VICTORIA BECKHAM BEMUTATTA ÚJ KOZMETIKAI MÁRKÁJÁT
Victoria Beckham-nak mozgalmas hetei voltak: nemcsak a 2020-as tavaszi/nyári kollekcióját mutatta be a London Fashion week-en, de saját kozmetikai márkájának premierjét is levezényelte. Az elegáns termékek luxuskategóriához képest elérhető áron kaphatók!
A Victoria Beckham Beauty sminket, arcápolást és wellness termékeket fog fémjelezni, amelyek létrejöttét egyetlen gondolat ösztönözte: sajátmagunk ünneplése.
„Ez az egész nem arról szól, hogy megváltoztassuk vagy fiatalabbá tegyük magunkat. – nyilatkozta Victoria a márka bevetése kapcsán. „Nem fogok olyan termékekkel előrukkolni, amelyekről azt állítom, hogy megszabadítanak a ráncoktól, mert ez badarság volna. Úgy gondolom, hogy azt kellene ünnepelnünk, akivé lettünk, a legjobb, legerőteljesebb önmagunkat és egymást, mert nőkként együtt vagyunk erősek.”
A márka másik vezérelve, hogy a szépségnek mozgalmas életformánkat kell kiegészítenie és támogatnia. A „beauty in motion” koncepció az elfoglalt nőknek szól – azoknak, akik a magánéletük és karrierjük közt futkosva balanszíroznak – épp úgy, ahogyan azt Victoria is teszi. A márka weboldalán azt olvashatjuk, hogy a Beckham Beauty csak olyan termékeket foglal magában, amelyeket eddig hiányoltunk a neszeszerünkből: tiszta összetételű, nagy hatékonyságú, megoldás orientált készítményeket, amelyek a modern nőt szolgálják, aki folyamatosan mozgásban van, és aki a legteljesebb életet éli.
A márka megalapításában és a termékek fejlesztésében Sarah Creal működött közre, aki 2016-ban az Estée Lauder égisze alatt hozta létre Victoria Beckham limitált kollekcióját.
Victoria Beckham smink iránti szenvedélye azonban még ennél is korábbra nyúlik vissza: „Kiskoromban folyton édesanyám sminktáskájában turkáltam és semmit sem szerettem jobban, mint nézni őt, amint készülődik – fölteszi a rúzst és kihúzza a szemét. Szeretem hangsúlyozni, hogy nőnek születtem és számomra a smink is ezt jelképezi!”
Az első kollekció, ami bemutatásra került, teljességgel a szemekről szól. A márka névadója azért döntött így, mert úgy gondolja, hogy ez a kategória jellemzi őt a legjobban – és valóban, Victoriáról sokaknak azonnal a füstös, szexi szemsmink ugrik be. A sikkes kollekció tagjai: Smoky Eye Bricks (54 USD), 4 gondosan összeválogatott árnyalatból álló szemfesték paletták, amelyekkel trendektől függetlenül, különféle intenzitású és stílusú szemsminket készíthetünk. A kristálycsillogású Lid Lustre (36 USD) szemfestékek 4 izgalmas árnyalatban nedves hatású csillámfénybe vonják a szemeket és valódi kristályok erejével vannak átitatva, ezáltal Victoria Beckham meggyőződése szerint az aurát megtisztító energiát sugároznak. Ha mégsem így lenne, valószínűleg akkor sem fog reklamálni senki, mert szemkápráztató!
A kollekció harmadik tagja, az intenzíven pigmentált, vízálló Satin Kajal Eyeliner (26 USD) fekete, bronz és bordó színben tartós viseletet ígér.
Ha hinni lehet a híreknek, a szemsminkek bevezetését a lip category, azaz a rúzsok, szájfények és ajakceruzák bevezetése a jövő hónapban követi. Kíváncsian várjuk a #NotPerfect #CleanBeauty márka folytatását!