a dekorkozmetikumok világában, ahol gyakori a túlzott, és újrafelhasználásra nem alkalmas csomagolás. A Lush-nál minden újrafelhasználható, kivéve az apró keféket.

A Színhangulatok készítményei áttetsző üvegcsékben kerülnek a boltokba, így élvezettel lehet válogatni a közvetlenül látható színek között. A tiszta üvegen át az is jól látható, mennyi van még a tégelyben. Az üveg világszerte az egyik legkönnyebben újrahasznosítható anyag, sőt kimosva tovább is lehet használni.

A kupakok újrafelhasznált fekete tégelyekből készülnek a Lush székhelyén, Angliában, a Dorset megyei Poole-ban. Használat után a kupakokat adjuk le bármelyik Lush boltban, ők pedig visszaszállítják a gyártóhoz, aki ledarálja őket és új kupakokat vagy fekete tégelyeket készít belőlük.

A Színhangulatok termékcsalád 2012. július 21-én kerül világszerte a Lush boltokba, és ekkor válik elérhetővé az interneten.

Kapcsolódó bejegyzések