Post Image

VESZEDELMES VONZEREJŰ ILLAT ÚJ RUHÁBAN

Rúzs & Más / 2020-11-12

A Mercedes-Benz for Women Pop Edition üvegének megalkotására a Mercedes-Benz szabad kezett adott a fiatal tervezőknek. Az eredmény egy szemtelenül fiatalos, újszerű megjelenés egy illat számára, amely még mindig ugyanolyan függőséget okoz.

Kreatív kihívás

Minden egy ötlettel, egy vággyal kezdődik … Mindig a trendeket keresve és a jövő tehetségeivel való együttműködésre törekedve a Mercedes-Benz arra kérte az ISCOM* Paris ötödéves hallgatóit, hogy tervezzék újra a népszerű női illat üvegét. Röviden összefoglalva: merítsenek ihletet a pop artból, és álljanak elő egy erőteljes grafikai tervvel, amely megszegi a szabályokat, energiát fecskendez mindenkibe és a szívárvány színeiben ünnepli az életet.

A logo mánia szabályai

A Mercedes-Benz által választott dizájn az optimizmus és a fantázia robbanása. A győztes csapat tökéletesen megvalósította az elképzelést egy olyan tervvel, amely a 90-es évek hangulatát idézi, logók mindenütt. ”Azt gondoltuk: Mindenhol logók vannak, akkor miért ne legyenek parfümökön is? Kék, rózsaszín, sárga, zöld … A betűméretek keverésével és a monogram erejének kihasználásával a klasszikus ívelt üvegpalackot minden formában és méretben a Mercedes-Benz logó borítja.

mercedes benz, illat, edp, pop edition, mercedes benz for woman pop edition, rúzs és más, parfüm, dizájner, popkultúra

Orientális Virágos, egy zamatosan színes parfüm

Amikor az illatról beszélünk, ez a parfüm kontraszton keresztül fejezi ki újító személyiségét: egyszerre gyengéd és energiával teli. A bergamott, mandarin, őszibarack és a kivi gyümölcsös jegyei, amelyek a felszínre bugyognak. A napfényes fehér jázmin, a gardénia és a frangipáni virág adja az illat virágos jegyeit. A tejszínhab, a szantálfa por és a vanília elkápráztatja és elcsábítja az érzékeket.

Néhány szó a tervezőtől

Honorine Blanc, a Firmenich New York parfümőr mestere hívta életre a Mercedes For Women Pop Edition illatot.

Kinek szól a Mercedes-Benz for Women Pop Edition?
Csakúgy, mint a popmozgalom, ez az illat is a kortalan gondolkodásmódból származik. Ez egy parfüm, tele optimizmussal, élettel és vibbrálással.

Addiktív illat- mit jelent ez számodra?
Hogy mindig visszatér ehhez a parfümhöz, hogy ez az illat mindenhova követni fogja őt, bárhová is megy, és életének legjobb pillanataival – találkozásaival, csókjaival, örömteli alkalmaival – fogja társítani.

Hogyan inspirált a pop art?
A Mercedes-Benz esetében Mondrian munkáiból merítettem az ihletet. A parfüm tervezését három ellentétes blokkra alapoztam: gyümölcsös, virágos és édes, kombinálva az illatszer klasszikus alapanyagait színes, innovatív összetevőkkel, amelyek intenzívebb jelleget kölcsönöznek neki.

Mondanál néhány szót a Tejszínhab jegyéről, amelyet beépítettél az alkotásodba?
Ez egy lágy akkord, amely egyszerre kifinomult és addiktív, és jól passzol a pop art mozgalomhoz. Lágy, édes és szellős jegyeket bocsát ki, anélkül, hogy elnehezítené a kompozíciót.

*INSTITUT SUPÉRIEUR DE COMMUNICATION ET DE CONCEPTION – COMMUNICATION AND DESIGN COLLEGE

Kapcsolódó bejegyzések