ÚJ, PÖTTYÖS GYŰJTŐI CIPELLŐ CAROLINA HERRERA-TÓL
Amikor egy illat annyira elképesztően finom, hogy egy plasztik vízpermetező flakonból is boldogan magunkra fújnánk, hab a tortán, hogy az üvegcséje maga is egy műalkotás. Az új Good Girl Dot Drama Eau de Parfum a 2016-ban nagy sikerrel debütált Good Girl újabb gyűjtői kiadása, ezúttal ellenállhatatlan pöttyösben! Az új kiadást a bohókás polka dot (pöttyös) minta inspirálta. A fekete-fehér pöttyös minta a Carolina Herrera márka korai éveiben meghatározó designelem volt. Az illat arca változatlanul Karlie Kloss modell, az ő aláírása látható a tekintetet mágnesként vonzó csodaszép illatdobozon.
„Az intelligencia és a fesztelenség együtt erőt és nőiességet sugároz. Ezek a tulajdonságok inspirálóak. Egy nő képes arra, hogy vezető pozíciót töltsön be, mégis nőies maradjon; érvényesítsük nőies erőnket életünkben. Fontosnak éreztem, hogy olyan ’special edition’ kiadást alkossunk meg, amely ezt a kettősséget ünnepli a nőkben”, fejti ki Carolina Herrera de Baez, az Illatház kreatív igazgatója.
Az új illatüveg bohókás és ikonikus pöttyös mintája rendkívül kifejező és játékosan fesztelen. Pályája során Carolina Herrera sokszor kiaknázta a mókás, kerek motívumban rejlő erőt. Az Illatház történetét is fehér-fekete pöttyökkel írták: a fekete-fehér pöttyös minta az első Carolina Herrera illatnál is jelen volt (Carolina Herrera,1988), amely azonnali sikert aratott és azóta is nők millióinak kedvence szerte a világon. A vidám dizájnelem több Carolina Herrera illatnál is visszatért.
A ’Polka Dot’ játékos, könnyed és lenyűgöző forma- és színvilága egyszerre tükrözi a magabiztosságot és kifinomult eleganciát sugárzó Carolina Herrera életstílust. Ahogy a tervező szokott fogalmazni, néha a legegyszerűbb dolgok a leghatásosabbak. „Különleges élmény volt a Carolina Herrera csapattal dolgozni és a kampány kreatív tervezése során felidézni a márka történetét” nyilatkozta Karlie Kloss, az illat nagykövete. A Polka Dot nem csak időtlen szimbólum a divat világában, hanem különös jelentőséggel bír a Carolina Herrera divatmárka életében is, és több vonatkozásban tükrözi a kampány üzenetét: ragyogás, nőiesség, optimizmus és magabiztosság.” A Polka Dot életörömet (alegría de vivir) sugároz: természetes elegancia és vagányság. “A divatos ruhákra és az illatokra egyaránt jellemző, hogy magabiztosabbá tesznek. A Polka Dot, akárcsak az igazán jó illatok erővel, önbizalommal vértez fel”, mondja végezetül Herrera de Baez.
Az új kiadás főhősnője a szupermodell és vállalkozó Karlie Kloss, aki a Good Girl jól ismert arca a kezdetek óta. „Karlie tökéletesen megtestesíti a Good Girl Dot Drama női karakterét: egyszerre okos és merész; határozott és lezser. Titokzatos aura veszi körül; valódi modern ikonná érett,” jellemzi Herrera de Baez. Eddigi életpályája bizonyítja sokoldalú tehetségét. Karlie Kloss (Chicago, 1992) 2015-ben alapította meg Kode With Klossy üzleti vállalkozását, amelynek keretében 13-18 év körüli lányok tanulnak programozni, ezáltal lehetőséget kapnak, hogy később vezetői pozíciót töltsenek be informatikai területen. Az elmúlt nyáron közel 1000 lány vett részt 50 programozás témájú táborban 25 városban. A modellkedésen és programozáson túl Karlie a Bravo Media újra indított Emmy-díjas sorozatának (Leendő divatdiktátorok/A kifutó/Project Runway) háziasszonya és vezető producere.
Az új kollektor kampányában Karlie Kloss egy ellenállhatatlan és mesterien ügyes femme fatale-t játszik. A kampány tisztelettel adózik a film noir aranykora előtt; a modell megjelenése, kisugárzása és stílusa olyan enigmatikus dívákat idéz meg, mint Lauren Bacall, Rita Hayworth és Tippi Heddren, Alfred Hitchcock múzsája. Hűen a Good Girl mottójához: jó rossznak lenni!
Az illatüveg szintén a pöttyös mánia jegyében született. Az ikonikus Good Girl tűsarkú cipő három részből áll: a karcsú felsőrész lakk hatású fekete-fehér pöttyös, a hátsó rész lakk fekete, a tűsarok pedig arany színben pompázik. A dizájn hangsúlyozza a Louise Turner parfümőr kreálta keleties-virágos illat kettősségét. A jázmin és a tubarózsa ragyogásának – melyet tovább fokoz a bergamott, a damaszkuszi rózsa, a citrom és a liliom) ellenpólusai a sötétebb gourmand akkordok: haba tonka és kakaó (vaníliával, mandulával, fahéjjal és kasmírral fűszerezve az erőteljesebb hatásért).
A parfüm doboza szemet gyönyörködtetően esztétikus: a fekete kartont fehér pöttyök és arany csíkok ékesítik. A ’special edition’ a Good Girl rajongók szenvedélyét és márkahűségét ünnepli. A 80ml-es exkluzív illatüveget Karlie Kloss együttműködésével tervezték és a dobozon a modell aláírása látható aranybetűkkel.
Kizárólagos forgalmazó: Primőr Kozmetikai Kft.
Megvásárolható: Müller – Douglas – Marionnaud üzletekben és a kiemelt magán parfümériákban
Good Girl Dot Drama Eau de Parfum: 40.700Ft