VÁLTOZATLANUL ÁLLANDÓ, ÖRÖKKÉ ÚJ
Szinte hihetetlen, hogy egyik kedvenc ifjúkori illatunk már a 30. születésnapját ünnepli! “Amíg létezik meghittség, addig az ETERNITY is fennmarad.” – állítja Calvin Klein és úgy tűnik, igaza van: az időtlen illat 1988-ban debütált a CALVIN KLEIN márkánál és a harmincadik évfordulón az ETERNITY Calvin Klein még mindig közkedvelt klasszikus illat, népszerűsége nem halványult az idő múlásával. A Calvin Klein női és férfi parfümök sorában egyaránt ikonikus illatnak számító ETERNITY 2017-ben is az állandóságot képviseli, de egyben jelenünkhöz is kapcsolódik.
Raf Simons kreatív igazgató újabb fejezettel bővíti a jól ismert vizuális történetet egy új álló- és mozgóképes reklámkampánnyal. Ennek szellemében a kreatív igazgató az Oscar-díjra jelölt Jake Gyllenhaal-lal közösen munkálkodott az ETERNITY Calvin Klein új vizuális arculatának és történetének megalkotásán. Gyllenhaal a kampányban is főszerephez jutott, Liya Kebede és a 4-éves Leila mellett. Folytatódik tehát az ETERNITY Calvin Klein ikonikus romantikus története méghozzá friss, mai arculattal.
Reklámkampány
Az új ETERNITY Calvin Klein család gyönyörű, időtlen, de egyben nagyon mai is. Gyllenhaal a kislány édesapjaként és az édesanya partnereként jelenik meg, Liya Kebede modell és aktivista, valamint a négyéves színésznő, Liya Kebede oldalán. A fókuszban a tudás és szeretet továbbadása a gyermeknek, aki összekötő érzelmi szál és a jövő ígéretének elődleges hordozója. A szülők neki mondanak el és tanítanak meg egy E. E. Cummings verset [I Carry Your Heart With Me (I Carry It In].
Az ETERNITY Calvin Klein lírai hangulatú fekete-fehér reklámfilmjét az Emmy-díjas rendező, Cary Fukunaga rendezte. A nyomtatott sajtó páratlanul szép fekete-fehér képei a neves fényképész, Willy Vanderperre nevéhez fűződnek, amelyek egyben a CALVIN KLEIN védjegyei Raf Simons koncepciójában. A kampány művészeti rendezője Thomas Lenthal volt.
Az illatok
ETERNITY For Women – Fűszeres-virágos
FEJJEGYEK: bergamott, mandarin, fehér liliom
SZÍVJEGYEK: fehér rózsa, szegfű, ibolya
ALAPJEGYEK: szantálfa, ámbra, pézsma
Windsor Hercege ajándékozta meg Windsor hercegnőjét egy gyémántokkal kirakott egyszerű, mégis gyönyörű jegygyűrűvel, amelybe mindössze egyetlen szót véstek: ’eternity’, azaz örökkévalóság. Ez a gyűrű ihlette az illat nevét. A gyűrű szimbolikája a romantikus virágos illaton is átszűrődik, kiemeli a hercegi karikagyűrű egyszerűségét, erejét és időtlenségét. A hagyományos menyasszonyi csokor illatát és a szerelem fellobbanásának ragyogását idézi meg a fehér liliom (fejjegy) és a fehér rózsa (szívjegy), a férfiasabb szantálfa, ámbra és pézsma (alapjegyek) pedig a házastárs iránti mélyebb, melegebb tónusú elkötelezettséget.
Parfümőr: Sophia Grojsman, IFF
Kiszerelések:
Calvin Klein Eternity for Women EDP SPRAY 30ml 13.500Ft, 50ml 21.700Ft, 100ml 27.300Ft
ETERNITY For Men – Aromás-Fougere
FEJJEGYEK: mandarin, zsálya, galbanum
SZÍVJEGYEK: bazsalikom, muskátli, levendula
ALAPJEGYEK: moha, cédrusfa, ámbra
Bár alapvetően hagyományosan férfias Fougere jegyeket hordoz magán ez a határozottan maszkulin illat, mégis van benne valami leheletfinoman nőies is. Az illat egyszerre sugároz erőt és érzékenységet: az üde fejjegyek (galbanum és a zsálya) és a meleg, mohás alap szerelmes ölelésben egyesülnek a mandarinnal és az ámbrával. Sugárzó életerő és energia, amely kedvességgé és magabiztossággá szelídül: az illat a modern és klasszikus férfi érzékenységét egyaránt megtestesíti.
Parfümőr: Carlos Benaim, IFF
Kiszerelések:
Calvin Klein Eternity for Men EDT SPRAY 30ml 10.900Ft, 50ml 16.800Ft, 100ml 21.100Ft
Kizárólagos forgalmazó: Primőr Kozmetikai Kft., Megvásárolható: Müller – Douglas – Marionnaud üzletekben és a kiemelt magán parfümériákban