ÚJ NAGYKÖVET ÉS MEGÚJULT TERMÉKCSALÁD A HELIA-D-NÉL
Még hatékonyabb formulákkal turbózza fel Cell Concept termékcsaládját a Helia-D. A több mint négy évtizedes múltra visszatekintő magyar márka a Hydramax család sikeres tavaszi bevezetését követően idén ősszel a Cell Concept termékvonalat újítja meg: top anti-aging hatóanyagokkal kiegészítve, megújult csomagolásban kerül a polcokra a ránctalanító hatású Cell Concept krémcsalád. A termékeket a gyártó Zsédával közösen mutatja be, aki idén szeptembertől a termékcsalád új arcaként jelenik meg Pataki Ági mellett. A megújult Cell Concept család szeptember 5-től elérhető a márka webshopjában, szeptember második felében pedig már a boltok polcain is megtalálható.
Válasz a változó igényekre
Egy-egy új életszakasz új igényeket hoz magával – változunk, és velünk együtt a bőrünk szerkezete is átalakul. Csökken a kollagéntermelés, lassul a sejtek működése és regenerációja, a bőr pedig veszít feszességéből. Az érett bőr ápolása ezért igényli a még hatékonyabb, komplex anti-aging formulák használatát, és minél több ilyen hatóanyagot használunk, annál hosszabban maradhat fiatalosabb, egészségesebb és feszesebb. Erre az igényre válaszul újul meg idén ősszel a 45+-os korosztályt célzó Cell Concept termékcsalád, amely hatóanyagok sokaságával nyújt megoldást különböző korosztályok eltérő bőrigényeire és problémáira.
Maradnak a kedvencek, jönnek az új hatóanyagok
„A termékcsalád megújításakor kiemelten fontos volt, hogy megtartsunk minden olyan összetevőt, amely igazán hatékonnyá teszi a Cell Concept termékeket: a bizonyítottan ránctalanító hatású retinolt és növényi őssejt-kivonatokat, valamint a vitaminok kombinációit, és persze megmaradt a krémek kellemes textúrája, illata, valamint gyors felszívódó képessége is, melyeket a vásárlóink kedvelnek. Mindezek ezentúl olyan hatóanyag-együttesekkel is kiegészülnek, mint az újgenerációs ránctalanító peptidek, az intenzív hidratálást biztosító hialuronsav, vagy az anti-aging szempontból jelentős, a pigmentfoltok halványításában is kimagasló niacinamide” – mondta el a fejlesztés kapcsán Budaházy Péter.
A Helia-D ügyvezetője hozzátette, hogy a ránctalanító bőrápolók olyan válogatott, bizonyítottan hatékony összetevőket tartalmaznak, amelyek feszesítik a bőrt, egységesítik a bőrképet, és segítik a sejtek megújulását. Használatukkal láthatóan feszesebb, rugalmasabb, hidratáltabb a bőr. A Cell Concept család minden tagja (ránctalanító krémek és a szérumok) dermatológiailag tesztelt, a krémek kifejezetten gazdag összetételűek. A nappali krémeket a bőröregedés elleni harc részeként a gyártó SPF 20 fényvédelemmel is ellátta.
Új nagykövet a Cell Concept családnál
A Helia-D új márkanagykövetet is bemutat idén ősszel Zsédenyi Adrienn „Zséda” személyében, aki Pataki Ági mellett képviseli a Cell Concept termékcsaládot, és azokat a 40+-os nőket szólítja meg, akik a hétköznapok elfoglaltsága mellett gyors és megbízható, hatásos rutint keresnek. „Már a legelső találkozáskor tudtam, hogy nagyon egyezik az értékrendünk a Helia-D-vel.”– nyilatkozta Zséda. “Hiszünk a hitelességben, a hűségben, a hosszútávú célokban, az innovációban és a megújulásban. Egy olyan pillanatban csatlakozhatok a Cell Concept termékcsaládhoz, amikor az ismét lép egyet előre, hogy még tökéletesebb megoldást tudjon adni a kihívásokra, amelyekkel a bőrünknek szembe kell néznie. Nagyon fontos, hogy szeretettel gondját viseljük, ápoljuk és tápláljuk a bőrünket, hogy a tükörből még nagyon sokáig az mosolyogjon vissza ránk, akivé válni szeretnénk. Minden, amit ma teszünk a bőrünkért, az befektetés a jövőbeni önmagunkba.” – fogalmazott az együttműködés kapcsán az énekesnő.
A megújulás csak most kezdődik
Az új logóval és dizájnnal ellátott Cell Concept termékcsalád frissítése csak az első lépés a márka jövőbeli tervei között: a 2023 őszi fejlesztést követően a Helia-D ugyanis a teljes arcápoláshoz köthető portfólióját megújítja, így 2024-ben új arculatot kap a Helia-D Classic, valamint a Botanic Concept család is.